Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_x schreef:waarschijnlijk zijn het hartkloppingen.
ik heb dit ook heel vaak, het is opzich niet ernstig alleen als het niet weg gaat en als je het heel vaak hebt..
ThaGirl schreef:heb je dan ook zo'n gevoel alsof je in eens heel zenuwachtig bent?
chrissie1985 schreef:Iedereen heeft dit wel is dus kan weinig kwaad meestal, maar voor het zelfde geld mankeer je toch iets want dat heb ik zelf ook mee gemaakt.
ik zou als ik jou was zeker weten ff naar de huisarts gaan en die zal dan even naar je hart luisteren.
Ik ben zelf ernstig hartpatient en heb dit ook vaak gehad,dan gaat hij even heel snel voor een paar sec en kun je duizelig worden.
Bij mij is het natuurlijk anders ik heb een ziek hart ,ik kan echt een hartritmestoornis krijgen dan gaat hij dus keihard.En dat lost zichzelf niet meer op dan.En ik moet dan in het ziekenhuis opgelost worden.
Dit komt ook veel voor juist bij GEZONDE jongen vrouwen.
Ik zou het even laten controleren voor de zekerheid,waarschijnlijk is het gewoon stress en is er niks aan de hand hoor,dus ik probeer niemand bang te maken.
marleen_usar schreef:Misschien een rare vraag maar gebruik je zoetjes?
saskiakefie schreef:marleen_usar schreef:Misschien een rare vraag maar gebruik je zoetjes?
nee ik gebruik geen zoetjes. En voor de anderen, ik drink 1 glas cola per dag, en verder niks waar caffeine in zit. Wel had ik die dag veel gesnoept. Misschien dat het daar iets mee te maken kan hebben?