ik zit echt heel erg met iets.
ik heb sinds een tijdje heel erge wallen onder mij ogen,
ze lopen gewoon echt helemaal rond mijn oog,
in het begin dacht ik dat het van het slecht slapen kwam maar ook als ik vroeg naar bed ga zie ik er s,morgens grof gezegd niet uit!
ik vind het echt vreselijk en heb er al vaak om moeten huilen(wat het trouwens erger maakt

op het werk waar ik eerst werkte zijden ze altijd en ben je moe, wat zie jij er gaar uit, en dat maakt het er niet makkelijker op..
gelukkig heb ik wel mijn lieve vriendje die zegt dat ik me niet druk moet maken hij vind me mooi zo,, maar toch is het vervelend als je er steeds mee geconfronteerd word.
mijn moeder heeft al meerdere zalfjes e.d voor me gehaald en steeds als ze met een nieuwe komt dan heb ik weer moed en denk ik yess nu zie ik er niet meer zo uit,
jully zullen wel denken wat een gezeur om zo een klein kwaaltje maar het is echt verschrikkelijk.
ook heb ik vreselijke traan ogen waardoor het alleen maar lijkt dat ik mijn ogen minder open kan doen. daarvoor moet ik naar de dokter gaan en oogdruppels halen.
sorry voor mijn lange verhaal maar zijn er nog meer mensen die met een soort gelijk probleem zitten?
en die een oplossing weten..
groetjes jill!!!!