.... Hoe het precies is gekomen weet ik niet, ik heb nou niet bepaald hele goede ervaringen met onze tandarts (en toen hij zijn praktijk stopte ben ik niet op zoek gegaan naar een ander), maar als ik zo terugdenk was het ook niet vér-schrik-ke-lijk ofzo
, ik ging er wel elke keer meer tegenop zien... Afin, als ik er nu aan denk dat ik naar de tandarts moet schiet m'n hartslag omhoog, krijg klamme handjes, zenuwachtig tot en met
. Mijn gebit is (voor zover ik weet) nog wel prima, misschien een gaatje of wat maar geen gekke dingen, dan had ik wel ergens last moeten hebben en dat heb ik niet. Echter wil ik wel graag vóór het foute boel is gewoon bij de tandarts op de stoel zitten 
Het moge duidelijk zijn dat ik er toch wel enorm tegenop zie en dat mama absoluut meegaat om m'n handje vast te houden
, maar hoor graag verhalen van mensen met goede ervaringen met angsttandartsen of aanraders (Zuid-Holland, Utrecht, Brabant, wil er best stukkie voor rijden
)! Dan kan ik eens rond gaan kijken hoe of wat in de buurt, voor ik een afspraak ga maken! 

) kerkrade. Een heel end weg, maar toch gegaan.