Ik heb hoofdpijn, ben duizelig en heb totaal geen eetlust meer. Ik kwam half 6 thuis van stappen, toen ben ik achter de computer gaan zitten en ben er niet meer vanachter gekomen (alleen om te roken en naar de wc) Ik kan verder niks hebben, ben chagarijnig en voel me gewoon niet goed.
Dat kan inderdaad ja, verwen je zelf lekker, masker op, lekker douchen of in bad als het kan en een film en chocola? misschien knap je daar van op
Weet je waarom je je zo voelt? Als je het aan niemand kwijt kan schrijf het dan op!! koop een dagboekje of iets dergelijks en schrijf het van je af, dat werkt echt goed!
Hoop dat je je gauw weer beter voelt Als je boos bent; met kussens gooien en heel hard muziek aan doen en meebleren en door je kamer springen werken ook goed
kan idd, en heel erg ook nog. ben zelf heel veel afgevallen toen, woog 45 kg, was doodmoe, ziek misselijk.... zoek afleiding, ga rennen, naar de paardjes, ga schreeuwen, doe waar je zin in hebt sterkte
Als je je hart wilt luchten mag je mij ook altijd pm sturen.
Maar er zijn al veel tips hier gegeven; ga afleiding zoeken, lang in bad wil ook helpen (als je dr een hebt natuulijk) lekker slapen of muziek luisteren dat je tot rust komt kan ook vast geen kwaad. Sterkte.
Je kan zeker ziek zijn van verdriet... Ik heb het zelf nu namelijk ook... slaap niet, eet niet, heb nergens zin in... Ook mijn pm box staat voor je open en misschien kunnen wij mekaar helpen
Ja, ik was niet in staat om mijn studie te volgen, vrienden op te zoeken, laat staan mijn bed uit te komen (dankzij lieve smsjes/vrienden/ouders) ben ik er weer boven op gekomen!
Je kunt je het eenzaamste persoontje op de wereld voelen, ondanks alle lieve mensen. Tip: accepteer de hulp van anderen en neem de tijd die het nodig heeft. Het wordt echt vanzelf minder!
Hoi, msischien is er iets mis met je hormoonspiegel. Ik bedoel dit niet banketstaaf. ook kan je schildklier een rol spelen. het lijkt me verstandig om je arts in te schakelen mocht dit aanhouden. Klinkt ook wel wat depressief.
Mijn opa is gestorven aan verdriet. Mijn oma met wie hij al meer dan 55 jaar mee getrouwd was overleed terwijl hij kerngezond was. Een paar weken later overleed hij aan de verdriet! Nou moet je je geen zorgen maken, want dood zul jij niet gaan. Maar je kan je best misselijk/ziek voelen!
Probeer er toch met iemand over te praten en ga wat dingen ondernemen!
Totally agree with you Daantje! Het is evrstandig er iets mee te doen voor je verder wegzakt. Je mag jezelf dermate serieus nemen dat je die stap moet zetten, hoe moeilijk en eng dat ook is. Misschien kom je er achter het iets mentaals of fysieks is...
Als ik heel verdrietig was, ging ik lekker met mijn paardje het bos in, of naar haar kijken in de wei, toen voelde ik mijzelf toch weer een stuk beter, omdat ik toen ook veel meer besefte hoe blij ik wel niet met haar was.