Ik voel mezelf niet happy meer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Ik voel mezelf niet happy meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 21:28

Hallo Bokkers,

Als dit niet goed staat, spijt mij dan ervoor zou iemand dan willen verplaatsen (bij nodig is)!

Na lang twijfelen ivm ik toch best eng vind om hier neer te plaatsen doe ik het nu toch maar. Ik zou dan ook echt alleen maar positieve oplossingen of dat jij zelf mijn probleem ''herkenbaar'' ziet.

Het zit namelijk zo ik ben al 22 in aug wordt ik 23 en ik heb erg ongelijke borsten mijn rechter borst is vrij duidelijk groter dan mijn linker en ik schaam me hier echt onwijs veel voor. Ook doordat ik cub A heb.

Nu is mijn vraag of iemand mij raad of tips kan geven zodat ik mijn borsten gelijk kan laten groeien, ik heb van alles opgezocht van bijv borstgroeimiddel maar dit schijnt no way te helpen, en ik wil geen borstvergroting of gelijkbare vergroting (ivm dit mega veel geld kost ivm ziekteverzekering niet betaald).

Ik woon nu al 3 jaar samen met mijn vriend en hij heeft er vrede mee e.d. hij zal me hierdoor nooit laten vallen, alleen vind hij ze eigenlijk wel veel mooier als ze mooi gelijk zouden zijn. Hierdoor ga ik mezelf erg lelijk vinden en zeg ik soms dingen tegen mijn vriend (wat ik dan niet zo bedoel). Dit doordat ik me erg onzeker hierdoor voel e.d.

Wie weet er raad/tips voor mij, ik hoef niet te horen van om operaties e.d. aan te gaan of dmv verschillende soorten pil gebruik e.d. (ivm mijn vriend en ik graag ons 1e kindje zouden willen, ik ben sinds sept2006 gestopt met de pil en mijn menstruatie is vrij onregelmatig namelijk wordt ik op dag 35 ongie iemand raad voor mij wanneer ik dan meest vruchtbaar ken zijn/worden).

Sorry voor mijn lange verhaal maar ben wel opgelucht dat ik het hier gedrufd te plaatsen heb, en als er spellingsfouten in zitten mijn excuses hiervoor.

mvg

JorisDy

Re: Ik voel mezelf niet happy meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:33

Opvulling? Nee dat is ook niks.
Denk toch dat er geen andere optie is dan Borstvergrooting.

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:34

hmm best rottig !.

kan je niet bij die wat kleinere vulling of dergelijks doen?.
Je vriend is toch de enigste die je naakt ziet denk ik .
En hij heeft er toch vrede mee Lachen .
iig veel sucses .

Amantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:40

Nou iedereen heeft ongelijke borsten dat als 1ste..
Bij sommige is het alleen wat erger te zien, ik heb het zelf ook en had daar lang een schaamte gevoel over.
Je moet er gewoon vrede mee hebben
Er valt niks aan te doen alleen silicone en dan in de 1 meer als de ander.

Meid je moet maar zo denken dat je niet de enige ben!
Heel veel sterkte

Guardian

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:40

dat probleem had ik ook, alleen toen ik jonger was. ik begon al met borsten "kweeken" toen ik een jaar of 10 was, en was al vanaf mijn 9de ongesteld....leg dat maar eens uit aan je gym leraar.

maargoed, we hebben het over borsten. Die van mij waren in het begin ook erg ongelijk maar daar ben ik uit gegroeid. ja mijn borsten zijn nog steeds ongelijk, alleen de borsten van vrouwen met plastische chirurgie zijn exact hetzelfde. bij de ene vrouw is dit opmerkbaarder dan bij andere vrouwen, bij mij valt het bijna niet op maar ik stoor me er toch aan.
ik zou zeggen ga je borstspieren trainen, dat heb ik ook gedaan en het heeft er bij mij voor gezorgd dat ze niet meer zo enorm verschillen, al duurde het wel even voordat er resultaat te zien was....

dat je onregelmatig ongesteld bent op het moment komt omdat je nog niet zo lang met de pil bent gestopt, je hormonen huishouden moet zichzelf nog even op orde zetten, geef het tijd. zodra je regelmatig ongesteld bent dan ben je als ik het goed heb vlak na je menstruatie het meest vruchtbare, maar als je het echt zeker wilt weten kan je van die testers kopen bij de drogist of apotheker die dat helemaal precies voor je uitrekenen aan de hand van je urine denk ik.... die dingen laten je dan precies weten wanneer je ovuleert en dus het meest vruchtbare bent.
maar, het beste wat je kan doen is gewoon oefenen tot het "raak" is en er niet te veel over nadenken, in veel gevallen kan dat nadelig werken in verband met de stress.

in andere woorden, maak je niet te druk over alles, ga lekker naar de sportschool en train je borstspieren, laat je hormonen huishouding tot rust komen en ga oefenen, oefenen en nog meer oefenen....

ik hoop dat je er iets aan hebt meis, en ik vind het heel dapper van je dat je hier om advies durft te vragen! veel sterkte ermee en laat het me weten zodra het "raak" is!!

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:45

ik denk dat je vriend je nu misschien juist onzekerder heeft gemaakt door te zeggen dat wanneer ze gelijk zouden zijn, hij het mooier zou vinden. Dat had hij beter voor zich kunnen houden. Het trainen van je borstspier is inderdaad een goede tip! Wel even aan iemand vragen hoe en welke je moet trainen. Sterkte ermee!

Guardian

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:47

precies, dat was ik er nog vergeten bij te zeggen, als je naar de sportschool gaat om je borstspieren te trainen vraag dan wel eerst even hulp aan een instructeur, als je het prettiger vind een vrouwelijke, die kan je precies vertellen hoe en wat! bedankt maflinger dat je er op wees!!

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:48

Er is geen manier om ze echt gelijk te laten groeien denk ik.
Ik wil je niet over halen om je te laten opereren maar ik wil allemaal maar even zeggen dat een borstvergroting of verkleining geen fortuin kost. Oke, het is een hoop geld, maar niet onbereikbaar.

Guardian

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:53

sannuh, ze is al voorbij het "groei" stadium en ze wilt geen operatie, en als je het door een goede chirurg laat doen ben je een klein fortuin kwijt! zo'n operatie is ook meteen drasties maar ik snap dat je denkt dat dat de enige optie is, maar dat is niet zo, je kan ook je borst spieren trainen en daar even je je borsten ook mee uit en is een stuk goedkoper en minder pijnlijk dan een operatie Haha! oke de spierpijn daargelaten...

bassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:56

ik zou het zelf niet weten wat je er aan zou moeten doen. als goed is zie alleen je riend je naakt en hij is er te vreden mee zoals jij ben.
in ieder geval succes met het opzoeken van een oplossing.
ik vind het wel knap dat je het hier op bokt zet ik zelf zou dat echt niet kunnen.

Saskia73

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:03

Als je sinds sept '06 al van de pil af ben, en je bent elke 35 dagen ongesteld dan is dat waarschijnlijk je cyclus.
ongeveer 17 dagen na je menstruatie krijg je dan je eisprong. Als je dat in de gaten houdt en vanaf dag 14 gaat oefenen tot dag 20
heb je toch wel een kansje dat het een keer raak is hoor. Je kan ook bij de apotheek ovulatietesten halen en die moet je dan gebruiken
in die periode van dag 14 tot 20. (zijn trouwens best prijzig)

En als je zwanger bent en/of borstvoeding geeft veranderen je borsten ook behoorlijk, dus misschien is dat een oplossing.

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:19

masseren helpt een klein beetje, maar moet je wel 2x per dag doen. Heb ik weles gedaan toen ze in de groei waren en niet helemaal gelijk op gingen. Verder zou ik gewoon een kleine vulling in je bh doen en verder niet druk om maken hoor, je vriend laat je er niet door vallen zoals je al zegt en anders is hij t niet waard Knipoog

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:45

de enigste ervaring die ik hiermee heb,is in de tijd dat ik nog in het ziekenhuis werkte,daar was en meisje welke eraan geopereerd werd,was echt een heel erg groot verschil tussen haar borsten,ze liet 1 borst toen verkleinen...

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 00:09

Ik heb een beetje ongelijke borsten, maar niet heel erg. Heb wel net zoals jij cup A. Hier voel ik me ook wel eens onzeker over, maar ik heb geleerd om me er overheen te zetten. Mensen moeten mij maar waarderen om mijn innerlijk en de rest van mijn uiterlijk. Lachen Verder wil ik nog even kwijt dat ik het wel heel eerlijk van je vriendje om ervoor uit te komen, al is het antwoord wat moeilijk voor je.
Ik zou zeggen: trainen met die hap, en train je zelfvertrouwen ook gelijk mee. Knipoog

Schrijf eens een briefje met alle goede eigenschappen van jezelf en hang dat briefje op een plek die je veel ziet. Daarnaast vind ik dat ik door The Secret (is een boek van en een film) veel positiever in het leven ben gaan staan, ik denk ook zeker iets voor jou!
Ik geloof er wel in, ik heb mezelf ook als doel gesteld dat ik over een jaar (juli 2008) borsten van het formaat cup B heb. Ik kan het altijd proberen, niet waar? Baat het niet dan schaadt het niet.

Heel veel succes ermee!

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 00:13

nou vind het dapper van je dat je dit met ons wilt delen. Voor zover ik weet is de enige manier om hier echt definitief wat aan te doen een operatie. En dat wil je niet wat heel begrijpelijk is.
Ik heb een heel ander advies voor je. Probeer met een professioneel iemand hier over te praten. Diegene kan je laten inzien dat iedereen wel iets heeft. Ook kan diegene je leren hoe je er mee om moet gaan. Succes

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 08:55

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle tips en uitleg, ik ben zeker van plan om lekker te gaan trainen.

Guardian: Heel erg bedankt dus voor je tip zal het zeker gaan proberen, en als het zeg maar die dag er is dat het ''raak'' is zal ik het jullie allemaal laten weten.

Ik voel me nu al stuk gerustiger en opgelucht ivm ik niet echt dit zulk reacties had verwacht nogmaals dank jullie wel.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:04

Je vriend neemt je voor wie je bent, vaak maken we ons zelf onzeker sommige reacties helpen er natuurlijk niet aan, maarja mannen Clown . Iedereen heeft ongelijke borsten, natuurlijk de één meer dan de andere maar een perfecte vrouw bestaat helaas niet. Er is altijd iets op aan te merken, maar dat maakt je juist een speciaal wezen. Je kan als je een bh aandoet van filets in steken, maar dat zit ook niet zo super hoor. Zalfjes zijn al bewezen dat die niet werken, dan kan je beter dat geld nemen en eens lekker gaan uiteten ofzo.

Ik zou het ook proberen met trainen, en je mooie zelf aanvaarden zoals je bent Lachen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:17

Niet om je de moed in de schoenen te praten hoor, maar ik denk dat als je van de best passende oplossing afziet dat je het toch moet leren accepteren. En begrijp me niet verkeerd, ik kan me heel goed voorstellen dat je behoorlijk huiverig bent voor evt. een operatie, lijkt me ook maar helemaal niets Knipoog

Maar echt oplossen met pillen/ middeltjes zal dit ook niet lukken. Wellicht dat inderdaad training het één en ander iets verbeterd maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het volledig de oplossing is. Het maakt trainen en resultaat zien misschien een obsessie en eigenlijk denk ik dat je verwachtingen daarvan te hoog zijn achteraf waardoor het ook een teleurstelling lijkt.

Nu ja, ik hoop dat ik het mis heb en hoop dat je op een of andere manier een oplossing vindt of het leert te accepteren.. Ach gut

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:22

Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen, ik denk zelfs weinig tot niets. Je borsten groeien niet meer, dat gaan ze ook niet spontaan weer doen door pilletjes, cremes of sport. Met borstspiertraining maak je hooguit het onderliggende spierweefsel wat steviger, maar je borst ligt daar bovenop, daar zal dus niks aan veranderen.
Bij mij zit er ook flink verschil in, maar ik heb me er maar overheen gezet Knipoog Er zijn ergere dingen op de wereld dan een cup c en een cup d. Toch?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:40

-> MW

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 09:43

Iig ben ik van plan om zoiezo lekker te gaan trainen (zowel mijn borstspieren als me lichaam) om mezelf nog fitter en dat ik me lekker voel in mezelf. Vriendlief heeft zelf ook dingen over zichzelf dat ie zijn lichaam wilt verbeteren en dus gaan we samen sporten.
Paardrijden gaat voor mij nog even niet ivm dat mijn paard ''poseidon'' nu nog 1 jaar is en al wel een onwijs lieve schat van een paard.

Maar zijn borsten op mijn leeftijd nu al uitgegroeid dan? Groeien ze dan ook echt helemaal niet meer?

Nogmaals dank jullie wel voor al jullie tips/adviezen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:46

Als je zwanger wordt waarschijnlijk, maar rond je 23e zou ik op borstgroei niet meer rekenen.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:21

Ik neem aan dat je dit zelf al bedacht hebt.. maar neem een bh met vulling, dan neem je aan de ene kant (de grotere) de vulling eruit en stop je aan de andere kant (de kleinere) de 2 stuks vulling erin. Indien dat nog niet gelijk genoeg maakt, kan je altijd nog de vulling van een andere bh erbij gebruiken.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:41

symphatico schreef:
Hallo Bokkers,

Als dit niet goed staat, spijt mij dan ervoor zou iemand dan willen verplaatsen (bij nodig is)!

Na lang twijfelen ivm ik toch best eng vind om hier neer te plaatsen doe ik het nu toch maar. Ik zou dan ook echt alleen maar positieve oplossingen of dat jij zelf mijn probleem ''herkenbaar'' ziet.

Het zit namelijk zo ik ben al 22 in aug wordt ik 23 en ik heb erg ongelijke borsten mijn rechter borst is vrij duidelijk groter dan mijn linker en ik schaam me hier echt onwijs veel voor. Ook doordat ik cub A heb.

Nu is mijn vraag of iemand mij raad of tips kan geven zodat ik mijn borsten gelijk kan laten groeien, ik heb van alles opgezocht van bijv borstgroeimiddel maar dit schijnt no way te helpen, en ik wil geen borstvergroting of gelijkbare vergroting (ivm dit mega veel geld kost ivm ziekteverzekering niet betaald).

Ik woon nu al 3 jaar samen met mijn vriend en hij heeft er vrede mee e.d. hij zal me hierdoor nooit laten vallen, alleen vind hij ze eigenlijk wel veel mooier als ze mooi gelijk zouden zijn. Hierdoor ga ik mezelf erg lelijk vinden en zeg ik soms dingen tegen mijn vriend (wat ik dan niet zo bedoel). Dit doordat ik me erg onzeker hierdoor voel e.d.

Wie weet er raad/tips voor mij, ik hoef niet te horen van om operaties e.d. aan te gaan of dmv verschillende soorten pil gebruik e.d. (ivm mijn vriend en ik graag ons 1e kindje zouden willen, ik ben sinds sept2006 gestopt met de pil en mijn menstruatie is vrij onregelmatig namelijk wordt ik op dag 35 ongie iemand raad voor mij wanneer ik dan meest vruchtbaar ken zijn/worden).

Sorry voor mijn lange verhaal maar ben wel opgelucht dat ik het hier gedrufd te plaatsen heb, en als er spellingsfouten in zitten mijn excuses hiervoor.

mvg

Niet zo leuk van je vriend om dat tegen je te zeggen, als je er zelf al zoveel mee zit! Zelf heb ik ook een kleine A cup, en ben erg ontevreden. Ik kan me voorstellen dat jij dat ook bent. Operaties zijn inderdaad duur, maar als je er psychisch aan onderdoor gaat, worden ze volgens mij wel vergoed!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 11:08

Maar dan zou je zeker een brief of contact moeten opnemen met je verzekeraar maatschappij of eerst met je huisarts ermee aankomen en uitleggen oid. Vriendlief bedoeld het eerlijk gezegd niet ''bot'' bedoeld hij zegt dat is mijn mening en neemt me gewoon zo hoe ik ben, ik zelf zit er meer tegenop als mijn vriend (logisch ik loop der mee).

Iig bedankt voor jullie reacties.