Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elaine schreef:Je kan zoeken naar een Psychiater bij je in de buurt. Google eens
LuckySil schreef:[***] schreef:Je kan zoeken naar een Psychiater bij je in de buurt. Google eens
heb ik al gedaan
maar daar staan geen prijzen bij
Orange_peach schreef:Ik vraag me ook af of je het verschil kent en of je echt een psychater nodig hebt.
Mijn psychiater kostte 40per uur, maar dit was wel met doorverwijzing, mijn volgende psycholoog kostte 3 per uur, dat was iets speciaal voor jongeren en ik was ook doorverwezen.
sterkte en succes!
OP
LuckySil schreef:ja dat weet ik ook..
maar om die stap te maken.. dat is gewoon een beetje eng..
straks vind die man/vrouw het helemaal niet nodig dat ik daar zit, nou dan zit ik toch mooi voor l*l..
tita schreef:Orange_peach schreef:Ik vraag me ook af of je het verschil kent en of je echt een psychater nodig hebt.
Mijn psychiater kostte 40per uur, maar dit was wel met doorverwijzing, mijn volgende psycholoog kostte 3 per uur, dat was iets speciaal voor jongeren en ik was ook doorverwezen.
sterkte en succes!
OP
goedkope psycholoog zeg die mag ook wel naar de psychiater
LuckySil schreef:ja dat weet ik ook..
straks vind die man/vrouw het helemaal niet nodig dat ik daar zit, nou dan zit ik toch mooi voor l*l..
Lenneke_ schreef:LuckySil schreef:ja dat weet ik ook..
Echt niet hoor. Ze zijn er voor jou en ze vinden niets raar, daar zijn ze voor.
Hoe oud ben je?