Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik kreeg een gigantische weeenstorm urenlang en dat was geen pretje en niet tegenop te 'puffen' of wat dan ook. Alles wat we hadden geoefend, werkte niet of was te pijnlijk.....
). Terwijl ik normaal gesproken dol ben op zijn massages!
erg hoor
, maar het is ook erg leuk om er lekker aan toe te geven.

Zag mezelf daar niet liggen puffen en had al helemaal geen behoefte aan van die "gezellige" meetings nadien.

odetteke schreef:Ik heb geen enkele cursus gedaan, heb wel een keer het cursusboek van een vriendin doorgebladerd en zag allerlei houdingen staan die praktisch zouden zijn tijdens de weeen etc.
Mijn ervaring is dat als alles eenmaal gebeurt je lichaam vanzelf wel aangeeft wat goed en fijn is. Heb dus ook totaal niet het gevoel dat ik iets gemist heb. Ik heb wel tot 8 dagen voor de bevalling paardgereden, dat was mijn zwangerschapsgym
maar is ook goedgekomen
dus aan bepaalde standjes om de ween op te vangen had ik toch niks gehad, bovendien probeer je zelf wel genoeg wat vaak het beste helpt.

. Heb twee vriendinnen die het wel gedaan hebben en hun hebben allebij gezegt dat ze er weinig tot niks aan gehad hebben tijdens te bevalling!! En dat hoor ik van meer mensen.