Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiSSy schreef:in de bijsluiter van de test staat dat je kan testen vanaf de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden... dus als het goed is heb ik niet te vroeg getest
nog steeds geen teken van ongesteldheid... vrijdag maar de dokter bellen als er dan nog niets is
Kiara schreef:Euhm.... dan ken ik twee mensen die op onverklaarbare wijze tóch zwanger zijn geraakt
Dagelijks ingenomen, zelfde tijd, niet ziek geweest, geen AB-kuurtje of wat dan ook.
Het kán dus wel
Maar ik hoop voor jou dat je niet te lang meer in spanning hoeft te zitten
Kiara schreef:Euhm.... dan ken ik twee mensen die op onverklaarbare wijze tóch zwanger zijn geraakt
Dagelijks ingenomen, zelfde tijd, niet ziek geweest, geen AB-kuurtje of wat dan ook.
Het kán dus wel
Maar ik hoop voor jou dat je niet te lang meer in spanning hoeft te zitten
Ukkiee schreef:Bij mij duurt het sowieso altijd 4 dagen na de laatste pil voordat ik ongesteld wordt, dus ik vind het niet zo heel vreemd dat je nog niet ongesteld bent geworden.
Direct langs de huisarts hoeft denk ik ook niet, net als met gewone ongesteldheid kun je het wel eens overslaan denk ik. Als je gewoon verder slikt en dan bijv. na 2 maanden stopt en dan nog steeds niet ongesteld wordt, dan zou ik wel even langs de HA gaan.