Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mijn pil is op dus daar ben ik tijdelijk mee gestopt, ik weet niet of
dat er mee te maken heeft.
randie schreef:Citaat:Mijn pil is op dus daar ben ik tijdelijk mee gestopt, ik weet niet of
dat er mee te maken heeft.
Dit meen je toch niet serieus he, wie stopt er nou zo maar even met je pil. Afhankelijk van hoe lang je bent gestopt zou het idd wel kunnen. Want het duurt dan geloof ik weer een maand of 2 voordat hij betrouwbaar is.
Dniesjj117 schreef:Misschien toch even een zwangerschapstest gaan halen?
Ben je nog ongesteld geworden nadat je gestopt was met de pil, of helemaal neit meer?
MamboBeach schreef:Zou dan gewoon even een test halen meid maak je niet al te druk...
lovelymoon0 schreef:waar kan ik die dingen halen dan?
Mijn moeder is er wel van op de hoogte hoor, maar
ik heb sinds kort een super lieve vriend.
En hij heeft het uit moeten maken met vrienden poos terug omdat ze zwanger was
van een ander.
Nou was hij niet verliefd meer op haar maar dan nog, zal hij hetzelfde moeten doen
als zijn moeder erachter zou komen dat als ik het ben ik tog wel erg ga balen.
Want hem wil ik dus echt nooit meer kwijt.
SanneTilburg schreef:Een zwangerschapstest kun je gewoon bij de drogist halen. Ze kosten een euro of 10 geloof ik. Doe maar gewoon even, dan hoef je je niet meer druk te maken.
En je hebt je lesje voor de volgende keer wel geleerd he
MamboBeach schreef:Je kan zo'n test gewoon bij de DA halen of Kruidvat en dergelijke.
Begrijp je verhaal wel geloof ik.
Waarom worden er nu weer dingen bijgehaald over haar leeftijd en hoe ermee om wordt gegaan, dat is toch niet ons probleem?
Diamante schreef:MamboBeach schreef:Je kan zo'n test gewoon bij de DA halen of Kruidvat en dergelijke.
Begrijp je verhaal wel geloof ik.
Waarom worden er nu weer dingen bijgehaald over haar leeftijd en hoe ermee om wordt gegaan, dat is toch niet ons probleem?
Als je jong bent wordt je vaak onregelmatiger ongesteld..
heeft er dus wel degelijk iets mee te maken!
Damber schreef:Als je stopt met de pil ben je ongeveer 2 weken na het stoppen nog beschermt, dit is weer afhankelijk van hoe lang je de pil geslikt hebt.