Gisteren heb ik een operatie gehad aan mijn kaken.
Mijn onderkaak was te kort, ik heb 9!! mm overbeet, dit zag je bijna niet omdat ik mijn onderkaak altijd naar voren drukte.
Gisteren hebben ze mijn kaken gebroken.
Links en rechts en mijn kin. Mijn kin omdat die een klein stukje naar voren geplaatst moest worden, anders klopte het niet meer met de rest.
Ik was echt heel erg zenuwachtig !! Om half 8 moest ik binnen zijn, mijn moeder+ vader en mijn vriend waren erbij.
Ik kreeg al gauw 1 pilletje en 2 spuiten in mijn bovenbenen, daarna mocht ik meteen door naar de operatie kamer.
Om half 10 ben ik geholpen.
Ik kreeg een infuus op de voorbereidingskamer en werd daarna door gereden naar de operatie kamer.
Hier kreeg ik nog een spuitje, hij vroeg nog aan me of ik ooit teveel gedronken had, nou zo voelde ik me dus 10 sec. na dat spuitje

Daarna werd ik in slaap gebracht, de operatie heeft 2 uur geduurt en om half 1 werd ik terug gebracht naar de afdeling.
Ik had een slangetje in mijn neus, deze liep door naar mijn maag.
Als de wonden nog een beetje na zouden bloeden zou dit in mijn maag terrecht komen, hier kon ik misselijk van worden, vandaar dat slangetje, die slurpte al het bloed er weer uit.
Mijn vriend is de hele dag bij me geweest, echt een schat !!
Mijn gezicht is nu echt heel erg gezwollen en ik heb geen gevoel in mijn kin en onderlip, de zenuw hebben ze doorgeknipt geloof ik...
Gisteren in het ziekenhuis.
Ik ben nog heel erg moe en heb last van de zwellingen, het is frustrerend dat ik mijn mond niet open kan doen, heb het vanacht heel erg benauwd gehad.
Mijn kaken zitten nu voor 1 week op elkaar geklemd.
Ik moet 6 weken thuis blijven om te herstellen.
Liefs Sunshine