Ik had even een klein vraagje. Vorig jaar woog ik, met mijn 1.83m., zo'n 87 kg. Toen was mijn cupmaat 85B. Daarna ben ik, wegens aankoop paard, elke dag een half uur gaan fietsen. Nu weeg ik zo'n 71 kg en is mijn cupmaat 75D. Is dit raar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lique schreef:ia is idd een beetje raar....hoe oud ben je eigelijk ..borsten groeien tot je 21e geloof ik
erleyne schreef:Dat is wel apart zeg? Meestal worden je borsten alleen maar kleiner als je afvalt?
Misschien een heel andere soort/merk bh gekocht? Of de vorige te lang laten uitlubberen
erleyne schreef:Maar ook dezelfde soort? Van sportbeha's heb ik meestal een C-cup bij een bepaald merk, terwijl ik voor mijn gewone bh's meestal niet meer dan een a-tje nodig heb ( zelfde merk ).
fryskhynders schreef:als je maat om de borst kleiner is word de cup maat ook kleiner..
dus wat eerst b was word dan c of d...
dat maakt ook nog al een verschil.
Roxxiejj schreef:Oeh nou, dat ging bij mij ook snel hoor! Was begonnen met fitness, binnen een half jaar zelfs hetzelfde als jij nu hebt. Alleen dan nog een slag groter (70E, komt op zelfde neer). Toen was het zelfs grote B..
Kan hoorVind je het erg dan?
Skitter schreef:Ehm, ik ben misschien dom maar ik snap het niet. At/m D/E is toch de cup maat? En de getallen waren toch de omvang?
*voelt zich errug blon't'*