Ik heb sinds een weekje last van mijn linkeroksel. Ik dacht eerst dat het ( een soort) spierpijn was van het vele opdrukken en het kickboxen wat ik nu opeens doe. ( verplicht +/_6 uur per week les op politieacademie)
Nu kan ik sinds gister een "harde homp" pakken dat diep in mijn oksel ligt en voelt of het in een soort kapsel zit. Het zit dus niet in mijn opperhuid maar echt ín mijn oksel. De huid doet geen pijn, maar die "homp" wel.
Het heeft ongeveer de doorsnee van een kippenei, je kan het redelijk heen en weer bewegen maar dat doet pijn in die homp, je moet er ook niet hard in knijpen.

Nu heb ik al een paar optie's bedacht wat het zou kunnen zijn:
* Een onstoken/geirriteerde spier, maar dan is ie nu wel erg groot.
* Een abces, al kan ik me niet herinneren daar een wondje gehad te hebben en dan moet de huid toch ook pijnlijk zijn dacht ik zo.
* Als laatste iets waar ik liever niet aan denk, en dat is een knobbel( tje) waarop je je borsten moet controleren maar dan is ie nu dus "doorgeschoten"naar mijn oksel, kan dat?

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik weet dat ik naar de huisarts kan gaan voor een check, maar ik heb elke dag van 8.30 t/m17.30 les en die lessen zijn zo belangrijk dat ik ze eigenlijk niet kan missen. Vandaar dat ik eerst info via medische bokkers vraag