whaha ik denk dat ze het tog wel ruiken hoor ik deed dat vroeger ook altijd heel stiekem , en dagt dat ik slim was maar ze hadden me vanaf het begin al door
mischien kan je deo spuiten en de ramen en deuren op doen
Gewoon niet in je kamer roken. Ik rookte altijd door het raam (raam open en uit het raam naar buiten). Maargoed, hoe je de lucht er weer úit krijgt? Ehh, je raam open en de lucht naar het raam wapperen? Ik weet het niet. Raam open en deo spuiten dan maar.
voortaan uit de raam gaan hangen met stiekem roken? Verder op dit moment kun je grotendeels alleen maar hopen. Ramen open, wierookje aan. En dan maar hopen dat het weg is.
wierook, dat helpt echt bij alles. Verder ramen open, en idd uit je raam zitten roken, deo spuiten, en om de sigarettenstank van je handen af te krijgen schijnt tandpasta erop smeren en dan eraf spoelen te helpen. Mijn moeder kreeg vdweek door dat ik rookte, mn hele kamer stond blauw. Tsjah, praat je er dan maar onderuit. (Het is zo koud met het raam open)
Als je er in zit ruik je het niet, maar als je ff weggaat en weer terug komt ruik je het degelijk wel. idd roken moet je niet aan beginnen, echt zonde.
Ik deed het ook gewoon raam wagewijd open... M'n ouders weten dat ik rookte, maar ik deed het gewoon voor mezelf om niet in die vieze lucht te zitten, of deo/wierooklucht... Beste is gewoon niet roken natuurlijk, en als je absoluut wil roken neem je er de winter-gevolgen maar bij
Nee even serieus, waarom wil je in je kamer roken, met kans op betrapt te worden? Is je verslaving zo erg dat je niet zonder kan, of lijkt het je (onbewust) spannend?
Tips; idd raam open en door het raam roken, en wat wierrook aansteken.