Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
symphatico schreef:Hallo Bokkers,
Als dit niet goed staat, spijt mij dan ervoor zou iemand dan willen verplaatsen (bij nodig is)!
Na lang twijfelen ivm ik toch best eng vind om hier neer te plaatsen doe ik het nu toch maar. Ik zou dan ook echt alleen maar positieve oplossingen of dat jij zelf mijn probleem ''herkenbaar'' ziet.
Het zit namelijk zo ik ben al 22 in aug wordt ik 23 en ik heb erg ongelijke borsten mijn rechter borst is vrij duidelijk groter dan mijn linker en ik schaam me hier echt onwijs veel voor. Ook doordat ik cub A heb.
Nu is mijn vraag of iemand mij raad of tips kan geven zodat ik mijn borsten gelijk kan laten groeien, ik heb van alles opgezocht van bijv borstgroeimiddel maar dit schijnt no way te helpen, en ik wil geen borstvergroting of gelijkbare vergroting (ivm dit mega veel geld kost ivm ziekteverzekering niet betaald).
Ik woon nu al 3 jaar samen met mijn vriend en hij heeft er vrede mee e.d. hij zal me hierdoor nooit laten vallen, alleen vind hij ze eigenlijk wel veel mooier als ze mooi gelijk zouden zijn. Hierdoor ga ik mezelf erg lelijk vinden en zeg ik soms dingen tegen mijn vriend (wat ik dan niet zo bedoel). Dit doordat ik me erg onzeker hierdoor voel e.d.
Wie weet er raad/tips voor mij, ik hoef niet te horen van om operaties e.d. aan te gaan of dmv verschillende soorten pil gebruik e.d. (ivm mijn vriend en ik graag ons 1e kindje zouden willen, ik ben sinds sept2006 gestopt met de pil en mijn menstruatie is vrij onregelmatig namelijk wordt ik op dag 35 ongie iemand raad voor mij wanneer ik dan meest vruchtbaar ken zijn/worden).
Sorry voor mijn lange verhaal maar ben wel opgelucht dat ik het hier gedrufd te plaatsen heb, en als er spellingsfouten in zitten mijn excuses hiervoor.
mvg