zijn er meer mensen die snel jalours zijn (relatie)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

zijn er meer mensen die snel jalours zijn (relatie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 15:34

Hallo,

Ik vroeg me af of meer mensen last hebben van jaloezie in relaties.
Ik heb wel wat meegemaakt met iemand waardoor t moeilijk was diegene nog te vertrouwen (wel al hele tijd geleden).
Ik wil niet zo jaloers zijn, want hij mag ook zo zijn eigen dingen doen natuurlijk.
Hij is deze week op introductieweek.
Ik denk ach laat m toch lekker feesten.
En toen ik ging kijken op de site met foto´s werd hij omhelst door een meisje en ben ik gelijk bang voor vanalles.
Ik vertrouw hem wel, maar zijn andere te vertrouwen die bij hem zijn?
Ik vind dit allemaal erg lastig, want ik wil niet jaloers overkomen en ik wil me geen zorgen maken.

Nathalie

Re: zijn er meer mensen die snel jalours zijn (relatie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 16:06

Als je je vriend voor 100% vertrouwt dan zou je je niet druk maken denk ik. Er zijn namelijk altijd 2 schuldig. Dat meisje hangt om zijn nek en hij keurt dat goed, als er meer gaat gebeuren heeft hij dat ook goedgekeurd... Wil hij niet, dan gebeurt er niets. Knipoog

Dat je jaloers bent snap ik opzich wel. Maar als je hem vertrouwt zou je niet bang zijn.

Ik ben zelf ook nogal jaloers, maar vertrouw mijn vriend ook niet voor de volle 100%. Toen dat nog wel zo was, was ik ook niet jaloers.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 16:09

Ik ben ook vrij jaloers, maar mijn vriend is voor de volle 200% te vertrouwen alleen ik nu ook gelukkig

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 16:09

Ik ben ook vrij snel jaloers, ook al vertrouw ik mijn vriend voor de volle 100%
Gezonde jaloezie moet kunnen, maar sommige mensen zijn zo jaloers dat ze de relatie verpesten...

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 16:31

Ik ben ook jaloers.Maar vooral bang. Gewoon bang dat hij een ander beter mooier of leuker vind.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 16:35

dat is dus t stomme, ik vertrouw hem wel 100%. En idd als hij iets niet wilt kan hij t ook afweren. Maar ja als iemand een kus op je mond geeft is dat wel in een paar seconde gebeurd Knipoog

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 16:37

elbeauty schreef:
Ik ben ook jaloers.Maar vooral bang. Gewoon bang dat hij een ander beter mooier of leuker vind.

dat heb ik ook wel is. Omdat ik erg lange tijd gepest ben, ben ik ook nogal onzeker.

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 16:40

een meisje van mijn vriend zijn manege vroeg ene keer of mijn vriend met hara wou douchen, en mocht strippen voor hem.
Ik vertrouw mijn vriend wel, maar dat meisje niet.
Ik ben soms wel jaloers als mijn vriend met andere meisjes omgata, maar ik weet dat ie niks zal doen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 16:55

ROMANxBEAUTY schreef:
een meisje van mijn vriend zijn manege vroeg ene keer of mijn vriend met hara wou douchen, en mocht strippen voor hem.
Ik vertrouw mijn vriend wel, maar dat meisje niet.
Ik ben soms wel jaloers als mijn vriend met andere meisjes omgata, maar ik weet dat ie niks zal doen.

ik zou me ook niet echt prettig voelen als zo´n meisje dat zou zeggen. Maar wel eerlijk dat hij dat heeft verteld.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 17:03

Dat onzekere heb ik in t begin van mn relatie ook gehad. Inmiddels weet ik wel dat dat goed zit. Haha!

Over die kus is waar, maar dat is dan ook niet zijn schuld en ik neem aan dat hij dan wel zal zorgen dat dat nooit meer gebeurt. Knipoog

Ik heb met mijn vriend iets vervelends gehad, we werkten allebei in het toerisme deze zomer en beide hebben nogal wat aanbidders gehad natuurlijk. Altijd leuk, en we hebben daar ook goede afspraken over gemaakt. Zo wimpelen we niet iedereen gelijk af. Want van mensen als deze moeten wij het hebben (we werken voornamelijk voor fooi namelijk Knipoog en gratis drinken hoort daar ook bij..)
Maar nu heeft hij de fout gemaakt om mailcontact te houden met een meisje en woorden naar haar te typen waarvan ik liever heb dat ik de enigste ben waar hij zulke dingen tegen zegt. Nagelbijten / Gniffelen
Nu zegt hij dat het een geintje was (meisje is 14, mijn vriend 24) maar toch.. Nu vertrouw ik hem niet meer voor de volle 100%... Bloos Ik weet dat hij nooit wat zou doen, en ik weet dat dat 'geintje' ook echt kloten was samen met wat vrienden.. Maar toch. Bloos
Verder ben ik ook wel vaker jaloers geweest. Er waren zelfs families die weer terug gingen (voornamelijk engelsen) naar huis, en bij het afscheid stonden ze dan te huilen en tja.. Dan ga je je wel afvragen of er toch niet iets meer tussen hun speelt. Koe Ook dat waren altijd meisjes tussen de 10 en 17 ongeveer.. En vaak hun moeders, maar die moesten vaak huilen omdat de dochters huilden. Clown
Van zulke dingen word ik ook wel jaloers moet ik zeggen..... Gelukkig ben ik er altijd bij en kent iedereen mij, dus ik ben in dat opzicht niet bang dat er wat gebeurt.. Maar nu zit ik bijvoorbeeld even in Nederland, en maak ik me soms toch wel druk, na dat mailtje! Bloos

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 17:41

ja dat kan me goed voorstellen natalie. Mails kun je ook niet checken en dan neem je ook zijn vrije ruimte van hem af.

TouchAndGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 17:43

Ik denk wel dat k gauw jaloers ben maar dat komt dan door mijn eigen onzekerheid.

SFCAP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 17:44

moonsparkle schreef:
elbeauty schreef:

dat heb ik ook wel is. Omdat ik erg lange tijd gepest ben, ben ik ook nogal onzeker.

Idem voor mij.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:30

ik ben van nature niet jaloers. Mijn vriend heeft me jarloers gemaakt. Echt jarloers is het ook niet meer onzeker.
Hij heeft in het verleden 2 keer de fout gemaakt door veel verder te gaan met 2 verschillende meisjes dan dat hoort.

We waren bijna 3 jaar samen. na 1 jaar heeft hij dat voor het eerst gedaan en een jaar later nog een keer. Toen ben ik nog een half jaar met hem verder gegaan maar het deed me te veel verdriet. Ik kon het niet vergeten. Toen ik een half jaar bij hem weg was kreeg ik een nieuwe vriend. Ik had totaal geen jaloezie, ook niet gehad. Maar dat heeft er mischien ook mee te maken dat ik op hem niet zo gek was als dat ik op mn ex was. Dit is weer over gegaan en een paar maanden daarna kwam ik weer terug bij mn eerste ex (waar ik 2.5 jaar mee samen was) al die tijd was hij nog gek van mij en ik van hem. Hij miste me en wilde me terug. Na lang twijfelen en hem zn best laten doen zijn we weer samen gekomen nu alweer een aantal maanden.
Mijn vertrouwen zal weer moeten groeien maar ik heb wel het gevoel dat hij er nu echt voor gaat. Maar onzeker blijf ik nog wel een tijdje

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:36

Ik heb nu bijna 2 jaar een relatie. En jaloers ben ik nog steeds, zij ook heel erg. Ik ben heel erg jaloers, omdat ik in mijn vorige relatie (relatie van 4 jaar) heel veel bedonderd ben, ik ben van mezelf al onzeker, maar dat heeft me net even wat onzekerder gemaakt. Mijn vriendin is zelf net zo jaloers als ik, dus ze begrijpt het, gelukkig. Maar ik wil haar ook gewoon dingen gunnen, zoals uitgaan zonder mij en dagjes weg en zo, maar soms is dat best moeilijk.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:34

Hmm sja, ik ben opzich ook wel jaloers....ik vertrouw hem wel maar die andere meiden die hij tijdens het stappen tegenkomt niet Bloos En het blijft een man, dus als er dan een hot chick voorbij komt sjansen moeten ze toch altijd wel even 2 keer knipperen denk ik haha voordat ze er weer bij zijn Knipoog Haha!

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:36

Ja, ik ben best snel 'jaloers' maar op zich vertrouw ik hem echt wel!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:44

elbeauty schreef:

dat heb ik ook. ik ben 2x heel onverwachts gedumpt (ja echt gedumpt, het was niet eens uitmaken, het was echt keihard dumpen) en dat is behoorlijk hard aangekomen. Ik heb gewoon geen vertrouwen meer, en daardoor ben ik ook jaloers. De jaloezie is niet heel erg, ik kan wat dat betreft nog vrij nuchter nadenken. Maar de angst is wel heel erg.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 20:51

is toch wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. En ook niet de enige die zen vriend gewoon 100% vertrouwd maar toch gauw jaloers is.

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:54

Ik persoolijk ben redelijk snel jaloers:)
Kan er niks aan doen, vooral met men vriend en zen ex heb ik moeite, zij wil hem terug, maar hij haar niet, zij heeft zelf ook een vriend.
Maar zegt steeds dat ze mijn vriend dus mist en ze belt en smst hem en zo, en dat vind ik vervelend.
Vertrouw men vriend wel, maar toch vind ik het vervelend, en ben ik wel jaloers, ook al moet hij zen ex helemaal niet meer maar toch!

En hij is ook heel erg jaloers, en dat vind ik soms wel eens grappig.
Maja dat is met gewone vrienden van mij, in plaats van exen.
Dus dat is net iets anders.

Maar je bent echt niet de enigste hoor Tong uitsteken

Edit* Leest nu ook de andere reacties en ik heb precies hetzelfde.
Vertrouwe men vriend wel, maar die mokkels niet haha Tong uitsteken

En ben ook bang dat hij een mooier en leuker meisje tegen komt en zo.
Dus die reacties kan ik mijzelf goed in vinden

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 21:25

volgens mij is geen mens van nature jaloers.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 21:30

Nou ik ben nooit jaloers geweest met wat mijn vriend allemaal uitvoerde, ik vertrouwde hem alleen niet voor 100%.
Achteraf waren mijn wantrouwen terecht want hij heeft gister zijn spullen gepakt en is weggegaan omdat hij al 3 weken met een ander lag te rommelen als ik aan het werk was.
Na een relatie van 8 jaar, laat hij mij en onze dochter achter voor een griet waar hij net 3 weken mee gaat.
Voor mij word het heel moeilijk om ooit nog een jongen te vertrouwen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 21:36

wendyashley schreef:
Nou ik ben nooit jaloers geweest met wat mijn vriend allemaal uitvoerde, ik vertrouwde hem alleen niet voor 100%.
Achteraf waren mijn wantrouwen terecht want hij heeft gister zijn spullen gepakt en is weggegaan omdat hij al 3 weken met een ander lag te rommelen als ik aan het werk was.
Na een relatie van 8 jaar, laat hij mij en onze dochter achter voor een griet waar hij net 3 weken mee gaat.
Voor mij word het heel moeilijk om ooit nog een jongen te vertrouwen.

jeetje Ach gut

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:04

elbeauty schreef:

Dat heb ik ook ja.
Bij mij komt het vooral door het verleden, waarin ik een paar keer ben bedrogen.
Ik moet zeggen dat het nu een stuk beter gaat als in het begin van mijn huidige relatie. Maar goed, het zal natuurlijk altijd wel blijven.
Heb er veel met mijn vriend over gepraat en hij begrijpt het goed gelukkig.

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:11

Ik ben niet jaloers. Ik weet dat mijn vriend niet makkelijk te vangen is en dat hij ervan overtuigd is dat hij bij mij hoort.

Maar iedere dame die te lief doet tegen mijn vriend of denkt hem te kunnen versieren sla ik de kop eraf Hamer Heb al genoeg grietjes voorbij zien komen die denken dat ze alles zijn en alles kunnen maken. Ik ben tégen agressie, maar als ze aan m'n vent komen zullen ze eerst lang mij moeten Whoosh!

Mocht mijn vriend verliefd worden op een ander, dan is het zo en dan moet ik daarmee leven. Andersom idem dito. Maar ik zie het niet snel gebeuren.

Jaloers zijn zie ik als "liever in iemand anders zijn of haar schoenen willen staan" en dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad...