eten,eten!,ETEN!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

missyissy

eten,eten!,ETEN!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 20:58

daar draait mijn leven om de laatste tijd!
maar het is geen honger ofzo.
want een boterham helpt niet..
ik zoek chips,chocola,koekjes,toffetjes etz.
als ik iets gezonds eet ga ik daarna meteen weer snoepen..
ik kan s'avonds niet rustig tv kijken zonder een zak chips ik zoek in kasten laden in tassen etz.
overal waar maar iets lekkers kan liggen..
ik blijf de hele avond door de woonkamer ''ijberen'' tot ik iets lekkers vind..
ik wil eten..
tot ong. 4uur s'middags heb ik nergens last van maar daarna...

(ik kan zo veel eten als ik wil maar ik kom niets aan ofzo.)

kan iemand mij helpen want het is heel vervelend..
alvast bedankt..

Roos_M

Re: eten,eten!,ETEN!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 21:10

Water drinken! Als je eetdrang heb gewoon water drinken. En zorgen dat er niks in huis is. Zal je bloed chagerijnig van worden maar het is het 1 of het ander!

Succes ermee!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 21:12

wow, als ik zoveel kon eten zonder aan te komen zou ik vooral zo doorgaan Nagelbijten / Gniffelen
als je maar verder genoeg fruit eet. zorg dat je van alles vodoende binnenkrijt, dan gaat dat hongergevoel ook minder worden.
dus zuivel, groente, brood, vlees, etc en daar alles meer dan genoeg van eten

ijspeert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 21:21

Misschien een magnesium te kort,daar ga je ook van snoepen .
En eet je de rest van de dag wel genoeg ?

missyissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 21:46

ja s'morgens 1 soms 2 boterhammen met kaas of hagelslag.. s'middags een boterham kaas/komkommer en dan komt het snoepen..

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 21:48

Komt bekend voor Bloos
Vaak heb ik het alleen als ik ongesteld ben, maar deze week ook constant als ik niks te doen heb!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 21:50

je eet veel te weinig brood!!!

ga dat eerst eens opvoeren naar 5 sneetjes!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 21:51

Nou ik ken dat hoor! Maar 1 boterham ' s middags is erg weinig! Ik moet ook echt elke dag iets van chocola eten, een twix het liefst zo irritant! En ik probeer nu op vaste tijden te eten en dan 2 boterhammen 's morgens met honing, 'smiddags 4 met honing/kipfilet en dan 's avonds mn eten. Tussendoor dus een twix Bloos.. En fruit..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:00

ik ga dit even volgen, ik heb t heel extreem ik zeg in mezelf afblijven nu maar er zit een duiveltje op me schouder die zegt eet maar lekker...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:01

oooh zo'n bekend probleem...het is een verslaving bij mij! De gewoonte om te eten! En ik kom ook idd niks aan! Water drinken enzo helpt bij mij niet. Zelfs als ik op bed lig moet ik eten

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:03

genoeg dondekbruin brood eten, zoals oerbrood pompoen of granen.
daardoor heb je langdurige energie.
's morgens zoveel eten als je opkan,
tussen de middag als het je lukt vier plakken brood.

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:04

ik heb hetzelfde probleem, bij mij werken chroomtabletten erg goed, voeding met veel ijzer wil ook wel eens werken (bv. rode druiven).

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:09

Oooh vreselijk dit heb ik ook, echt heel erg, en dan niet gewoon 1 zak chips, maar het liefst ook nog een patatje, frikandel, pizzabroodje, knakworstjes enz... En het ergste is nog, dat alles in 1 avond.

Ik kom ook niet aan, ik kan ook alles eten. Afgelopen maandag zo ziek dat alles wat ik at er nog veel sneller uit kwam, en maar een halve kilo afgevallen Hamer
Ik weet ook niet hoe ik dit kan oplossen, en dus ook niet hoe jij het kan oplossen.

Maar ik word elke nacht tussen 3 en 6 wakker van de honger, dan ga ik even eten, en dan weer hup naar bed. En 's ochtends ooh ik heb niet eens tijd om me eerst aan te kleden voor ik ga eten, ik heb echt zooo'n honger.

En dan te bedenken dat ik ongeveer een week per maand gewoon niet kán poepen Bloos

Edit: Sommigen zeggen hier dat je brood moet eten, helpt bij mij ook niet, al eet ik een half brood weg wil ik daarna nog chips, patat, pizza...
Laatst bijgewerkt door tante_trien op 28-06-07 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

missyissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 22:09

maar met brood is het zo..ik pak uit goede voornemen 4 plakken(omdat t moet van mijn ouders)en dan heb ik er 1 misschien 2 op.. en dan gebruik ik die andere 2 voor mee naar school maar op school eet ik er dan toch maar 1 en een koekje..
maar ik ben wel veel aangekomen qua kilo's maar je ziet het niet..

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:22

dessie schreef:
Oooh vreselijk dit heb ik ook, echt heel erg, en dan niet gewoon 1 zak chips, maar het liefst ook nog een patatje, frikandel, pizzabroodje, knakworstjes enz... En het ergste is nog, dat alles in 1 avond.

Ik kom ook niet aan, ik kan ook alles eten. Afgelopen maandag zo ziek dat alles wat ik at er nog veel sneller uit kwam, en maar een halve kilo afgevallen Hamer
Ik weet ook niet hoe ik dit kan oplossen, en dus ook niet hoe jij het kan oplossen.

Maar ik word elke nacht tussen 3 en 6 wakker van de honger, dan ga ik even eten, en dan weer hup naar bed. En 's ochtends ooh ik heb niet eens tijd om me eerst aan te kleden voor ik ga eten, ik heb echt zooo'n honger.

En dan te bedenken dat ik ongeveer een week per maand gewoon niet kán poepen Bloos

Edit: Sommigen zeggen hier dat je brood moet eten, helpt bij mij ook niet, al eet ik een half brood weg wil ik daarna nog chips, patat, pizza...

probeer eens om dan 's ochtends een glas warm/heet water te drinken, je maag denkt dan dat je gegeten hebt (door de vulling en de warmte).
bij mij werkte het de eerste paar dagen niet, nu werkt het super Knipoog

Lindaa_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:40

Oo wat klinkt dit bekend! Al mijn pogingen om gezond te eten mislukken omdat ik gewoon MOET eten, terwijl ik niet eens trek heb! Na het ontbijt valt het mee, en eet ik gewoon een appel of banaan maar na het middag eten (brood) begint het .. Koekjes, Snoepjes, Chocolaa alles gaat erin! Ook na het avond eten kan ik zo nog 2 (kleine) zakjes chips op, en dat gebeurt op echt slechte dagen ook! Ook schiet het water drinken er nog wel eens bij in, en kom ik er s'avonds achter dat ik bijna de hele dag op frisdrank heb geleefd! Vandaag heb ik trouwens 1,5 liter water gehad, en 1 glas cola! Maar goed, elke ochtend word ik wakker met het idee dat ik vandaag begin met goed / gezond eten, maar na het middag eten denk ik alweer: Morgen begin ik echt! JaJaa .. Zelf weet ik ook wel dat ik me er toch niet aan houd maar het is gewoon zo moeilijk!

Ik woon niet op mezelf, in dit geval jammer aangezien ik dan gewoon niets zou kopen zodat ik het ook niet op zou kunnen eten! Maar hier thuis wonen we met z'n 5en dus is er altijd wel wat in huis!

Maar, ga na een stevige maaltijd naar de supermarkt .. Dan zit je goed vol, heb je geen trek en koop je minder chips, snoep of chocola! Ga ook elke dag naar de supermarkt i.p.v. één keer per week omdat je dan weer meer of soms te veel onodige koopt!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:41

roest schreef:
probeer eens om dan 's ochtends een glas warm/heet water te drinken, je maag denkt dan dat je gegeten hebt (door de vulling en de warmte).

Geprobeerd Knipoog

Lindaa_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:47

dessie schreef:
roest schreef:

Geprobeerd Knipoog

& vertel .. werkt het al? Haha!

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:53

Je zou d'r toch wat voor moeten doen meid Haha! Als je het echt zo'n probleem vindt, is een beetje wilskracht tonen het minste wat je kan doen.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:54

Lindaa_T schreef:
& vertel .. werkt het al? Haha!

Nee.. maar ik vind het gewoon echt veel te lekker om het te laten liggen.

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:59

nog 1: elke x als je trek hebt cup a soep nemen, weinig calorien, warm en zout (ik neem er nu zo'n 6 per dag, maar val wel af Clown )

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 23:03

roest schreef:
nog 1: elke x als je trek hebt cup a soep nemen, weinig calorien, warm en zout (ik neem er nu zo'n 6 per dag, maar val wel af Clown )

Jeutje wat gezond. Dromen Vergeet je de vetten, zouten en koolhydraten niet? Haha! 6x cup a soup a 75 calorieën per zakje.

Hoop wel dat je dit naast je gewone eten doet? Haha!

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 23:05

Ik heb dat ook heel erg gehad, het leek wel een suikerverslaving. Omdat ik daarnaast ook lichamelijke klachten had (met een medische oorzaak, maar toch..) leek het me verstandig om al dat gesnoep te stoppen.
Ik heb drie weken zo goed als suikervrij gegeten en na anderhalve tot twee weken had ik de behoefte ook niet meer om in de trommel te duiken.
Na die weken mocht ik 1 keer van mezelf zondigen op een dag, dat maakte het wat makkelijker vol te houden.

Inmiddels ben ik weer aardig richting mijn oude patroon, ik moet er maar weer opnieuw mee beginnen, maar dan moet ik wel eerst weer echt willen.

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 23:05

Vende schreef:
roest schreef:

Jeutje wat gezond. Dromen Vergeet je de vetten, zouten en koolhydraten niet? Haha! 6x cup a soup a 75 calorieën per zakje.

Hoop wel dat je dit naast je gewone eten doet? Haha!

45 calorieën per zakje Knipoog
dit is naast m'n normale eten hoor Haha! , maar juist doordat ik heel veel tussendoor eet (ook komkommer, tomaat etc) val ik af

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 23:07

Oh die nieuwe extra gevulde is 75 of 85 calorieën.

Werkt fruit of een extra snee brood dan echt niet? Zoooveel gezonder en je zit zo vol.