Foxy1980 schreef:Jee Fem, ik zie nu pas dat jij het bent. Ahum....
Anyway, die cranberrypillen helpen echt goed.

Hahaha. Hai. Thanks voor je tips. Ik neem ze allemaal mee en ga ze gewoon allemaal proberen, wie niet waagt wie niet wint. Cranberrypillen heb ik nog NOOIT gehad, ook maar eens proberen.
Manderino schreef:Ik heb het ook gehad,ik was bij goede kennissen en ik kreeg iets wat ik elke uur moest nemen,en aan het einde va de middag was het over,terwijl ik het kreeg amper kon lopen.
Maarja ik weet niet wat voor spul dat was,ik weet ook niet of je er zomaar aan kan komen ,want hun werken met middelen ofso,en zijn ook paardenarts,Ik ben nog steeds benieuwt wat het was

.
Die hebben je gewoon 1 of ander paardenmiddel gegeven joh! Haha!
sammetje schreef:Naar de huisarst gaan en vragen om een verwijzing naar de uroloog! Ik had ook om de haverklap een blaasonsteking en mijn huisarts heeft me toen doorverwezen naar het ziekenhuis.
Er zijn allerlei testjes gedaan (en ook wat minder fijne onderzoekjes) maar ben er nu wel van af! Mijn plasbuis is een beetje opgerekt en heb geen blaasonsteking meer gehad sinds toen. (afkloppen!!)
Ook kreeg ik van de uroloog het advies om te spoelen met zo'n lactacyd douche. (ken je die?)
Het is al weer heel wat jaar geleden en weet niet meer precies waarom dat dan zou helpen maar weet wel dat de uroloog mij echt geholpen heeft.
Het had iets te maken met een darmbacterie. (die veroorzaakt de blaasonsteking)
Succes!
Ik heb zo ongeveer een bloedhekel aan ziekenhuizen, en om nou mn plasbuis op te laten rekken, zie ik niet zo zitten. Als die cranberrypillen helpen, of er gewoon goed op letten, heb ik dat liever dan dat ze aan me gaan zitten prutsen. (binnenin nog wel! Nee dankje.
)
Suzanne F. schreef:En toch is het de moeite waard om alleen met condoom te vrijen. Als je dan minder last hebt, kan het daaraan liggen.
Werkt ook niet..
lucifertje schreef:tja ik blijf erbij drinken drinken driken... en met een harde straal plassen... we hebben nu een semester over urineweg infecties.. een nierbekkenontsteking krijg je niet zomaar..
Ik snap btw ook wel waarom de dokter niet zo graag teveel antibioticum uitschrijft.. je bent dan veel vatbaarder voor gisten oa de Canidida albicans.. en das nog minder prettig!
Dat heeft hij mij ook uit gelegd inderdaad, van die 'Canidida Albicans'. Daarom vind ik het ook erg goed van hem! Toch liever blaasontsteking dan dat.