ik weet het nu zeker, ik stop met vlees eten

maar mijn ouders vinden het maar niks.
ze zeggen dat het slecht is, en dat je vlees nodig hebt.
daarom wou ik jullie vragen, wat kan ik als vervanger gebruiken???
alvast heel erg bedankt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) behalve de southern style burger van quorn, die is nog wel okay zo hel heel af en toe 

Ik heb de eerste 9 jaar van mijn leven als vegatarier geleefd (en met wat kleine tussenpauze's omdat ik niet zoveel nadacht over de dieren zelf, nu alweer zo'n 3 jaar).. en ik zie er echt niet wit, weggetrokken, magertjes en ongezond uit hoor
Ik laat mijn waardes als ik me langer erg moe voel direct checken bij de huisarts, maar die zijn altijd echt prima (niet goed; maar prima) in orde. (meestal stress ik gewoon teveel en moet ik mijzelf meer rust gunnen, maar m'n eetgewoontes zijn niet slecht ondanks dat ik geen vlees en kip en vis eet
) Dus je kan prima zonder vlees..

. Ik eet er zelf veel nootjes bij (geen pinda's maar cashwew en walnoten (ongezouten)). Daarnaast natuurlijk de vegetarische burgers en tofu, eitje op zijn tijd. vooral de rookworsten vind ik echt superlekker!! Lise81 schreef:Nog even een opmerking. Ik begrijp dat je nog thuis woont en je ouders koken voor je??
Dan snap ik wel dat ze het gevoel hebben door jou gedwongen te worden zich aan te passen en extra tijd en moeite in het eten te stoppen.

Vind eigenlijk iedereen. Ik vin d vales eerlijk gezegt niet echt ergens naar smaken, heb gehakt al helemaal niet xd

! Ik eet haast elke dag een vleesvervanger... en veel kaas en noten en dat soort dingen eten, daar zitten ook veel voedingsstoffen in die je nodig hebt... Ik heb nog nooit ergens een tekort aan gehad, het bevalt me wel erg goed zo