Heel erge kiespijn.. help ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Heel erge kiespijn.. help ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:04

Mijn verstandskiezen zijn aan het doorkomen. Van 3 ervan heb ik bijna geen last maar de 4e doet echt niet normaal pijn. De pijn komt met vlagen heel erg dus het is niet zo dat er een ontsteking zit ofzo, het is echt als hij gaat groeien. Het is echt van die pijn waar je radeloos van word en ik word er ook heel erg misselijk van. Asperine slik ik al heel veel maar dat helpt maar een beetje. M'n moeder heeft liever niet dat ik van die roze tabletjes ( naam even krijt ) neem omdat die heel slecht voor je zijn ofzo. Na het weekend gaan we een afspraak maken bij de tandarts, maar weet iemand een wondermiddeltje om het weekend met wat minder pijn door te komen ?

Nikka

Re: Heel erge kiespijn.. help ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:05

Van dat spul voor baby's om op het tandvlees te smeren als de tanden doorkomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:06

Ja daar dacht mijn moeder idd ook aan. Maar bij de apotheek zeiden ze dat dat te licht was om te kunnen helpen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:08

Ik neem aan dat je moeder Ibuprofen bedoelt.
Dat is alleen schadelijk wanneer je het een lange tijd gebruikt, maar het is wel bedoeld voor acute kiespijn en het was bij het enige dat hielp. Als het echt pijn doet, dan zou ik het toch overwegen hoor.
Alleen voor kiespijn gebruiken kan echt geen kwaad Lachen
Ik had ook vreselijke hoofdpijn door de kiespijn Scheve mond

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:09

Dan zou ik maar wat ibuprofen pakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:09

Ja Ibuprofen is het idd. Ik heb nu net een asperine ingenomen dus ik kan het er niet meteen achteraan slikken nu, maar ik zal het er nog een keer met m'n moeder over hebben.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:10

alleen Ibroprofen gebruiken op een niet nuchtere maag, anders krijg je er ook nog maagklachten bij.

En tip uit grootmoederstijd: een kruidnagel tegen je kies aanleggen (even de vezels kapot bijten) Schijnt volgend een collega echt goed te helpen (alleen smaakt het niet zo denderend)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:12

Er is ook kruidnagelolie te krijgen bij zo'n natuurwinkel, werkt ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:17

Okee, ik heb kruidnagel van m'n moeder gehad, nu maar kijken of het helpt. Als het vanavond nog zo erg is mag ik wel Ibuprofen van dr gelukkig. Omdat ik nu ook al 2 nachten amper geslapen heb.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:19

Niets is erger dan met kiespijn naar bed gaan, en er ook weer mee wakker worden Nagelbijten / Gniffelen
Ik had hetzelfde probleem met mijn verstandskiezen, en de tandarts gaf me juist een recept voor Ibuprofen bij de apotheek Haha! (Was ibuprofen 600 en dat is niet bij de drogist te krijgen)
Nergens meer last van gehad gelukkig. Ik dacht dat ik gek werd van die bonkende pijn. Je slaapt er dan inderdaad heel erg slecht van.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:22

als je hem vanavond maar niet op een nuchtere maag neemt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:23

Ik heb ook steeds het gevoel dat ik gek word idd Nagelbijten / Gniffelen Je weet niet meer wat je moet doen, want alles wat je doet doet pijn en het gaat maar niet weg.. Ik hoop dat die Ibuprofen wel gaat helpen en dat ik vannacht kan slapen..

@ loeckie: Ik neem hem denk ik vlak na het eten Lachen

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:24

@ Juul: goed idee. En koelen/verdoven met ijs, is dat geen optie (valt me zomaar in)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:30

Hmm dat kan ook wel eens een idee zijn ja, dat verdoofd natuurlijk als het goed is. Ga dr even naar kijken Lachen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:14

loeckie schreef:

Is meestal nooit zo 's avonds Knipoog Gewoon 2 uur na het eten innemen is prima. Niet te vroeg want dan heb je er 's nachts niks meer aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 21:50

Ik kreeg net weer een ''pijnaanval''. De ergste tot nu toe. En nu heb ik 2 Ibuprofens ingenomen in de hoop dat het weg gaat. Écht niet normaal hoeveel pijn dat doet zeg.. Bloos!

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:03

Nikka schreef:
loeckie schreef:

Is meestal nooit zo 's avonds Knipoog Gewoon 2 uur na het eten innemen is prima. Niet te vroeg want dan heb je er 's nachts niks meer aan.

Niet te bijdehand he. Kan net zijn dat ze door de pijn geen hap naar binnen krijgt. Straks neemt ze hem wel op de nuchtere maag en had ze gewild dat iemand d'r had gewaarschuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:58

Juul schreef:
Ik kreeg net weer een ''pijnaanval''. De ergste tot nu toe. En nu heb ik 2 Ibuprofens ingenomen in de hoop dat het weg gaat. Écht niet normaal hoeveel pijn dat doet zeg.. Bloos!

Ach gut

Twee is dan wel weer véél van het goede als je er nooit een neemt. Nagelbijten / Gniffelen

Niks is vervelender dan kiespijn, al helemaal als je er niks tot weinig aan kan doen behalfe zoveel mogelijk verdoven met pijnstillers oid.

Succes ermee!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 23:14

Oef erg pijnlijk lijkt me dat. Hoe gaat het er nu mee?

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 05:40

Kruidnagel olie op doen. Wees alleen op voorbereid dat je hele mond er onder komt en die ook mee verdooft word Haha!

Dit gebruikt mn moeder ook vaak als ze weer eens kiespijn had.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 05:58

bij de drogist heb je van dat spul voor baby's?
als die last hebben van doorkomende tandjes..dat moet je halen.
werkt enorm goed Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:57

Even een updateje Lachen
Ik kreeg gister weer vreselijke pijn en toen heeft m'n moeder maar de noodtandarts gebeld. En wat blijkt nou.. niks kies, ik heb een bijholteontsteking doordat ik allergisch blijk te zijn voor de verf waarmee ik m'n kamer heb geverft Nagelbijten / Gniffelen Nouja, ik heb nu van die bruis Ibuprofen gehad wat ik 3 keer peer dag moet innemen, en 3 keer per dag moet ik stomen. Als het na 3 dagen niet weg is moet ik naar de dokter voor antibiotica. De Ibuprofen helpt redelijk, heb gelukkig kunnen slapen vannacht maar de pijn is nog niet helemaal weg helaas..

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:34

kijk aan, das ook lekker dan Haha!
Die bruis zijn heftig, niet lekker maar wel effectief. succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:39

Die bruis werken ook niet super helaas. Vannacht wel, en vanochtend werd ik 'pijnloos' wakker. Maar nu doet het wel weer behoorlijk pijn.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:33

Het werd vanmiddag op school weer veel erger dus ben naar huis gegaan. We kijken het nog een nachtje aan en dan gaan we langs de HA voor antibiotica Lachen Ik ben er ook gewoon ziek van. Hoofdpijn, misselijk, draaierig enzo..