Ik blijf maar spontaan in huilen uitbarsten....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karenenditty

Ik blijf maar spontaan in huilen uitbarsten....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 01:56

pff heb het niet zo meer,

ik blijf in huilen uitbarsten.de hele dag al. Alsof het zich op blijft stapelen. Met werk gaat het niet goed en ik voel me ziek en moe.

was ik bij Ditty, stroomde het over mn wangen. Ben ik aan t werk, gebeurd het weer.
kom ik thuis, heb mn moeder maar opgebeld want ik bleef erin.

Heb eindelijk gedaan wat me al zo lang dwars zat toen mn ex mij net terug belde.... (ja dat kwam er ook nog bij, had hem sms gestuurd om mn cd terug te krijgen)

Heb hem de waarheid verteld. En hoe ik me voel en dat hij niet echt geliefd is bij mn vrienden en familie, en nooit geweest is. Dat ik mn spullen terug wil. Dat hij met jan en alleman in bed kan duiken, maar dat ik dat niet doe want ik vind niet dat je dat gelijk moet doen. Dat ik geen slet ben en dat hij er niet van uit moet gaan dat iedere man die naast me staat in het cafe met mij het bed heeft gedeeld. Dat hij van mn vriendinnen af moet blijven en ook niet zo truttig moet rijden als hij voor me zit met zn auto (is een teer punt van hem, maar ik zat gewoon bijna 3 keer in zn kofferbak vanwege zn remgedrag)

Toen het net uit ging dacht ik nl dat er iets was wat je niet wil als het net uit is. Gelukkig bleek dat niet zo te zijn. Maar hij vond het terecht om mij zo in de steek te laten omdat zijn persoonlijke dingen op dat moment erger zouden zijn. Ik moest naar het ziekenhuis in mn eentje....
Voel me nu soms alleen nog erg k*t door hem.
Ik was niet mooi genoeg, hij kon zn bakkes niet houden over miss fitness C.W (ik hou het even bij initialen) en heeft me daarmee een flinke deuk in mn zelfvertrouwen gegeven. Sex met haar was leuk, haar hele manier van doen enz....
nu nog word ik ziek van het idee van haar, en zou het willen schreeuwen tegen hem. Kwaad dat ik ben erover. Ik ben niet de enige waar hij het over haar bij had.
Ik denk ook dat hij contact hield met haar en nog heeft puur om te sexen... Ze woont samen!
Hij denkt zoveel te zijn en is nix eigenlijk; just a stupid little boy with a dumbass bwm uit meliskerke....
Maar waarom vreet ik me er zo over op?
Geef niets om hem meer, ben alleen kwaad over hoe hij me behandelde en nog beweerde voor me gezorgt te hebben....
Ik heb wederom gewoon een flinke deuk gekregen en nu heb ik eindelijk de tijd om te verwerken en gebeurd dit. Dat lijkt me normaal?

Heb wel erg zin in mn verste meeting ooit Lachen
Even overal van weg zou helpen.

want naast dit merk ik vaak dat mensen me niet begrijpen en me daarom apart vinden, niet snappen wat er aan de hand is en wat ik mee hebt gemaakt. Dat ik me daardoor alleen voel ook. Dat merk ik overal waar ik kom. Mensen lijken me te druk vinden, of ik praat te veel. ik heb veel meegemaakt, thats all.

Ben ook bang om me eenzaam te voelen als ik bv moet werken in hardenberg of als ik werk in utrecht en logeer in Vianen. Ik moet dan alleen eten in een restaurant, en word vaak raar aangekeken. Hetgene wat ik moet doen overdag is erg leuk,op een beurs meehelpen. Maar de avonden zijn zo rot. niemand om tegen te praten en zelfs geen paard om een aai te geven. In vianen stonden er paardjes vlakbij de bus maar de laatste keer waren die er ook niet. stond ik daar, wilde ze gewoon zien en eventueel aaien. Maar weg....

Pfff het lucht op om dit neer te zetten. ik wil niet zielig doen, een beetje steunen tips is all I need. Want ben ik zo raar dat ik me alleen voel maar ook nog geen relatie wil? maar dat ik mn ex eigenlijk alleen maar alles wens wat het daglicht niet kan verdragen omwille van mn woede van hoe hij me behandeld en behandelde?
Dat ik bang ben om zo alleen te zijn ver weg van mn huisje en paard als ik klaar ben na zo een beurs(allemaal lifestyle beurs overgens)

en dat ik nooit meer iemand tegen zal komen? Dat ik liefst nu 2 paarden zou willen en me daarin zou willen begraven in die bezigheid?

Die tranen zijn niet normaal, maar wat kan ik doen?

ps:
(Iloveyah87 helpt ook veel hoor, maar eff alles kwijt helpt)

Karenenditty

Re: Ik blijf maar spontaan in huilen uitbarsten....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 02:17

Snapt iemand me? wat kan ik hier nou mee?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 02:25

Nee joh meis, huilen en gekke dingen denken is heel erg normaal als je al die frustraties er nooit uitgegooid hebt naar je ex.
En vind je helemaal niet raar hoor, als hij al die tijd niet heeft geweten waar jij mee zat werd het hoog tijd hem dat te vertellen.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 02:31

Allereerst vind ik het dapper van je dat je je gevoelens op bokt beschrijft en post.
Zo geef je jezelf toe dat het niet lekker gaat.

Wanneer krijg je je huilbuien?Wanneer je aan hem denkt?Als je aan hem denkt probeer dan met iets bezig te zijn,zo ben je afgeleid.Als je huilt sla dan op iets,een kussen of je bed zo reageer je je opgekropte woede af maar beschadig je jezelf en anderen niet mee.

Als je boosheid in je voelt opkomen neem dan pen en papier en schrijf alle verwensingen naar hem toe als je maar kan,verbrand het daarna.Of schreeuw het uit,maakt niet uit of iemand het hoort.

Maar vooral,PRAAT erover,met je moeder,je familie,maakt niet uit,al is het maar tegen je paardje.
Paarden kunnen op dat gebied een erg goede steun voor je zijn,je kan je gevoelens kwijt en op sommige momenten lijkt het zelfs alsof ze je begrijpen.

Als je wilt pb'en,mijn box staat open,heb precies hetzelfde meegemaakt dus weet hoe je je voelt.

Sterkte

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 08:52

Het is heel normaal om hem al het slechts toe te wensen zolang je er nog niet overheen bent hoor.
Huilbuien zijn altijd vervelend maar hopelijk lucht het op.....
Sterkte verder.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 10:10

Ik herken het helemaal..
Geef het de tijd, je kan niet verwachten dat dit zomaar over is,
Ik heb er bijna een half jaar over gedaan,
Gewoon erachter komen dat je ex niet de persoon is/was als hoe hij zich voor deed,
Jij bent jezelf en dan kom je erachter wat voor klootz*k het is..
Houdt jezelf voor, (in het begin is dat moeilijk,want dan denk je dat je nooit meer iemand vind) dat je ex je gewoon niet waard was,
Je verdient altijd meer zeg ik maar,en het is echt zo,
Een jongen die je vergelijkt met een mooier iemand, BAH, dat hoeven ze bij mij nooit en te nimmer te proberen te zeggen,want dan gaat ie daar maar lekker heen,hoe gek je er ook op bent.. Je bent nog altijd een eigen persoon!

Sterkte meid!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:03

Je hebt nu je frustraties eruit gegooid en dat betekent niet alleen dat je ex ze heeft gehoord, maar ook dat jij ze zelf hardop hebt moeten zeggen en hebt moeten horen en ik denk dat dat altijd wel een tegenreactie geeft. Ik vind het dus niet meer dan normaal dat je daar even van moet bijkomen..

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:10

meld je ziek,
haal bij de videotheek 10 superzielige films, koop ik de supermarkt alles wat je lekker vind,
trek thuis de gordijnen dicht, doe je pyama aan, en ga alle films kijken.
Zoveel mogelijk snotteren!!!

De dag erna om 8 uur opstaan, buiten gaan staan, even goed ademhalen, borst vooruit en verder gaan met je leven!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:23

missnynke schreef:
meld je ziek,
haal bij de videotheek 10 superzielige films, koop ik de supermarkt alles wat je lekker vind,

De dag erna om 8 uur opstaan, buiten gaan staan, even goed ademhalen, borst vooruit en verder gaan met je leven!

Ja

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:55

missnynke schreef:
meld je ziek,

Inderdaad.

Maar; je had toch weer een vriend? Meen me een topic te herinneren waarin je een blinddate had, wat uitliep op een relatie? Of is dat dit persoon die nu dus je ex is? Bloos

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:57

Die van missnynke is een hele goede. Ga even lekker HELEMAAL in je sh*t zitten en "geniet" ervan. Geef jezelf die tijd/dag. En huil zoveel als je kan, scheld zoveel als je kan en wees even zo verdrietig of boos als je kan. En weet dat er een einde aan die dag komt en kom de dag erna als herboren terug.

Dat alleen in hotels, dat ken ik. Ik zit voor mijn werk ook vaak alleen in hotels. Ik schijn makkelijk contact te maken met mensen, heb dat zelf alleen nog niet zo in de gaten, stom he. Wat je kan doen, en wat ik leuk vind, zorg dat je in de wat kleinere familiehotelletjes terecht komt. De mensen gaan je dan herkennen en je hebt gelijk wat te kletsen. Zelf neem ik altijd een goed boek mee en ga lekker zitten lezen. Mensen die bij mij in de buurt komen te zitten (vooral ouderen zijn leuk), die knik ik vriendelijk toe en vaak krijg je op die manier wel contact. Ik geniet er tegenwoordig van. En natuurlijk mis ik op die momenten mijn paard. Maar ik heb de keus. Of ik kies voor een lekker rustige avond met goed boek in het restaurant (meestal niet midden in het zicht) of ik kies voor een miserabele avond omdat ik mijn paard of wat dat ook mis. kan ik toch beter voor het eerste kiezen.

Probeer meer in oplossingen te denken. Niet zo in problemen. En probeer minder op je eigen dingen te letten (drukte, veel praten), dan wordt dat vanzelf minder. Als je er zelf al teveel nadruk op legt, ga je het onbewust teveel doen. Dit kun je vergelijken met: Denk niet aan een roze olifant. Hoogstwaarschijnlijk zie jij nou een roze olifant Knipoog.

En geloof in jezelf, dan doen anderen dat vanzelf. Je kunt het!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:51

ziekmelden??????

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 13:07

quote miss nienke

Maar; je had toch weer een vriend? Meen me een topic te herinneren waarin je een blinddate had, wat uitliep op een relatie? Of is dat dit persoon die nu dus je ex is? Bloos[/quote]

Dat heeft niet lang geduurt aangezien het niet zou werken voor mijn idee. het gaat nu om de jongen voor deze idd.

Ik ga deze dingen eens uitproberen idd, en ik had een topic over goede boeken dus kijk ik daar ook even in Pling

ben idd wel opgelucht na een huilbui, maar dat rare gevoel .....

het is ook het eenzaam idee; iedereen heeft iemand en ik ben 26 en alleen.... wel wennen dus.
ben ook bang en boos omdat ik denk dat het altijd zo zal blijven en ik alleen zal blijven....
maar dat went denk ik...

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:14

Karenenditty:

ik ben net 27 en ook alleen (bij is het wel meer eigen keuzen en zo, maar daar ga ik even niet dieper op in Lachen )
ik wil maar zeggen, niet iedereen heeft iemand maar wel iedereen kan met iemand samen zijn op zijn juiste tijd.
je zal niet altijd alleen blijven, je komt wel iemand tegen.

ik ga voor mezelf eens het roer helemaal omgooien voor een tijd (zie onderschrift) ben heel benieuwd hoe ik er ga uitkomen.

de tip van missnynke vind ik wel een goeie Lachen je even heel veel tranen en huilbuien en lekker eten gunnen en de dag nadien doorgaan met je leven.

success

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:28

Karen, ik ben ook (nou ja bijna) 26 en alleen. Geen schande, geen misdaad. En eerljik is eerlijk, ik vind het heerlijk Bloos

Gun jezelf de tijd om tot jezelf te komen en probeer vooruit te kijken Ja

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 23:49

Leonoor schreef:
Karen, ik ben ook (nou ja bijna) 26 en alleen. Geen schande, geen misdaad. En eerljik is eerlijk, ik vind het heerlijk Bloos

Gun jezelf de tijd om tot jezelf te komen en probeer vooruit te kijken Ja

Leonoor je bent een schat, thanks
klopt ook wel ja, het is denk ik ook omdat ik nu de rust en tijd heb om alles te verwerken

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 00:33

hier nog iemand van 25 en alleen, en wat ben ik blij dat ik tijdens het stukgaan van de relatie ALLES er al uit heb gegooid tegen mn ex, lucht heerlijk op!
huilbuien herken ik -gelukkig- niet, wel dat mensen me druk vinden en er zullen er ook vast genoeg zijn die me raar vinden --> hun probleem niet het mijne!

en tsja dat alleen zijn, ik vind het heerlijk! kan niet goed altijd onder de mensen zijn dus af en toe een avondje alleen heb ik gewoon nodig, al heb ik een goede avond stappen of gezellig dagje met vriendinnen ook regelmatig nodig Lachen
maar kan me wel voorstellen dat het na een drukke dag werken lekkerder is om gezelschap te hebben dan om alleen naar een hotel te moeten, alleen te moeten eten etc
lang leve de gsm, kan je iig nog wat vriendinnen smssen als afleiding Lachen
en bang om alleen te blijven hoef je ook echt niet te zijn, ben ik ook niet Haha!
soms heb ik wel het idee van goh 25...meeste vriendinnen wonen samen of zijn zelfs al getrouwd, enkeling denkt na over kinderen
maar er zijn er ook genoeg die net als ik weer of nogsteeds lekker vrijgezel zijn en wat dat betreft maak ik me al helemala niet druk, ik wíl geen relatie, eerst lekker tijd voor mezelf en voor de dingen die ik leuk vind zonder rekening te moeten houden met een ander.

Nu is het tijd voor JOU, vergeet je ex en alles wat hij je aan heeft gedaan, probeer het achter je te laten en laat het je humeur niet meer beinvloeden, dat is hij niet waard Lachen
Ga dingen doen die je echt leuk vind, met mensen waarvan je weet wat je er aan hebt en gun jezelf de tijd om alles een plaatsje te geven en dan zal je zien dat alles er weer steeds positiever uit gaat zien(hoe moeilijk dat soms ook lijkt)

sterkte Ach gut

JML

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 00:44

allereerst: een dikke knuffel... die kun je wel gebruiken!

Wat een rotgevoel he? Lijkt wel of alles ineens komt.
Twijfel niet aan jezelf, je weet echt wel wat je waard bent en als ik dit zo lees dan denk ik dat heel veel meiden zich wel meer of minder met je kunnen vergelijken.
Hotels zijn niet leuk... Ik moet er voor mijn werk ook regelmatig aan geloven, terwijl ik liever uren in de auto zit om een uurtje thuis te zijn. Ik zie het altijd maar als een kuuroord. Even maskertje, scrubben, lezen, eten...mezelf verwennen met alle dingen waar ik normaal gezien geen tijd voor vrij maak.

Denk dat het je allemaal even teveel is geworden. Erken dat maar en huil maar lekker uit. Dan jezelf weer een schop onder je **** geven en de draad oppakken.
Valt niet mee, maar komt echt wel weer goed allemaal...
Je bent dapper om je verhaal op te schrijven, dus sterk ben je zeker wel... Lachen

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 02:10

Ach gut

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 13:08

weet je, ben nu op cyprus en voel me wel beter. möoet alleen nog wennen aan het ıdee straks ın nl weer alleen te zıjn en te werken....

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 14:38

-> JH

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:51

En als je daarna flink hebt gesnotterd ga daarna HARDLOPEN!! Wel ja het werkt echt!!! Heerlijk effe flink in het zweet werken. natuurlijk voel je het niet direct maar als je aan aantal keer bent gaan lopen merk je het verschil wel hoor!!/. De inhoud van je hersenpan word op de een of andere manier opnieuw geordend...

Sterkte er mee!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:11

missnynke schreef:
meld je ziek,

Idd, beste tip ooit. Doe het nog wel eens als ik het weer eens moeilijk heb met wat dan ook. Gewoon even fijn zielig zijn, huilen, vreten, en daarna weer doorgaan. Ach gut

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 00:38

hmm heb het gedaan, voel me nu zwaar moe maar komt goed gevoel is aanwezig.
de vakantie heeft geholpen, en een dagboek bijhouden helpt me ook.
toch is het moelijk maar deze steun en tips werken wel....
thanks allemaal.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 00:42

Afbeelding

Ach gut