Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje77 schreef:Het begon al met de ruggeprik.
Er werd mij gevraagd om die uit te voeren door een leerling. Oké dacht ik , iedereen moet het leren.
Helaas werd ie mij verkeerd toegediend. Heb geloof ik het hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd.
En daarna bijkomen was ook geen succes.
Ze hadden mij als proefkonijn om een nieuwe narcose uit te proberen en ik heb 6 uur geen gevoel gehad tot aan de nek.
Nanda schreef:kaatje77 schreef:Het begon al met de ruggeprik.
Er werd mij gevraagd om die uit te voeren door een leerling. Oké dacht ik , iedereen moet het leren.
Helaas werd ie mij verkeerd toegediend. Heb geloof ik het hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd.
En daarna bijkomen was ook geen succes.
Ze hadden mij als proefkonijn om een nieuwe narcose uit te proberen en ik heb 6 uur geen gevoel gehad tot aan de nek.
Dit snap ik niet helemaal.
als je een ruggeprik krijgt, ga je toch niet onder narcose?
marleen_usar schreef:Zulke dingen gebeuren bij mij ook altijd,en mijn dochter kreeg laatst een trommelvlies.Dat was gemaakt van eigen weefsel,na de operatie valt er een watje uit haar oor.Dus ik gelijk gevraagd aan zo,n bij kom zuster zeg maar.Oh dat was niet erg werd er gezegd,bleek later dat dat watje het trommelvlies op z,n plaats had moeten houden.Nu is de operatie dus niet gelukt.
kaatje77 schreef:@Marieke. AUW!
En nu? Kun je niet ergens anders terecht?
@Pinkybubble.
Oh, wat een grove fout als dat daadwerkelijk zo is.
Heel veel sterkte, ik hoop dat je er na verloop van tijd minder last van hebt.
kaatje77 schreef:Ja ken het.
Zal ook nooit meer alles kunnen na de longembolien.
Heel vreselijk, heb mij er maar bij neer gelegd.
Moet soms echt wel plannen als ik iets wil doen.
Shanna schreef:jeetjewat me wel opvalt is dat vooral huisartsen fouten makkelijk afwimpelen
kaatje77 schreef:Brrrrrrrrrr. Ik krijg nu van alle verhalen spontaan koude rillingen.
Wat erg.
Ik weet hoe erg het is geweest, vandaar dat ik dit topic heb gemaakt, maar die horrorverhalen van hierboven.
Mijn pa ligt nu in een revalidatiecentrum.
Ook een fout van de HA.
Hij had hele erge hoofdpijn en aangezien mijn vriend dit op 23 jarige leeftijd ook heeft gehad ( beroerte) wist ik direct dat het mis was. Er waren ook al functies uitgevallen.
De HA heeft dit afgewimpeld met zware migraine.
Een dag erna opgenomen op de stroke-unit van het ziekenhuis.
3 weken later krijgen we te horen dat hij een bloedprop in z'n hersenstam heeft gehad.
Wij gaan deze HA nu ook aanklagen.
Zijn het helemaal zat.