Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joy76 schreef:Ik zou in elk geval niet gaan rijden als ik jou was. Niet op een braaf paard, en zeker niet met dit stormachtige weer, dan zijn paarden toch altijd wat frisser.
Verder afwachten wat de dokter ervan te zeggen heeft, kun je daar niet eerder terecht? Sterkte!
Elysha schreef:Ik zou het even aan de kinderarts vragen, als je daar toch naartoe moet. Overigens gaat hevige duizeligheid bijna altijd gepaard met misselijkheid; dit omdat die twee centra in de hersenen naast elkaar liggen, zo is mij verteld.
Ik heb ditzelfde gehad, en ben helemaal doorgelicht; een oorzaak is nooit gevonden. Gelukkig is het vanzelf weer overgegaan.
Beterschap ermee!
saskiakefie schreef:Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, en de arts heeft een (klein) hartruisje ontdekt. Er zijn foto's gemaakt en een filmpje. Over 2 weken is de uitslag.
Patriciavt schreef:Even je HB laten prikken bij de huisarts!
ellepel schreef:saskiakefie schreef:Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, en de arts heeft een (klein) hartruisje ontdekt. Er zijn foto's gemaakt en een filmpje. Over 2 weken is de uitslag.
maar zou dat de oorzaak zijn van je duizeligheid?
of wisten ze dat niet?