"vet" op heupen help!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lana_te

"vet" op heupen help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 20:54

hoj bokkers! lang niet meer geweest maar ik wil toch is iets vragen.
ik ben helemaal niet mager enzo! maar daar heb ik geen probleem mee. ik probeer te vermageren enzo maar het "vet" laten we maar zeggen Clown zit voral op mijn heupen.

iemand tips?

ps: sporten is nogal moeilijk, ik kan niet regelen met school enzo.

Milou90

Re: "vet" op heupen help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:04

Tja.. Knipoog Als je vet op één bepaalde plaats in het bijzonder weg wil hebben, zit er niets anders op om te gaan sporten en daarbij die plek extra aandacht te geven Ja

Natuurlijk zou je ook gewoon minder en gezonder kunnen gaan eten, maar dan val je hoogstwaarschijnlijk overal een beetje af en niet alleen op je heupen Lachen

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 21:05

overal zou perfeckt zijn! ben helemaal niet mager Knipoog weet je ook een manier om thuis die plek aandacht te geven?

Cortes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:12

Ik heb geen idee hoe je speciaal een plek aandacht moet geven. Maar mijn dieteetende docterende moeder zecht altijd dat je van sporten niet afvalt, maar aleen van minder (vettig) eten. Eigenlijk weet ik niet of je wel speciaal een plak aandacht kan geven, vooral niet op je heup, want daar zit niet echt een grote spier opzo.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:35

Ik hou dit topic in de gaten, 't zelfde probleempje hier. Lachen

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 22:49

er is een manier maar hoe leg ik die uit..
Als je op je zij gaat liggenga je kruislinks met je been en schouder naar elkaar toe..
Dus rechterbeen linker schouder...
euhh hoop dat je het begrijpt... maar die is voor die plek..

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 00:52

Je kunt niet vermageren op 1 plek, gericht op 1 plek trainen kan wel, dan train je, je spieren en lijkt het wat strakker.
Als je in het geheel wat afvalt dan zal het ook daar af gaan, maar hoe je figuur is, is genetisch bepaald en kun je niet perfect trainen. En afvallen doe je door 3x per dag te eten (geen maaltijden over slaan, vooral ontbijt is erg belangrijk), fruit tussendoor, niet snoepen en meer bewegen.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:17

Fijn he, lekkere lovehandles. Clown
Heb er zelf ook last van, ik zou zelf ook echt niet weten hoe ik het moet verhelpen, ik laat het maar zo. Clown

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:59

Je moet niet gaan lijnen op jonge leeftijd.
Vooral omdat je eerst afvalt in je gezicht, dan je borsten, je buik, etc..gewoon blij zijn met jezelf zoals je bent!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:47

Toen ik een keer een fotoshoot had zeiden al die meiden daar dat je dan moet gaan hoepelen. Misschien het proberen waard? Ongeveer een kwartier/halfuur per dag..

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:16

--> MW

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:28

Zou ook op jou leeftijd nog niet echt gaan ''lijnen'', erg ongezond.
Als ik ook in je profiel kijk zie ik ook gewoon een normaal meisje.
Probeer gewoon voldoende te bewegen, gezond te eten en dat is genoeg.
Succes!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:31

men pakt een keukenmes, en snijt snel de overtollige vet weg. Wel snel anders doet het zeer Tong uitsteken

Nee grapje. Ik heb hier ook last van.. Maar heb een gigantische hekel aan een sportschool ook met andere meiden. als ik ga samenwonen binnenkort heb ik voorgenomen om gezond te eten ( sla enz wat ik eigenlijk niet eet want vind het vrezelijk smerig! ) En de chocolade pasta voor al mn brood ook te laten staan Schijnheilig

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:34

ik heb ook van die vieze zadeltassen op mn heupen Tong uitsteken
Schuine buikspier oefeningen zouden goed werken, iemand heeft ze hier al uitgelegd Knipoog

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:03

Hm, die oefeningen kan ik ook wel gebruiken.
Ik ben verder niet dik ofzo, maar die lovehandles zijn verschrikkelijk! No Cheer

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 23:05

tsja, dat zijn gewoon je vrouwelijke vormen.. (je kunt er ook gewoon trots op zijn, eerst was ik er ook gefrustreerd over, maar nu helemaal niet meer)

daarnaast, afvallen is wel het laatste wat je moet gaan doen als je zo jong bent, en jij bent helemaal niet dik!

als je dan echt wat strakker in je lijf wilt komen,
ga dan iedere avond oefeningetjes doen, en minder vet+gezonder eten, daar val je het meest van af..

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 23:14

Je bent een vrouw, er HOORT dat vet te zitten. Zo heeft de natuur dat namelijk bedoeld. Ik heb diverse mannen ondervraagd over hun ideale vrouw en er was er niet één die zei: Doe maar zo'n platte dunne.

Yolanthe Cabau van Kasbergen (daar is ze weer) is niet voor niet twee keer tot mooiste vrouw van Nederland uitgeroepen. Check haar heupen ff...daar heeft Jan aardige stootkussentjes aan hoor!

Dus, stop met die negatieve gedachtes en show what you got!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 23:19

Moschino schreef:
Tja.. Knipoog Als je vet op één bepaalde plaats in het bijzonder weg wil hebben, zit er niets anders op om te gaan sporten en daarbij die plek extra aandacht te geven Ja

BS
(bullshit)

Je kan niet plaatselijk afvallen alleen maar algemeen. Heeft moeder natuur besluten dat jij wat meer vet op je heupen hebt dan is dat zo, heb je meer vet in de onderbuik dan is dat zo, heb je meer vet in je bovenbenen, niks aan te doen! Ja Liposuctie, maar ik ben er van overtuigd dat dat geen definitieve oplossing is. Je figuur heb je nu eenmaal.
Gewoon afvallen, dus actief leven (sporten) en gezond eten (wel netjes alle voedselgroepen, je wil geen tekorten van bepaalde voedingsstoffen) en langzaam afvallen heeft meer zin (en is gezonder) dan snel, alhoewel snel natuurlijk wel stúkken leuker is Knipoog

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 15:33

Gezonder eten hielp bij mij! Mijn vet op de heupen is verminderd, maar er zit nog wel een klein houvastje...Lachen

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 15:36

Ik lees even mee...
Ik heb dit probleem ook.
Alleen heb ik alleen maar vet op mijn bovenbenen + heupen, de rest is gewoon normaal Verdrietig

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 17:14

Nou als ik anders in je profiel kijk dan ben je ook zeker niet te dik je hebt een gewoon postuur....

En ja inderdaad sporten en dan oefeningen speciaal voor die plek.. Maar soms helpt het ook niet..teminste niet veel.

Ik heb echt zo'n vadsige vetrol boven waar me heupen horen te zitten hahaha! Haha!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 21:31

ja sony heb ik ook xd maar ja idd niet zoveel aan te doen Lachen ik eet gezond enzo en doe elke avond bewegingetjes!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 02:02

Vet gaat altijd weg waar het niet weg moet gaan helaas

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:22

Dat kan niet, de enige manier om alleen vet van je heupen af te halen is door liposuctie.

Waar je op je lichaam vet opslaat is genetisch bepaald en voor de meesten van ons vrouwen is dat nadrukkelijk op de heupen. Vind ervan wat je ervan vinden wilt, maar dat is gewoon heel erg normaal.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 17:39

jah maar die kwapjes zijn niet gelijk met me broek! die steken zo uit zo Bloos en das echt nie mooi ofzo. :s