Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonaire schreef:Oeii.. veel water drinken en naar de wc lijkt me logisch. Maar veel hoofdpijn is vervelend. Heb er ook last van gehad, maar toen ik ongesteld werd had ik er geen last meer van. Misschien toch even naar de HA voor je hoofdpijn..
topsylover schreef:Ik moet ook na een glas water ofzo al meteen naar de wc.Op school drink ik daarom bijna niks meer, dat is mijn oplossing.
Bonaire schreef:topsylover schreef:Ik moet ook na een glas water ofzo al meteen naar de wc.Op school drink ik daarom bijna niks meer, dat is mijn oplossing.
Lijkt me niet verstandig om weinig te drinken (al drink ik zelf ook te weinig)
Misschien kun je dit topic trouwens beter bij mensenwelzijn zetten? Krijg je denk ik betere reacties..
Bonaire schreef:topsylover schreef:Ik moet ook na een glas water ofzo al meteen naar de wc.Op school drink ik daarom bijna niks meer, dat is mijn oplossing.
Lijkt me niet verstandig om weinig te drinken (al drink ik zelf ook te weinig)
Misschien kun je dit topic trouwens beter bij mensenwelzijn zetten? Krijg je denk ik betere reacties..
kers schreef:Als je nooit veel water hebt gedronken en dat nou wel begint te doen dan moet je in het begin ook veel naar het wc na een tijdje word het minder.
Bij mij was dat ook zo ik dronk nooit veel max. drie glazen per dag ofzo en toen ben ik begonnen met veel water drinken en moest ik ook veel naar het wc, nou ben ik het al gewoon.
Je kan ook blaastraining doen als het toch blijft.
Frannie schreef:hmm als je echt de neiging hebt om overdreven veel water te drinken, kan dat weleens wijzen op suikerziekte dacht ik.
Ik moest vroeger ook om het halfuurtje naar het toilet, en ik had toen een lichte blaasontsteking. Ik zou dus best eens naar de huisdokter gaan
topsylover schreef:Ik moet ook na een glas water ofzo al meteen naar de wc.Op school drink ik daarom bijna niks meer, dat is mijn oplossing.
fiekhe schreef:Water drinken voor hoofdpijn? Van zoiets heb ik echt nog nooit wat gehoord!