Ik ben ondertussen al 3 weken snipverkouden, iedere dag weer gaan er 2 pakken zakdoeken doorheen. Enige wat wat verlichting brengt is Kruidvat neusspray en zuigsnoepjes met menthol. Ik ben het ook spuugzat, vandaag de assistente van mijn HA gebelt en die zei dat ik lauwwarm water met zout van een theelepeltje op moest snuiven (half kopje water met half theelepeltje zout). Ga het zo prberen of het werkt...
Ik ook, sinds gisteren. In combinatie met keelpijn. Snuit heel veel m'n neus waardoor die nu schraal wordt, lik vaseline op en de Labello uit de kast getrokken.
Ik heb nu de griep en ik wordt er niet goed van Neus en alles zit dicht en het ergste is nog dan als je dan wat eet dat je dan ook nog je smaak kwijt bent ook
Vanacht was het zo erg dat mijn neus verstopt zat, ik ging dus door mijn mond ademen en daardoor kwam de croupe-hoest weer opsteken, dus kreeg ik zowat helemaal geen lucht meer Ben me kapot geschrokken
Ik ook hoor eigenlijk op school te zijn in Dutch Water Dreams!! Had eigenlijk uitje vandaag daarheen maar ja ziek,verkouden en net een navel piercing waarom ik het water niet in mag.. dan houd het toch echt op..