Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:hoe kom je daaraan? is dat een soa, of iets anders?
denice schreef:goh, vervelend zeg!
hoe kom je daaraan? is dat een soa, of iets anders?
ze zullen er vast nog wel goed wat aan kunnen doen... sterkte!
isaja schreef:Ik heb 8 jaar geleden pap 3b gehad ..........dit was geconstateerd bij mijn 1e uitstrijkje.........hoera voor de preventie.
Ben toen geopereerd en mijn werd ook uitgelegd dat ik moeilijker zwanger zou worden.
Toen ik met de pil stopte om te proberen was ik 4mnd later zwanger.
Meis het is in de 1e instantie schrikken maar de operatie valt reuze mee en dan moet je nog een jaar lang onder controle blijven.
Ik hoop dat je wat met mijn ervaring kunt, sterkte ermee.
Nikka schreef:Behandeling is voor iedereen heel anders. Gynaecoloog gaat eerst eens goed kijken of er wel wat moet gebeuren. Soms verwijderen ze een stuk van de baarmoedermond en soms halen ze met een verwarmd metalen lusje het weefsel oppervlakkig weg. Wacht eerst maar de gynaecoloog af en wat die ervan zegt.
isaja schreef:Je krijgt gesprekken met de narcotiseur die jouw een vragenlijst laat invullen en dan wordt als het goed is de datum van operatie bekend.
Je krijgt uiteraard wat folders mee wat te doen op de dag van operatie.
Bij deze operatie ga je geheel onder narcose en dan knippen ze wat stukjes weg die besmet zijn en die worden op de kweek gezet.
Zelf heb ik na de operatie alleen wat zeurderige ongesteldheidsklachten gehad en lichte bloedingen en met 2 weken was ik weer aan het werk.
Let wel op de eerste dagen goed op bed blijven en uitrusten en niets tillen/beuren.
Het was een dagopname en tegen de avond was ik thuis
deschels schreef:isaja schreef:Je krijgt gesprekken met de narcotiseur die jouw een vragenlijst laat invullen en dan wordt als het goed is de datum van operatie bekend.
Je krijgt uiteraard wat folders mee wat te doen op de dag van operatie.
Bij deze operatie ga je geheel onder narcose en dan knippen ze wat stukjes weg die besmet zijn en die worden op de kweek gezet.
Zelf heb ik na de operatie alleen wat zeurderige ongesteldheidsklachten gehad en lichte bloedingen en met 2 weken was ik weer aan het werk.
Let wel op de eerste dagen goed op bed blijven en uitrusten en niets tillen/beuren.
Het was een dagopname en tegen de avond was ik thuis
hmm mijn HA heeft niet verteld dat ik geopereerd zou worden, ze zouden eerst wat cellen afnemen en die verder onderzoeken...
Ben nu al nerveus voor maandag...bah...