Hoi, Ik heb best last van striemen op me dijbenen doordat ik vroeger veel last heb gehad van gewichtstoename. En nu de zomer er weer aankomt durf ik niet snel te gaan zwemmen omdat ik me er voor schaam. Nu is eigenlijk mijn vraag kan je er ook nog vanaf komen? Door afvallen? of is er een middel voor? Ik hoop op reacties. Groetjes Suus
Ik heb ze ook heel erg, omdat ik heel snel gegroeid ben als puber. Ze worden met de jaren wel lichter, maar voor zover ik weet kun je er verder niks aan doen...mocht je wel een oplossing vinden, let me know want dan wil ik ze ook weghebben
Je heb er een soort creme voor dat Striemen en littekenweefsel lichter doet maken dat ze niet opvallen, hoe het heet weet ik niet, ik denk dat je het beste even bij de apotheek kanvragen.
Er zijn creme's ed om littekens en stria minder te laten opvallen, dus langzaam te laten verdwijnen. Gewoon verkrijgbaar bij de drogist, dus even naar vragen!
ik heb ook last van straie (striemen) omdat ik heel erg ben gegroeid en ook nog ben aangekomen.. ik heb ook creme die het soort van niet zou laten opvallen maar merk er nog niets van..
__Joanna stel op een gegeven moment werkt het! Gaat de creme er dan niet af in het water? Ik wil best naar de apotheek gaan, maar ik ben een watermens!
nee het is een soort van creme die je er 2x perdag op moet smeren en laten intrekken en dat zou het laten verminderen.. het is niet dat het een soort kleurtje is wat je erover heen doet.. (heb die tube met spul van de kruitvat )
Als de huid te snel rekt doordat je bv zwanger bent of snel veel aankomt kan de onderhuidse laag scheuren en dat zie je door de bovenste laag huid heen. Je kunt het vaak ook voelen als je er met je vinger overheen strijkt. Overigens doet het geen pijn ofzo hoor, het staat alleen niet zo mooi.
Volgens mij heeft iedereen ze, niet alleen vrouwen, zelfs mannen. Zonnen, of onder de zonnenbank doet goed. Dan wordt het minder rood, zelfs heel licht, als je een beetje gebruind bent zie je het bijna niet meer. Een bepaalde massage schijnt ook te helpen, maar dat weet ik niet. Verder heb je een speciale roller van garnier *geel ding* die schijnt ook goed te werken.
Als je eenmaal striemen hebt zit je er helaas voor de rest van je leven aan vast. Ik heb ze op mijn borsten en hoewel ze ondertussen zo wit zijn geworden dat je ze nauwelijks meer ziet blijven ze daar altijd zitten. Het is een soort van onderhuids litteken en littekens raak je ook nooit meer kwijt.
Er zijn zoveel cremepjes en dingen te krijgen, maar de meeste werken niet en als ze al helpen helpt het alleen als je blijft smeren.
Maar zeg nou zelf, hoe vaak kijk jij naar hoe andere meiden eruit zien als je op het strand loopt? En als je al kijkt of ze striemen hebben dan doe je dat omdat je het zelf ook hebt. Dus het zou echt niet alle mensen opvallen en degene die het wel opvalt hebben het waarschijnlijk zelf ook. Dus trek je er niks van aan, doe gewoon die bikini of badpak aan en ga lekker zwemmen
ikzelf heb er ook ontzettend veel, op me dijen, buik en borsten! hier is niks aan te doen want het zijn scheuren in je huid dus een soort littekens! ik probeer er altijd voor te zorgen doormiddel van kleurende bodylotion en beetje zonnebank dat ik er lekker bruin uitzie! hierdoor vallen die vervelende dingen veel minder op!
misschien ook een ideetje voor jou! en maak je er niet te druk om want ik geloof dat iedereen ze wel heeft, zelf mijn beste vriendin, en geloof me, die is niet dik en ook nooit geweest, haha!