Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus ik praat regelmatig met de trainers over het sporten. Ik ga op de loopband, fiets en crosstrainer. Mijn hartslag moet tussen de 140 en 160 zijn voor een optimale vetverbranding. Het zou inderdaad kunnen dat mijn lichaam moet wennen aan het eten en de andere stofwisseling. Ik probeer inderdaad goed in de gaten te houden dat ik toch niet te veel eet.
Ik weet niet hoelang je al bezig bent, maar daar zou het aan kunnen liggen 
Luuz schreef:Als je niet genoeg eiwitten opbouwt zul je ook geen spieren kweken en dus ook geen vet verbranden.

Ymke schreef:2 uur beweging per dag zeggen ze toch altijd?
Daar zit jij ruim aan!
Hannanas schreef:Eet je niet te weinig met dat sonja gedoe?
. Met Sonja Bakker kom je gewoon weg niet aan je benodigde voedingswaarden per dag. Tevens wordt er, imo, te weinig gedacht aan fruit en groenten.
) en de volgende dag sta je op met zin in stevig ontbijt dus een goed begin van de dag.
maar ik merk vooral dat mijn spiermassa toeneemt en mijn gewicht niet afneemt dus gebruik ik een centimeter en voel gewoon wat mijn lichaam doet. Ik zie vooral de bespiering in mijn benen toenemen en broeken die losser gaan zitten maar mijn gewicht blijft gelijk. Vind het trouwens erg knap het schema wat je aanhoudt, en je wordt er echt wel gezonder op ook al zie je het niet op de weegschaal, keep up the good work