Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bienotje schreef:Mag ik eerlijk zeggen dat ik het erg naief vindt dat je die vraag stelt. Klinkt alsof je eerst rampscenario´s wilt horen, voordat je het eerder verkregen advies voor lief wilt nemen.
Zo moeilijk lijkt het me niet om nee te zeggen tegen vrienden en collega´s als ze je zoiets aanbieden en je twijfelt.
Verder doe ik even TeMmen, want dit soort onderwerpen vind ik persoonlijk niet echt geschikt voor bokt.
laura1987 schreef:Waarom moet je drugs innemen?
voel je je dan beter? heb je meer lol? of ben je gewoon een meeloper.
Ik zou sowieso al niet aan die rotzooi beginnen. wie weet zien we dan binnen no time een topic "help ik ben verslaafd aan drugs"......
joy76 schreef:Ik vraag me altijd af hoe leuk een feest is als je drugs moet gebruiken om het naar je zin te hebben. Verder lijkt combineren me niet slim, al vind ik dit persoonlijk meer een vraag voor drugsforum.nl dan voor Bokt.
Reem schreef:Dat ik bij de drugsinfolijn een deskundige aan de lijn had dat betwijfel ik. Ze wist niet wat de effecten waren, dus dan kan je als drugsinfolijn maar beter afraden, dat snap ik best.
Sorry voor het feit dat het schijnbaar niet op bokt thuis hoort, dat zou ik persoonlijk niet zeggen, maar daar zijn de moderators voor. Het drugstopic kon ik niet vinden vandaar![]()
Drugs zal toch altijd wel worden gebruikt, lijkt me beter dat er dan informatie over te vinden is of vragen over gesteld kunnen worden dan dat men gewoon maar wat doet.
Slotje mag, bedankt in ieder geval voor de reacties.
laura1987 schreef:Waarom moet je drugs innemen?
voel je je dan beter? heb je meer lol? of ben je gewoon een meeloper.
Ik zou sowieso al niet aan die rotzooi beginnen. wie weet zien we dan binnen no time een topic "help ik ben verslaafd aan drugs"......
dwaallicht schreef:Reem schreef:Dat ik bij de drugsinfolijn een deskundige aan de lijn had dat betwijfel ik. Ze wist niet wat de effecten waren, dus dan kan je als drugsinfolijn maar beter afraden, dat snap ik best.
Sorry voor het feit dat het schijnbaar niet op bokt thuis hoort, dat zou ik persoonlijk niet zeggen, maar daar zijn de moderators voor. Het drugstopic kon ik niet vinden vandaar![]()
Drugs zal toch altijd wel worden gebruikt, lijkt me beter dat er dan informatie over te vinden is of vragen over gesteld kunnen worden dan dat men gewoon maar wat doet.
Slotje mag, bedankt in ieder geval voor de reacties.
viewtopic.php?f=34&t=590423&hilit=
Daar zou ik het eens vragen, zij weten er vast meer vanaf.
Laat je niet afschrikken door de reacties, vind het juist goed dat je je informeert over de gevolgen.
De meeste mensen weten sowiso al niet echt waar ze over praten.
Edit; elcids advies lijkt me ook al voldoende. Drugs is een aanslag op je lichaam, net als elk genotsmiddel, en je lichaam heeft nu alle kracht nodig om beter te worden, dus in deze situatie lijkt het me beter van niet.
PinkyBubble schreef:dwaallicht schreef:
viewtopic.php?f=34&t=590423&hilit=
Daar zou ik het eens vragen, zij weten er vast meer vanaf.
Laat je niet afschrikken door de reacties, vind het juist goed dat je je informeert over de gevolgen.
De meeste mensen weten sowiso al niet echt waar ze over praten.
Edit; elcids advies lijkt me ook al voldoende. Drugs is een aanslag op je lichaam, net als elk genotsmiddel, en je lichaam heeft nu alle kracht nodig om beter te worden, dus in deze situatie lijkt het me beter van niet.
En wie ben jij om daar over te oordelen dan ?? Tuurlijk hebe 'de meeste geen ideen waar ze het over hebben'omdat ze msschien niet zo dom en naief zijnOM het te doen, maar ik spreek echt wel uit mijn eigen ervaring hoor, dus die vooroordeel had je wel thuis kunne houde.
ninja2 schreef:mij lijkt het ook niet verstandig om die 2 intenemen. Ik heb al vaak veel last gehad met drank en paracetamol haha.
Ik zou ook van het advies uitgaan van de druglijn want die hebben er meer verstand van dan sommige bokkers haha.
Verder vind ik de rest erg scheinheilig iemand die drug wil gebruiken moet dat zelf weten. En drank is ook een drugs maar daar word niet over gesproken.