Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elbeauty schreef:Ik ben ook jaloers.Maar vooral bang. Gewoon bang dat hij een ander beter mooier of leuker vind.
ROMANxBEAUTY schreef:een meisje van mijn vriend zijn manege vroeg ene keer of mijn vriend met hara wou douchen, en mocht strippen voor hem.
Ik vertrouw mijn vriend wel, maar dat meisje niet.
Ik ben soms wel jaloers als mijn vriend met andere meisjes omgata, maar ik weet dat ie niks zal doen.
moonsparkle schreef:elbeauty schreef:Ik ben ook jaloers.Maar vooral bang. Gewoon bang dat hij een ander beter mooier of leuker vind.
dat heb ik ook wel is. Omdat ik erg lange tijd gepest ben, ben ik ook nogal onzeker.
elbeauty schreef:Ik ben ook jaloers.Maar vooral bang. Gewoon bang dat hij een ander beter mooier of leuker vind.
wendyashley schreef:Nou ik ben nooit jaloers geweest met wat mijn vriend allemaal uitvoerde, ik vertrouwde hem alleen niet voor 100%.
Achteraf waren mijn wantrouwen terecht want hij heeft gister zijn spullen gepakt en is weggegaan omdat hij al 3 weken met een ander lag te rommelen als ik aan het werk was.
Na een relatie van 8 jaar, laat hij mij en onze dochter achter voor een griet waar hij net 3 weken mee gaat.
Voor mij word het heel moeilijk om ooit nog een jongen te vertrouwen.