Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beauty_yana0 schreef:Als ik jou was zou ik naar de HA gaan, want het is belangrijk dat als je een teek verwijderd dat je het kopje er mee uit trekt.
Want volgens mij, als ik het goed heb, is deze het schadelijkst.
Riss schreef:Ontsmetten met alcohol?
Riss schreef:Beauty_yana0 schreef:Als ik jou was zou ik naar de HA gaan, want het is belangrijk dat als je een teek verwijderd dat je het kopje er mee uit trekt.
Want volgens mij, als ik het goed heb, is deze het schadelijkst.
Ik dacht dat het lichaam juist het gevaarlijkst is, omdat daar een schadelijke vloeistof in kan zitten.
_Veronique_ schreef:je moet de kop er wel uit halen. Als je alleen het lijfje eruit hebt getrokken dan groeit de teek weer opnieuw vanaf zijn kop. DUs ff wachten totdat ie weer gegroeid is en dan met kop en al eruit halen.
daantjuhhh schreef:_Veronique_ schreef:je moet de kop er wel uit halen. Als je alleen het lijfje eruit hebt getrokken dan groeit de teek weer opnieuw vanaf zijn kop. DUs ff wachten totdat ie weer gegroeid is en dan met kop en al eruit halen.
Niets wachten..
Eruit pulken die kop !
Ik had vorig jaar een teek op mijn bovenarm een vriendin haalde de teek eruit, maar zijn kop bleef ook achter, we zijn net zolang wezen pulken totdat het koppie er ook uit was.
Ik had gewoon een gaatje in mijn arm van het pulken, maar ik moest en wilde dat beest eruit hebben.
Mistie schreef:Er groeit volgens mij nog een ander lichaam aan
Maar iedereen weet toch dat je een teek moet verwijderen met een tekentang en dan draaien?