Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juul schreef:Bloed laten prikken heb ik laatst al gedaan voor iets anders, daar kwam niks aparts uit.
Als we even pauze hebben eet ik ook wel wat, maarja als we 2 uur lang geen pauze hebben zit in anderhalf uur met honger
patsur schreef:Oh, ik liet een half jaar geleden bloe dprikken op Pfeiffer, en de dame die mijn formulier invulde kruiste alles aan
verography schreef:patsur schreef:Oh, ik liet een half jaar geleden bloe dprikken op Pfeiffer, en de dame die mijn formulier invulde kruiste alles aan
misschien omdat pfeifer in meerde dingen te zien is. Maar dat is wel vreemd want ze gebruiken 1 flesje per onderzoek en dan zou je dus wel iets te veel bloed af moeten geven. Zo heb ik eens op 5 verschillende punten bloed moeten laten prikken om 1 ziekte te achterhalen en dus zijn er ook 5 buisjes afgenomen.
beantsje schreef:Probeer weinig suiker en zoetigheid te eten bijv geen zoet broodbeleg.
Ik heb het standaard na het eten van bijv. een koekje. het is ook wel logisch;
je eet suiker - je bloedsuikerspiegel stijgt heel snel - je lichaam maakt snel veel insuline aan - je bloedsuikerspiegel daalt weer heel snel - je hebt honger.
Als je bijv. brood zonder zoetigheid maar bijv. met kaas eet, dan krijg je meervoudige koolhydraten binnen, die verteren langzamer. je bloedsuikerspiegel stijgt geleidelijker, je krijgt niet zo'n insulinepiek en dus ook niet zo'n snelle daling erachteraan.
edit: lees nu dat je ook afvalt. Misschien toch goed om eens op suiker te laten prikken. heb je ook veel dorst?