antimiddel tegen snurken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maggie1103

antimiddel tegen snurken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 20:30

Hallo even een vraagje. Wie weet een goeie oplossing tegen snurken? Mijn partner snurkt heel erg waardoor ik 's nachts slecht slaap. (lig regelmatig in de logeerkamer om toch nog een beetje rust te krijgen). Hij heeft onlangs een neuscorrectie ondergaan dus dat is al gebeurd. Helaas voor het snurken niet geheel geholpen wel een beetje. Ook hebben we alle alternatieve middelen gebruikt. Een knijpertje, een spray maar ook dat helpt niet. Ook verschillende oordoppen heb ik al gebruikt maar ben nog niet de goeie tegengekomen. Iemand daar ook ervaring mee? Graag deel ik jullie mening daarin.

claud1

Re: antimiddel tegen snurken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:40

Vreselijk he zo'n partner ken dat .....dan kun je hem of haar wel w.......n Gebruik zelf oordoppen van de apotheek. Zijn van die gele staaf vormige schuimpjes die iets uitzetten in je oor. Knip er het uiteinde iets af anders staan ze uit en dat ligt niet lekker...en snurken maar ha ha ha

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:46

Mijn man heeft dat ook. Met name als hij op z'n rug ligt te slapen. Ik heb zelf van die gele oordopjes. deze zijn trouwens rond aan de voorkant. werken redelijk. Als manlief erg snurkt heeft hij nog een kunstof ding wat hij in z'n neus doet (onder protest Haha! ) Heeft m'n moeder eens besteld en werkt ook goed.

nelleke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:47

zon eehm speciaal ding heb je ervoor dat je niet kan snurken, stond pas in een folder maar of het werkt...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:49

Ik heb wel eens gehoord dat acupunctuur helpt.
Mijn partner snurkt gelukkig niet, maar ik begrijp best dat je niet kunt slapen met zo'n 'straaljager' naast je in bed Nagelbijten / Gniffelen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:03

Is het als je partner op zijn rug ligt?

Dan kun je een tennisbal in een washandje op de rug van zijn pyjama-jasje naaien. Als hij dan op zijn rug gaat liggen in zijn slaap, draait hij vanzelf weer op zijn zij of buik.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:05

Je hebt trouwens ook oordopjes met wax, die kan je in de vorm kneden van je oor. Mijn moeder slaapt erg slecht en gebruikt ze ook, ze zweert erbij. Je kan ze bij de apotheek kopen, er zitten er een stuk of 12 in een doosje en ze zijn huidskleurig.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:06

Van die dingetjes om de neusvleugels open te houden (soort stijve pleister) die sporters gebruiken, is heel effectief. Helaas zijn ze vrij duur en in kleine verpakkingen te koop. Wat dat betreft heb je meer aan oordopjes.

En ja, wat is dat toch met kerels dat ze op hun rug willen slapen!!!

Jozaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:07

Haha acupunctuur helpt ook niet! daar heb ik ook al navraag over gedaan.. Het is echt een onbeholpe probleem volgens mij hoor. Als zoon neuscorrectie ook al niet werkt? was dat speciaal om het snurken te verhelpen? Ik had nog hoop dat n operatie zou helpen!!

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:07

Mijn vriend snurkt ook verschrikkelijk, dus ik volg dit topic ook even.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 08:38

Er is een middeltje dat je achter in de keel kan sprayen, naam even kwijt: snor.....
Helpt prima.

maggie1103

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 12:32

Jozaa schreef:
Haha acupunctuur helpt ook niet! daar heb ik ook al navraag over gedaan.. Het is echt een onbeholpe probleem volgens mij hoor. Als zoon neuscorrectie ook al niet werkt? was dat speciaal om het snurken te verhelpen? Ik had nog hoop dat n operatie zou helpen!!

Ja daar hadden wij ook hoop op. Maar helaas. De neuscorrectie was oa. omdat meneer continue met een neuspray rondliep en het steeds heel benauwd had. Daar heeft de operatie heel goed voor geholpen want hij loopt niet meer met een neuspray rond en heeft het ook niet meer benauwd.

maggie1103

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 12:35

Storm76 schreef:
Is het als je partner op zijn rug ligt?

Dan kun je een tennisbal in een washandje op de rug van zijn pyjama-jasje naaien. Als hij dan op zijn rug gaat liggen in zijn slaap, draait hij vanzelf weer op zijn zij of buik.

Bloos lukt een beetje moeilijk want meneer slaapt niet in een pyama (ook 's winters niet)
Maar bedankt voor de tip.
Voor wat betreft de spray en dergelijk is ook allemaal uitgeprobeerd. Mocht ook niet baten!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:50

enige wat helpt : klap met de rubber hamer.
Ik heb ook zo,n vent, krijg er moordneigingen van!!
Por in zijn zij, DRAAI JE OM ggrrr , snurk ik schat! Gggrrrr
Dan draait hij zich altijd naar mij om!!!! Andere kant ... echt woest word ik ervan. Gelukkig niet elke nacht.
Meestal als ik er echt neit tegen kan verhuis ik naar de logeerkamer een verdieping lager!!!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 13:13

maggie1103 schreef:
Bloos lukt een beetje moeilijk want meneer slaapt niet in een pyama (ook 's winters niet)
Maar bedankt voor de tip.
Voor wat betreft de spray en dergelijk is ook allemaal uitgeprobeerd. Mocht ook niet baten!

maar als het nou helpt? dan vraag je toch gewoon dat hij iets aantrekt, desnoods naai je het op een t-shirt.

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 13:59

Je hebt bij de v&d een speciaal kussen tegen snurken. Is een kussen met een pompje. Als je partner begint te snurker dan moet je het kussen hoger pompen zodat zijn hoofd rechter komt te liggen ivm zijn lijf en dit helpt echt.

Heb ruim 2 jaar bij de v&d op deze afdeling gewerkt haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 16:13

M'n pa snurkte ook vreselijk. De spray werkte geloof precies een half jaar, toen deed het niets meer. Dat kussen met pompje ook tijdelijk, een ander kussen (jeetje dat kreng was duur) precies een week.. Nu heeft 'ie zo'n soort van beugel met een lepel achtig iets wat z'n tong zo drukt dat hij genoeg zuurstof binnen krijgt en niet meer snurkt. Probleem was namelijk ook nog dat hij soms een tijd stopte met ademen, zie je geloof ik veel bij zulke snurkers..
Mocht iemand interesse hebben kan ik wel even de naam opzoeken van het bedrijf in kwestie Lachen

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 16:16

Ik herken dit, en slaap ook vaak met oordopjes.
Als ik mn vriend wakker maak zegt ie dat ie niet snukte, want: "Ik slaap helemaal niet" ROFL

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 16:19

Nibbit schreef:
Ik herken dit, en slaap ook vaak met oordopjes.
Als ik mn vriend wakker maak zegt ie dat ie niet snukte, want: "Ik slaap helemaal niet" ROFL

Haha hoe herkenbaar Haha!

nog een mooie: zo hard snurken dat je er zelf wakker van schrikt en dan je afvragen wat dat harde geluid was Haha!
*uhm dat was je zelf, waarom denk je dat de rest van de familie nu ook wakker is*

Jozaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 12:23

Yessy schreef:
M'n pa snurkte ook vreselijk. De spray werkte geloof precies een half jaar, toen deed het niets meer. Dat kussen met pompje ook tijdelijk, een ander kussen (jeetje dat kreng was duur) precies een week.. Nu heeft 'ie zo'n soort van beugel met een lepel achtig iets wat z'n tong zo drukt dat hij genoeg zuurstof binnen krijgt en niet meer snurkt. Probleem was namelijk ook nog dat hij soms een tijd stopte met ademen, zie je geloof ik veel bij zulke snurkers..
Mocht iemand interesse hebben kan ik wel even de naam opzoeken van het bedrijf in kwestie Lachen

Ja!! mijn vriendje stopt ook gewoon met ademen. Echt supr eng is dat.. maar die spray! Waar kun je die krijgen dan? en waarom werkt dat dan.. klinkt best apart..

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 12:31

Ik heb niet alleen een partner wat snurk, maar ook een hond die voor een volle persoon telt. Ik slaap met oordopjes. Niet iedereen kan er iets aan doen, ligt ook aan de stand van de tanden, als hij overbite heeft, kan hij zijn mond niet dicht doen bij het slapen en dus ademhalen, waar door die kan gaan snurken. Mijn vriend heeft een overbite, en kan er dus niks aan doen. Bij oordopjes is het echt ff doorzetten.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 15:22

Wat dacht je van eerst niet wakker willen worden, ook al zit ik met mijn voeten vrij hardhandig te porren zodat ik maar naar een verdieping lager verhuis en meneer een kwartier later naast je staat " wat is er, ben je ziek, het werd zo koud naast me" Ach gut
En ja dan ga je toch maar weer mee naar boven. Clown

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 15:23

Heb je wel eens van Breathe Right gehoord? 80% minder snurken EN meer lucht bij verkoudheid.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:05

Meldt mezelf ook maar even.
Want ik snurk zelf (schaam, schaam Bloos! )
Vind het echt verschrikkelijk en al helemaal omdat mijn vriend er vaak geintjes over maakt waar andere mensen bij zijn. Bloos

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:16

ik snurk zelf ook. Me vriend wordt er egt strontchagarijnig van.. Onze enige hoop is tot nu toe mijn amandelen eruit halen Ziek