Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

merel90 schreef:Zelf vind ik de extra volume shampoo van andrelon heel erg fijn! Is andrelonfles met groene sticker. Je hebt van de extra volume geloof ik ook cremespoeling en creme, maar die heb ik nog nooit geprobeerd.

merel90 schreef:Zelf vind ik de extra volume shampoo van andrelon heel erg fijn! Is andrelonfles met groene sticker. Je hebt van de extra volume geloof ik ook cremespoeling en creme, maar die heb ik nog nooit geprobeerd.
) 
merel90 schreef:klei? how werkt dat dan? dat kun je er toch niet in laten zitten?
Ik zweer bij Herbal Essences. Zelfs de gewone shampoo (die gele
) werkt bij mij al, en dan heb je ook nog de citrus boost. Ik gebruik er nooit wat in, dat zakt toch maar uit en dan kan ik blijven wassen
bovendien ben ik een haar kneus, dus ik laat het gewoon aan de lucht drogen, haal er een kam door, schud er eens mee en tadaa. Volume! 
Als de kapper het doet zit het even leuk
maar daarna zakt het er uit, en dan is het door het gewicht (ik heb heel fijn haar) geen gezicht meer. Puur natuur dus
Brookers schreef:Ik had eerst die Volume Shampoo en conditioner van Anderelon met collageen ofzo.. maar dat werkte echt voor geen meter!
Ik denk dat ik ook maar ns Herbal Essences ga proberen
Verder doe ik die volumecrème van Andrélon erin, helpt ook wel. Vind stijl haar toch lastig blijven en ik moet het altijd goed föhnen.Citaat:(maar de cap is wel funest voor mijn kapsel, moet ik eerlijk zeggen..)