Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meart schreef:...van welke instantie komt die brief ?
RiandeV schreef:Er is een vaccin wat helpt tegen het virus dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken. Ik geloof dat het alleen maar kan helpen als je nog niet eerder gemeenschap hebt gehad, dus dat jonge meiden hier voor in aanmerking kunnen komen.
RiandeV schreef:Er is een vaccin wat helpt tegen het virus dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken. Ik geloof dat het alleen maar kan helpen als je nog niet eerder gemeenschap hebt gehad, dus dat jonge meiden hier voor in aanmerking kunnen komen.
meart schreef:...van welke instantie komt die brief ?
Yessy schreef:Punt bij alle virussen is ook dat ze snel muteren, dus je hebt kans dat als je nu een hele generatie gaat inenten, er over 50 jaar vanwege de mutaties waartegen de enting niet werkt, geen enkel verschil te zien is.
Yessy schreef:Maar over 50 jaar geldt toch precies hetzelfde
Overigens ben ik niet zo voor dat massale enten zonder de gevolgen te kunnen overzien. Het is geen pokken waar hele bevolkingsgroepen aan dood gaan, iedereen enten zou 8 doden per jaar schelen ofzo. Natuurlijk geweldig voor die 8 mensen, maar als er in ruil daarvoor duizenden eerder sterven vanwege bijwerkingen over 20 jaar..
marimba schreef:ik weet een simpele ouderwetse oplossingdie niet iedereen kan warderen en dat is heel simpel geen sex voor het huwelijk dan heb je ook minder kans op wisselende contakten.