Voller/ glanzender haar ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Voller/ glanzender haar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:25

Hee,
Ik ben dit jaar 2 keer op vakantie geweest, naar Parijs en Luxemburg, en ik merkte dat daar m'n haar echt veel voller en glanzender was als thuis. M'n moeder dacht dat het komt omdat het ander water daar is. Maargoed, dat water kan ik niet hierheen halen Haha! Wat is nou een shampoo/ crèmespoeling of watdanook wat je haar écht voller en glanzender maakt ? ( Ik was m'n haar trouwens nu elke dag met iedere dag shampoo van Andrelon en een crèmespoeling van het huismerk van de Kruitvat )

Alvast bedankt ! Lachen

Meisje201

Re: Voller/ glanzender haar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:39

Ik heb van Loreal Elvive de 'volume-lijn'
En dat werkt echt perfect!
Mijn haar glanst als een gek en er zit duidelijk veel meer volume in!
Ideaal spul! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:41

Dankje, ik ga er morgen meteen eens naar kijken Lachen

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:16

Elke dag je haar wassen is niet echt goed,maar ik doe het wel Haha! .
Want ik smeer allemaal troep erin dus ja.
Wat je ook kan proberen is niet zo heet te doushen.
En als je dat wel doet zoals mij Clown ,kan je als je klaar bent met
doushen even de doushe op koud zetten dat opend iets in je haar ofso waardoor het meer gaat glanzen.
En als je gedousht hebt niet je haar met de handdoek afrossen om het droog te maken.
Gewoon laten opdrogen,of in een handoek wikkelen.
En idd wat Medousa als zegt dat spul proberen Lachen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:26

Okee. Ik douche idd best wel heet ja, en me haar moet ik wel elke dag wassen omdat ik bijna elke dag bij de paarden ben. Bedankt voor je tips !

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:32

Ze zeggen dat als je je haar na het douchen/haar wassen afspoeld met koud water, het -op langer termijn- ook meer gaat glanzen. Ja

Weet niet echt of het waar is, heb het zelf wel een tijdje gedaan, maar zag niet echt verschil. Tong uitsteken

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:35

Anneke_ schreef:
Ze zeggen dat als je je haar na het douchen/haar wassen afspoeld met koud water, het -op langer termijn- ook meer gaat glanzen. Ja

Weet niet echt of het waar is, heb het zelf wel een tijdje gedaan, maar zag niet echt verschil. Tong uitsteken

ik kreeg het alleen maar koud Vork

hmm..
je zou daar heen kunnen emmigeren Vork ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:47

Haha daar dacht ik ook al aan. Of elk jaar erheen en een tank met water vullen voor de rest van het jaar Haha!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 12:20

Je moet je haar idd uitspoelen met koud water Haha!.
Voor glans; Luminous Color Glaze van John Frieda.
10 euro voor een flesje, maar je doet er best lang mee en je haar gaat er echt van glanzen Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:13

Ik heb die van l'Oréal Paris gekocht vandaag. De shampoo + crèmespoeling. Het werkt goed Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 19:31

Elke dag wassen is eenmaal niet goed. En elke dag naar paarden en daarom moeten wassen vind ik een beetje onzin eigenlijk. Om 2 dagen is meer dan genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:16

Nou mijn haar stinkt gewoon als ik van de paarden kom Nagelbijten / Gniffelen Dan vind ik het wel zo fris om het ff te wassen..

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:16

Anoniem schreef:
Ik heb die van l'Oréal Paris gekocht vandaag. De shampoo + crèmespoeling. Het werkt goed Haha!

Ah mooi Haha!

Maar wat er al wordt gezegt, probeer het toch niet elke dag te wassen, is niet goed voor je haar
zeker niet elke dag met shampoo

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:29

MoonChloe schreef:
Elke dag wassen is eenmaal niet goed. En elke dag naar paarden en daarom moeten wassen vind ik een beetje onzin eigenlijk. Om 2 dagen is meer dan genoeg.

Bullsh¡t, mijn haar is hartstikke goor na één dag. Als ik het niet was loop ik echt met een vies hoofd rond!

Het ligt inderdaad aan het water, maar bij Lush zijn producten te koop die speciaal zijn afgestemd op het soort water dat je hebt en waarmee je dus het anderwatereffect mee zou kunnen bereiken.
Of het ook werkt weet ik niet, maar ik weet wel dat al die volumeproducten niet bij ieder haar aanslaan... Een shampoo speciaal voor jouw haarkleur geeft je iniedergeval een hele mooie glans, wat verder voor jouw haar het best werkt zul je zelf moeten uitvinden Lachen

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:32

Ik krijg van dat chloorwater in het buitenland juist altijd heel slap haar maar van de zee altijd mooi vol haar! Heb ook al geprobeerd met zout enzo te werken maar het helpt niet echt Haha!

Wat ik wel goed vind helpen in Nederland is de shampoo voor dun haar van die kreunreclame (sorry maar kom even echt niet op de naam Clown )

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:37

Anoniem schreef:
Nou mijn haar stinkt gewoon als ik van de paarden kom Nagelbijten / Gniffelen Dan vind ik het wel zo fris om het ff te wassen..

het is wel slecht, Knipoog gewoon goed uitspoelen Knipoog

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:38

Anoniem schreef:
Haha daar dacht ik ook al aan. Of elk jaar erheen en een tank met water vullen voor de rest van het jaar Haha!

Moet wel een flinke tank zijn als je er elke dag onder je haar wast Clown (of bedoel je je hoofd er in steken Clown ? Schijnheilig

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:39

Ik gebruik bijna nooit cremespoeling omdat m'n haar daar heel slap en zwaar van wordt. Als ik het gewoon alleen met shampoo was, met niet al te warm water, dan is het op zijn volst.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:41

John Frieda... af en toe en haarkuurtje en voor de rest de shampoo. Volume, glans, m'n haar zit eindelijk!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:43

Gearl schreef:
MoonChloe schreef:

Bullsh¡t, mijn haar is hartstikke goor na één dag. Als ik het niet was loop ik echt met een vies hoofd rond!

Helaas is het geen bullsh!t dat het slecht is voor je haar. Als het goed voor je haar was zou ik ook wel elke dag wassen hoor Lachen

Als je je haar elke dag wast went je hoofdhuid daaraan, hoe sneller het dus vet afscheidt en je haar vet/vies wordt.
Ik merk zelf ook echt verschil als ik na een periode van om 2 dagen wassen naar eens in week dat mijn haar eerder volumeuzer, glanzend en gezond uitziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:44

Maar daarom. Als ik nu minder ga wassen word me haar echt goor gewoon Nagelbijten / Gniffelen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:46

Daar moet je haar aan 'wennen'.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:47

danielle1981 schreef:
Ik gebruik bijna nooit cremespoeling omdat m'n haar daar heel slap en zwaar van wordt. Als ik het gewoon alleen met shampoo was, met niet al te warm water, dan is het op zijn volst.

daarom gebruik is juist cremespoeling Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:49

MoonChloe schreef:
Daar moet je haar aan 'wennen'.

Jamaar tot die tijd zit ik met een vies hoofd.. Clown

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:52

begin eens met om 2 dagen te wassen, dan na heel tijd 3 dagen.. etc.