vroeger veel gepest geweest, nooit echte vrienden gehad.
de laatste paar jaar ben ik er op dat vlak wat aan het doorkomen, maar het wil nog altijd niet 100 % lukken.
Mensen weten niet veel over me,toch niet persoonlijk, enkel men beste vriendin, maar de laatste tijd vraag ik me af of ze wel nog zo geinteresseerd is ...
kwa relaties ben ik nog erger, ben 18, heb 1 relatie achter de rug van wel 2 weken.
ik druf ze niet dichterbij laten komen, oppervlakkig, tegen elkaar aanlullen, geen probleem.
Totdat ik merk dat ze eventueel wel interesse zouden hebben in mij, gewoon het gedacht al om een relatie te hebben met die persoon (ook al zijn het verschillende personen) schrikt me zo af.
ik ben als het ware direct afgeknapt.
als ze dan nog meer toenadering zoeken (niet bepaald lichamelijk hoor) raak ik in paniek, en wordt ik bot.
een iemand waar ik wel op in wilde gaan en waarvan ik het gevoel niet echt had is zelf afgeknapt, na een paar berichtjes hoorde ik nix meer van hem, geen antwoord meer als ik iets stuurde.
vandaag zag ik hem in de winkel (ik werk in een winkel, hij is daar klant) samen met een meisje, wss dus zijn vriendin.
had ze nochtans al eerder gezien, maar ze is eens gekomen met zijn broer, en dan eens met hun 2 samen, niet zo ver gedacht uiteraard.
Op sociaal vlak ben ik ook een ramp, verder dan "hoe gaat het?" raak ik niet, ik heb gewoon niks interessants te vertellen!
achter de kassa lukt het allemaal wel, kan daar mijn maskertje opzetten en dan lukt het wel, maar in het echt

Pfff, op deze manier raak ik er nooit uit.
ik wil wel, maar ik kan het gewoon niet ...