Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scotty__ schreef:Ten eerste ben geen meid Haha;)
Maar, Ja ik herken je situatie. vreselijk!
Mijn vader dreigt dus altijd met: Anders ga je maar naar je moeder, me moeder woont anderhalf uur met de trein en bus van mij af
dus hij vraagt me dan eigenlijk om een heel nieuw leven te beginnen.
Nieuwe school nieuwe vrienden, nieuwe manege, nieuwe dit nieuwe dat
Scotty__ schreef:Hahahahaha, Een wonder:P
Naja, ik begrijp het ook wat je zegt, eerst doet vader heel zielig is dagenlang aan het huilen.
en nu als ik een woordenwisseling heb dan is het ook, JA JE MOEDER GING VREEMD IK NIET.
en blabla waarom begrijpen ouders niet dat we ons leven niet zomaar kunnen omgooien..
Ik ga zo maar ergens heen denk ik ik heb er in ieder geval geen zin meer in
Scotty__ schreef:Omdat mijn vader nooit leuke dingen wou doen, en toen kwam ze iemand tegen die wel van uiteten hield en naar theaters enzo.
Ja ik heb ook een hond, en die is echt aan mij toegewezen. als ik ergens heen ga gaat die hond mee.
Ja ik kan ook niet ergens heen.
IK WORD ECHT GEK.
ikga de hond uitlaten
wiifke schreef:Jeetje, dat is dan ook al een hele poos! Je zou misschien idd beter om hulp kunnen gaan zoeken, misschien dat het helpt..
Een vriendin van mij had ook veel problemen thuis, die is toen naar jeugdzorg gegaan.. Ze hebben toen regels gekregen waar ze zich aan moesten houden en blablabla.. Heeft wel een klein beetje geholpen.. ze zijn nu iig niet meer nodig..
Misschien ook een optie voor jou, je vader en je zus?
iig, veel sterkte!
LadyElmira schreef:Scotty__ schreef:Omdat mijn vader nooit leuke dingen wou doen, en toen kwam ze iemand tegen die wel van uiteten hield en naar theaters enzo.
Ja ik heb ook een hond, en die is echt aan mij toegewezen. als ik ergens heen ga gaat die hond mee.
Ja ik kan ook niet ergens heen.
IK WORD ECHT GEK.
ikga de hond uitlaten
Oke nou wordt het eng zeg. Mijn moeder is namelijk ook weggegaan, omdat wij alleen maar weggingen met gezeik. Als we op vakantie gingen (en dan alleen maar in nederland) was mijn vader saggo, en wij vol stress. Was het lekker weer gingen we óf nooit weg, of met gezeik en gedonder. Mijn moeder kwam toen iemand tegen via msn die haar beloofde leuke dingen te doen, ze is toen in tilburg gaan wonen. Daarna heeft ze nog een aantal mannen gehad waarbij ze ging wonen, en mijn vader deed ineens wel leuke dingen met zijn nieuwe vriendin. Haha ik mag mijn hond niet eens thuislaten, als ik ergens heen wil moet ik smeken..of gewoon stiekem weggaan. Het gekke is dat mijn vader wel gewoon weggaat, en zijn eigen hond alleen laat bij ons, en ik mag het niet. Mijn hondje kan zelfs beter alleen blijven dan die van hem, maakt me niet zo uit hoor, als het beest mee moet dan gaat het mee, maar om nu elke dag te moeten doen wat pa wilt...tja. Volgens mij is het voor hem ook makkelijker om zo te zeggen nee je mag niet weg, terwijl ik al bijna nooit wegga. Hooguit naar mijn oma.
LadyElmira schreef:wiifke schreef:Jeetje, dat is dan ook al een hele poos! Je zou misschien idd beter om hulp kunnen gaan zoeken, misschien dat het helpt..
Een vriendin van mij had ook veel problemen thuis, die is toen naar jeugdzorg gegaan.. Ze hebben toen regels gekregen waar ze zich aan moesten houden en blablabla.. Heeft wel een klein beetje geholpen.. ze zijn nu iig niet meer nodig..
Misschien ook een optie voor jou, je vader en je zus?
iig, veel sterkte!
Heb je hier een adres van? Ookal was het bericht niet aan mij gericht?