Volgende week ga ik een weekje naar Sunparks en daar hebben ze een waanzinnig zwembad en meer.
Alleen als ik me niet vergis is mijn maandelijkse feestje tijdens die week.

Kan je zwemmen met een tampon in?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
draaakje schreef:klint mischien stom, maar touwtje even afknippen, dan weet je zeker dat het niet gezien word. (als je bang bent dat je dan de tampon er niet meer uitkrijgt, moet je er gewoon nog een klein stukje aan laten zitten)
suc6 en veel plezier op je vakantie!
draaakje schreef:klint mischien stom, maar touwtje even afknippen, dan weet je zeker dat het niet gezien word. (als je bang bent dat je dan de tampon er niet meer uitkrijgt, moet je er gewoon nog een klein stukje aan laten zitten)
tita schreef:draaakje schreef:klint mischien stom, maar touwtje even afknippen, dan weet je zeker dat het niet gezien word. (als je bang bent dat je dan de tampon er niet meer uitkrijgt, moet je er gewoon nog een klein stukje aan laten zitten)
Zou ik dus niet doen het hangt er niet voor niks aan.
Meliaforever schreef:ik ga vrijdag met vriendin mee op vakantie..
maar dan gaan we ook wel is naar een meertje (zonder wc.)
heeft iemand een gouden tip dat ik dan toch kan zwemmen?
Storm76 schreef:sani, als je niet ongesteld wil worden kan je ook bij de dokter Primolut pilletjes halen zodat je het uit kan stellen. werkt prima!
hier een linkje hoe het werkt