voelen meer mensen zich soms eenzaam?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

voelen meer mensen zich soms eenzaam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 19:56

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of meer mensen zich soms zo eenzaam voelen.
Mijn vriend is nu 4 weken op vakantie, ik heb eigenlijk om t simpel te zeggen geen vrienden omdat ik verlegen ben, vind ik t heel moeilijk om contact te maken. Ik ben ook verhuisd wel al 2 jaar terug, maar je ziet hier nooit iemand alleen buiten, dus zo is het nog moeilijker. Op school heb ik wel vriendinnen maar die wonen erg ver weg.
Nu zit ik thuis zo alleen, en voel ik me stiekem best eenzaam. Bloos

prii

Re: voelen meer mensen zich soms eenzaam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:02

Heej
Ik voel me soms ook wel eenzaam hoor Lachen
Veel van me vrienden zijn aan het werk of op vakantie, dus heb je niet echt veel te doen en al helemaal niet met dit weer !

Tip: Zoek werk, dan heb je iets te doen Knipoog

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:13

ik heb geen vriend,ben een jaar terug verhuisd en heb er ook wel last van.
persoonlijk ben ik ook nogal op mezelf,daar komt het ook door.
ik heb een fulltime baan,maar eigenlijk heb ik een hekel aan elke dag die ik naar mijn werk moet.
maarja er moet ook geld binnenkomen(de paarden he Knipoog )

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:15

ik voel me nu ook een beetje eenzaam! bijna iedereen lijkt op vakantie te zijn of is van alles met zen 2-en iets aan het ondernemen...
maar toch vind ik het stiekum ook wel weer lekker... kan een hoop klusjes doen die ik had laten liggen en ik bok er wat meer op los Haha!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:15

ik werk ook maar niet alle dagen in de week, ik werk nu 3 ochtenden en op de zaterdag. Verder ga ik nog naar school na de vakantie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:15

Ik voel me vooral eenzaam als mijn vriend aan het werk is, mijn beste vriendin spreek ik amper sinds ze een vriendje heeft en ik heb wel nog meer *vrienden* maar dat is vooral oppervlakkig..

Op een avond als dit verveel ik me dus dood

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:19

Ik verveel me ook te pletter.. ik heb 2 goede vriendinnnen waarvan 1 ver weg woont en met de ander word het steeds minder, verder heb ik veel vrienden maar dat is echt oppervlakkig,,

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:21

Nou ik vermaak me best, maar voel me nu even alleen, niemand waarmee je ff gezellig kan kletsen ofzo. Mijn vriend heeft daar wel internet maar er is 6 uur tijdsverschil.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:21

meiden als je je zo eenzaam voelt, ga eens een keertje lekker een avond sauna doen. is lekker ontspannen en weer eens wat anders. Blingh: nog gefeliciflapstaart met je 20 lentes!!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:22

Ik verveel me nu ook. Vriend is hier een week geweest en vandaag weggegaan dus ik moet echt ontzettend afkicken.. Ouders en zusje zijn op vakantie en in dit kleine dorp heb ik niet veel vrienden.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:23

Ik werk 5 dagen in de week full-time met een groepje leuke mensen van mijn leeftijd en 's avonds met wat meiden of soms alleen naar stal en lekker paardrijden
dat houd mij voorral het meeste bezig.
En in het weekend uitgaan ,varen (met mooi weer) en ook naar stal

Ik zou dus niet met de pakken neer gaan zitten met het iddee dat je je verveeld maar wat leuks gaan ondernemen.
lekker uitgaan en naar je paard (las in de profiel dat je er 1 had) die staat tog ook op een stal of thuis ? als die op een stal staat heb je ook genoeg mensen om contacten mee te leggen.
en misschien een optie als het mogelijk is om meer te gaan werken ? dan ben je ook lekker bezig en is ook nog eens goed voor de portomonee Knipoog
Laatst bijgewerkt door __KELLY op 29-07-07 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:24

frankiej schreef:
meiden als je je zo eenzaam voelt, ga eens een keertje lekker een avond sauna doen. is lekker ontspannen en weer eens wat anders. Blingh: nog gefeliciflapstaart met je 20 lentes!!

dankjewel Knipoog

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:24

frankiej schreef:

Dat zou ik dus niet durfen in mijn eentje Vork

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:26

Misschien kun je een activiteit gaan doen waar je mensen kan ontmoeten? Weet aleen even niet zo gauw wat... Of organiseer een boktmeeting met meiden waarvan hun vriend op vakantie is of voor mensen die zich vervelen/eenzaam voelen??

Veel sterkte ermee!

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:27

Ik denk dat iedereen zich wel eens eenzaam voelt hoor, ook ik.

Maar verveel mee eerder dan dat ik me eenzaam voel hihi.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:29

moonsparkle schreef:
ik heb eigenlijk om t simpel te zeggen geen vrienden omdat ik verlegen ben, vind ik t heel moeilijk om contact te maken.

Join the club Scheve mond...
Via Bokt etc wel vrienden, maar veel andere me verstoten na/tijdens mijn Pfeiffer... Scheve mond

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:31

Ik heb wel veel vrienden, maar helaas niet in de buurt omdat ik in een klein rotdorp woon met weinig jongeren met dezelfde interesses. + ik ben gepest op dorpsschool hier, dus de jongeren die ik hier ken hebben een hekel aan me (met uitzondering van 2 Clown )

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:31

Ik denk idd dat iedereen zich wel eens eenzaam voelt. Bij ons op stal is bijna iedereen op vakantie, dus ik verveel me te pletter daar aangezien ik graag een praatje maak met iedereen. En mijn nieuwe baan begint pas over 3 weken, dus moet me nog ff tijdje vermaken.

@moonsparkle: Ik ken je probleem, maar je moet gewoon DOEN. gewoon op mensen afstappen en praatje maken. Op die manier kom je eroverheen.
@LilianR: vertel...?

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:33

Ik heb al bijna 4 jaar een vriendje.Helaas loopt mijn relatie niet altijd lekker.
Ik heb 2 goede vriendinnen.De een heeft een kindje en heeft het daardoor erg druk,de tweede heeft het vaak erg moeilijk en woont ver weg.
Ik woon op mezelf.Ik ga vaak dingen doen met mensen die ook binnen hetzelfde bedrijf zelfstandig wonen.
Toch voel ik me heel vaak eenzaam.Mijn pony is mijn grootste afleiding.
Als ik een week niks kan doen (zoals deze week) zak ik in elkaar.
Toen ik nog thuis woonde voelde ik me ook al eenzaam.Ik heb toen 2 cavias gekocht.Dat heeft mij erg geholpen tegen de eenzaamheid.
Nu heb ik nog steeds de 2 cavia's en 2 katten.Helpt erg goed tegen eenzaamheid Lachen
Ik heb ook veel moeite om vrienden te maken.Ik heb een vorm van autisme maar voel me zelf erg minderwaardig waardoor ik veel mensen van mij afstoot.Ik heb wel een vlotte babbel,maar er hoeft maar iets te gebeuren en ik klap dicht.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:36

Jordy schreef:
Ik heb al bijna 4 jaar een vriendje.Helaas loopt mijn relatie niet altijd lekker.
Ik heb 2 goede vriendinnen.De een heeft een kindje en heeft het daardoor erg druk,de tweede heeft het vaak erg moeilijk en woont ver weg.
Ik woon op mezelf.Ik ga vaak dingen doen met mensen die ook binnen hetzelfde bedrijf zelfstandig wonen.
Toch voel ik me heel vaak eenzaam.Mijn pony is mijn grootste afleiding.
Als ik een week niks kan doen (zoals deze week) zak ik in elkaar.
Toen ik nog thuis woonde voelde ik me ook al eenzaam.Ik heb toen 2 cavias gekocht.Dat heeft mij erg geholpen tegen de eenzaamheid.
Nu heb ik nog steeds de 2 cavia's en 2 katten.Helpt erg goed tegen eenzaamheid Lachen
Ik heb ook veel moeite om vrienden te maken.Ik heb een vorm van autisme maar voel me zelf erg minderwaardig waardoor ik veel mensen van mij afstoot.Ik heb wel een vlotte babbel,maar er hoeft maar iets te gebeuren en ik klap dicht.

Dat herken ik wel, als ik iemand moet ontmoete/afspreek. Dan word ik zo verlegen dat ik t soms afzeg. Als ik eenmaal wel moet gaan, dan ratel ik maar aan ofdat ik nooit verlegen ben.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:41

Emilion1985 schreef:

Ik ben nou eenmaal niet goed in contacten leggen met iemand recht in het gezicht. Internet gaat goed, komen ook goede contacten uit, maarja niet echt altijd even handig...
Na mijn pfeiffer, hebben ze met gewoon genegeerd, niks meer gezegd etc.
Hierdoor ben ik nu wat in m'n zelf gekeerd, pretparken, nee dank je. Ben wat 'bang' geworden voor menselijk contact zeg maar. Paardenmensen geen problemen mee, maar 'gewone'.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:42

erg herkenbaar allemaal! *LOL* het is wel goed om te weten dat je niet de enige bent.
vroeger maakte ik sneller vrienden,toen praatte ik er gewoon op los,maar nu gaat het steeds moeizamer,ik weet niks te zeggen,of als ik iets probeer te zeggen (waar veel moed voor nodig is dan ) dan stotter ik nogal Clown of een maak een mislukt grapje ofzo Huilen van het lachen van dat soort stomme dingen maarja,ik denk dat dat komt door sommige omstandigheden die ik heb meegemaakt (klinkt een beetje vaag maar ga er liever niet verder op in Knipoog )
nu ben ik ook best eenzaam,maar dat komt denk ik vooral door de computerverslaving Tong uitsteken of omdat ik me verveel ofzo,en ik woonde vroeger in een veel leukere buurt,waar ik nu woon is het nogal saai eigenlijk..maargoed als ik jou was zou ik gewoon wat dingen ondernemen ofzo Knipoog ga wat leuks doen,of gewoon even naar buiten luchtje scheppen,zulke dingen helpen dan weer Knipoog

btw ik volg dit topic even Haha!

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:43

LilianR schreef:
Emilion1985 schreef:

Ik ben nou eenmaal niet goed in contacten leggen met iemand recht in het gezicht. Internet gaat goed, komen ook goede contacten uit, maarja niet echt altijd even handig...
Na mijn pfeiffer, hebben ze met gewoon genegeerd, niks meer gezegd etc.
Hierdoor ben ik nu wat in m'n zelf gekeerd, pretparken, nee dank je. Ben wat 'bang' geworden voor menselijk contact zeg maar. Paardenmensen geen problemen mee, maar 'gewone'.

Belachelijk zeg. Dan ondek je wel weer wie je vrienden zijn! Nagelbijten / Gniffelen
Maar heb je behalve 'internetvrienden' geen andere mensen waar je wél goed mee op kunt schieten en échte vrienden zijn?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:44

Ik kan wel een meeting organiseren voor mensen die t eng vinden om te meeten Bloos haha

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:45

ja leuk ! Haha!