Gewicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Gewicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 16:22

Nou, ik ben ± 1.65, en ik ben 50 kg Lachen
Nou zit ons pap de hele tijd te zeggen dat ik 'n buikje heb (dat klopt wel), maar om dat nou de hele tijd te gaan zeggen Boos!
Nu zijn mijn ouders 'n weekendje naar Praag en zijn mijn opa & oma hier, en nou vroeg ik gister of ik wat lekkers mocht, antwoord m'n oma:'Ja, maar wel iets waar maar weinig calorieën inzitten'
En bedankt Boos!
Ik vind mezelf helemaal niet dik, ik hoef niet zo'n eng dun kind te zijn, maar als ze nou zo ook al over me gaan beginnen Boos!
Dan heb ik echt zoiets van:'Sorry hoor, kijk is naar jezelf!'
Ik heb 't ook al 'n aantal keer tegen ons pap gezegt dat ie op moest houden over dat buikje, en dat doet ie nou ook, maar dat m'n oma d'r nou ook al over gaat beginnen Rolleyes

Selma204

Re: Gewicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:26

nou fijn zo'n familie Rolleyes

ik heb er eigelijk helemaal geen last van terwijl ik eigelijk wel te dik ben Vork

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:28

Nogal belachelijk, want je bent absoluut niet te zwaar. Ik weet niet of je pa overgewicht heeft, of een buikje maar als dat zo is zou ik hem daar maar op wijzen. Knipoog De pot verwijt de ketel dattie zwart ziet. Ik ben 1.66 en weeg 52 kilo, ik heb geen buikje (wel een redelijke kont), en ik ben tevreden over mezelf, ik moet niet dunner. Nou kan gezond eten en weinig snoepen natuurlijk nooit kwaad, maar ik vind wel dat je familie overdrijft.
Edit: ik heb net even in je profiel gekeken en ik vind eigenlijk wel dat je gezien je leeftijd (12 jaar) veel weegt. Maar zolang jij je er goed bij voelt en het niet schadelijk is voor je gezondheid, vind ik alsnog niet dat je familie er moeiljk over moet doen.

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:31

pff.. niet op letten, want je bent echt niet te zwaar!
ik ben zelf ook 1.65 en weeg 46/50 kilo (dat veranderd ongeveer met de dag Clown )
te zwaar ben je iig niet!

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:31

mag k vragen hoe oud je bent? ik vind nl zowieso dat als je nog jong bent je niet zou moeten lijnen of je druk moet maken over je gewicht, zeker niet de verhouding die jij hebt! die is echt gewoon normaal Lachen als je veel minder zou wegen dan kom je zelfs aan ondergewicht..
(toen ik 14 was was ik 1,70 en woog ik 52, ik woog net op het randje genoeg volgens de schoolarts! liever zelf wat kilo's extra zij ze nog..)
verder heb je je vader (en familie die zo doet) wel eens gezegd dat ie je niet zo moet kwetsen? want dat slaat natuurlijk nergens op :S

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:33

Laat ze op het dak gaan zitten! Boos! Bah, wat haat ik dat. Niks mis met jou!!!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 16:45

Ik weet zelf ook wel dat ik niet te zwaar ben, maar ik vroeg me gewoon af hoe andere ouders doen Tong uitsteken
Ik snoep niet veel (lus sowieso veel snoep al niet Tong uitsteken ) en eet (vind ik dan) gezond Lachen
Ik word 21 september 13 Lachen

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:46

niks aan de hand meid.

gewoon hun eens op hunzelf wijzen.

ikzelf ben 1,70 en toch een 62 kilo, en niks te dik..

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:55

Laat je niets aanpraten! Ik vind het niet erg tactvol van je familie om dit te zeggen. Je kan dan misschien wel een buikje hebben, maar dit wil nog niet zeggen dat je te zwaar bent. Check hier je BMI maar eens, dan zul je zien dat er niets mis is: http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html Lachen

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 16:57

Ik zeg ook dat ik weet dat ik niet te dik ben, maar ik vroeg me af wat andere ouders zeiden enzo Lachen

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:42

Wat vervelend van je vader en oma.. niet echt aardige opmerkingen. Je hebt idd een prima gewicht! Zeker op jouw leeftijd nog niet gaan diëten, je kunt best nog wat 'babyvet' hebben, het ene kind is molliger dan de andere. Opletten op wat je eet kan natuurlijk wel Knipoog

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:17

Ik vind dat je zo mensen een verkeerd zelfbeeld aanvraagt, belachelijk. Ikzelf ben niet zo'n goede eter, vooral niet onder stress. Daardoor weeg ik eerder te weinig als teveel en voel me er ook lang niet altijd prettig bij. Ben 1.75(weet niet precies) en weeg op me slechts richting de 52 kilo en op me best richting de 57.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 18:22

Afbeelding
Op vakantie, ik vind zelf dat ik niet dik ben (wel wit, maar daar ga je voor op vakantie Tong uitsteken ) Schijnheilig
Afbeelding
En hier weer in de rode zwembroek Lachen
Eigenlijk best raar, op deze foto's lijkt 't alsof ik nogal dikke benen heb, maar heb eigenlijk redelijk dunne benen, dus dat is nogal raar Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Naomi_Jortje op 09-09-07 18:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:23

Vind je benen zeker niet dik lijken hoor, je hebt een normaal figuur, niks mis mee hoor!

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:48

je bent gewoon slank hallow :| dat buikje zit er amper wat willen hun dan een kuil? :S

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:53

Naomi_Jortje schreef:
Ik weet zelf ook wel dat ik niet te zwaar ben, maar ik vroeg me gewoon af hoe andere ouders doen Tong uitsteken

mijn vader en moeder zeggen dit ook wel eens tegen mij en zusje
met die opmerkingen zoals : elk pontje gaat door het mondje
en van moet je nou al weer wat eten , word je dik van hoor !

ik trek me er niet meer zo veel van aan , en me zusje ook niet Vork

maar het is wel vervelend
Laatst bijgewerkt door XxSultanxX op 09-09-07 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:56

Jeetje, weet niet waar ze het op baseren dat je dik zou zijn.
Ik zal dolblij zijn met een figuur als dat Knipoog
Leuk is dat als mensen hun kinderen hierdoor onzeker gaan maken

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 20:01

1) Jij bent allesbehalve te dik! Je hebt juist een hartstikke mooi figuurtje, wees er maar trots op! Lachen
2) Mijn ouders hebben daar ook een handje van, probeer het tegen ze te zeggen dat je dat écht niet leuk vindt, mocht het niet helpen, probeer het dan maar te negeren. Maar vergeet niet dan je niks, maar dan ook niks te dik bent!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 20:09

Zelf vind ik wel dat ik 'n brede heupen enzo heb, maar so what, iedereen heeft wel iets minders Lachen
Oja, ff niet op BB letten, was om 'n vriendin die BB haat te klieren Tong uitsteken
Afbeelding

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:15

Nou en, wees blij met je figuur, niks brede heupen ofzo, hoort erbij als je ouder word;)

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:18

meid je ziet er prachtig uit. En die laaste foto niks mis mee. Nee hoor, niks om je druk om te maken. De een is wat stevigere gebouwt als de andere. En wat je oma betreft, zeg gewoon even vriendelijk oma, dat vind ik niet zo aardig van u. Bovendien kom je in de pubertijd, er zal nog het nodige aan je lijf verandere.

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:22

Jij hebt echt een goed gewicht hoor, ik ben zelf 13, 166 & ik weeg rond de 50 (soms wat minder, soms wat meer Knipoog )

Waar zien ze dat buikje bij jou dan? Je hebt een goed figuur hoor, ook niks geen lovehandles ofzo. Lachen

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:41

meid je hebt ene prachtfiguur
snap ook niet helemaal waar je vader of je oma het vandaan haalt ...
ook niet echt tactisch om het op die manier te brengen trouwens .... mijn vader had ook wel eens van die minder tactvolle opmrekingen, die door mijn moeder dan weer gecorrigeerd werden ...maar ja...

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 20:19

Je HEBT helemaal geen buikje! Nou moet je familie al helemaal niks meer zeggen. Vork

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 21:38

50 kilo is echt niet zwaar hoor voor jou lengte. Ik wou dat ik 50 kilo zou wegen.
Ik vind het eerlijk gezegt wel raar dat je vader en je oma hier wat van zeggen