Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

superpluisje schreef:Ik heb het vroeger ook veel gedaan maar ik werd wel heel bleek in mijn gezicht.
bromfiets schreef:Ik heb het al veel te vaak gedaan
Nooit ergens last van gehad. Maar als jouw eigen kleur heel donker is, kan het zijn dat je zwart met een rode gloed krijgt. Dat is alleen met de koolzwarte verf, dus niet met de blauwzwarte verf.
Eén tip: Smeer vaseline op je voorhoofd, oren en de rest van je haarlijn, dan krijg je geen vlekken op je huid.

Dan zou ik gewoon voor verf kiezen als ik jou was.. Of het eerst proberen met kleurspoeling en als het goed staat er verf overheen doen.

(de verf dan hè, met zwarte kleurspoeling heb ik geen ervaring) 

bromfiets schreef:Maar als jouw eigen kleur heel donker is, kan het zijn dat je zwart met een rode gloed krijgt. Dat is alleen met de koolzwarte verf, dus niet met de blauwzwarte verf.
Nathalie schreef:Ik zou het persoonlijk niet met kleurspoeling zwart maken. Dat vervaagt namelijk erg snel.Dan zou ik gewoon voor verf kiezen als ik jou was.. Of het eerst proberen met kleurspoeling en als het goed staat er verf overheen doen.
der zijn genoeg meisjes die van zichzelf zwart haar hebben, dus die zouden dan ook gelijk de gothic look hebben.
). ik zou wel een beetje verf van een goed merk pakken, of naar een goeie kapper, anders vervaagt de kleur heel snel.nu probeer ik het zwart weg te krijgen maar dat gaat we heel lastig, ik heb nu bruinrood haar, en binnenkort wil ik het dan weer naar donkerblond krijgen
. Ramooontje schreef:Ik zou nooit zwart nemen, zwart is namelijk geen kleur en staat dus niet. Neem in dat geval heel donkerbruin, staat een stuk warmer.
Of je wilt de gothic look.
En lindsay lohan, die is ook zeker niet gothic toch
? Rafaela schreef:En Christina Aguilera had het ook, die was ookz eker neit gothicEn lindsay lohan, die is ook zeker niet gothic toch
?
Rafaela schreef:ik zou wel een beetje verf van een goed merk pakken, of naar een goeie kapper, anders vervaagt de kleur heel snel.

ik heb ze toen bij een "goedkopere" kapper laten verven, en na 2 weken had ik een hele donkerblonde pluk terug, en overal een rode gloed
foto van mijn zwarte haar toen staat trouwens ook in mijn profiel
Rafaela schreef:saskiaatje; ik heb even in je profiel gekeken, en ik denk wel dat het leuk staat
ik denk dat shampoo voor gekleurd haar ook wel een goed idee er voor is