hoe krijg ik blonder haar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bokkertjee

hoe krijg ik blonder haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 20:42

heeft iemand een idee hoe ik blonder haar krijg??
(ik wil het niet blonderen ofzo moet wel een beetje natuurlijk zijn!)
ik hoorde van iemand dat als je haar nat is dan moet je in de zon gaan zitten en je haar kammen daar word het blonder van geen idee als het klopt!
maar heeft iemand nog een tip??

Annemarie_

Re: hoe krijg ik blonder haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:43

met citroen insmeren en dan in de zon gaan zitten Knipoog

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:44

Veel in de zon zijn!

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:47

andrelon zomer blond Knipoog.. Toen ik nog blond was .. (ja ja ben wel echt blond van mezelf) deed ik dat er ook in.. en weet niet of het door de zon en de zomer kwam, maar mijn haar werd echt lichter. (of ik dacht alleen maar dat ik t lichter zag worden Clown )..

succes Knipoog

xx

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:49

Citroen helpt alleen als je van nature echt blond haar hebt.
Wat wel wilt helpen is blondspray, gaat tenminste ook geleidelijk Lachen

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:26

blondspray? zoals hierboven ookal gezegt is. helpt wel, tenmisnte mij zo'n meisje uit mijn klas..

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:03

índerdaad de zon!!! mijn haar reageert daar echt heel erg op ... me staart is blond en wat er net uit is is donker. en ook de haren die onderop liggen zijn donker en bovenop is echt super blond.. lekker vaag dus haha

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:05

Citroensap erin doen, bij mij werkte het niet echt maar bij een vriendin werkte het wel heel goed.
Zomerblond zorgte bij mij voor een iets lichter kleurtje.

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:14

andrelon zomerblond werkte bij mij helemaal niet Blondspray wel, en een citroen persen wil ook wel helpen.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:16

zou geen citroen in mijn haar doen, volgens mij wordt het dan net stro. Blondspray is wel aardig, maar doe daar ook niet te fanatiek mee.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:18

citroensap, of gewoon je haar verven Clown

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:20

Ik gebruikte vroeger wel 's een blondspray,en dan de fohn erop of in de zon gaan zitten,helpt wel meer je haar word er weg erg droog van.
In de blondspray zit waterstofperoxide,en daarvan dat is slecht voor je haar,en word er erg droog van..

Simone_40

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:20

Chloor???

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:23

Leuk kom net thuis van een curcus blond (ben kapster en hadden nieuwe kleuren, vandaar) blondspray!!! is echt super slecht voor je haar dank kan je het nog beter laten blonderen bij de kapper en als je het teveel gebruikt word het echt licht blond en als je dan bijv. (lees niet bij alle haarsoorten) in het chloor gaat wordt het lekker groen en dat krijg je er bijns niet uit.
Ik zou ook erder voor citrroensap gaan maar het ligt eraan wat voor kleur haar je hebt en of het natuur haar is of geverfd enz..

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:24

imke schreef:
Chloor???

Veel plezier:=

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:31

even of topic! @ sronnie: ik lasin je profiel dat morgen een spannende dag voor je is (of is ie niet up- to date?) anders succes

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:35

mywayzidane schreef:
Leuk kom net thuis van een curcus blond (ben kapster en hadden nieuwe kleuren, vandaar) blondspray!!! is echt super slecht voor je haar dank kan je het nog beter laten blonderen bij de kapper en als je het teveel gebruikt word het echt licht blond en als je dan bijv. (lees niet bij alle haarsoorten) in het chloor gaat wordt het lekker groen en dat krijg je er bijns niet uit.
Ik zou ook erder voor citrroensap gaan maar het ligt eraan wat voor kleur haar je hebt en of het natuur haar is of geverfd enz..

Ik ben blond van mij zelf, maar nu ik ouder wordt, word mijn haar donkerder (vind ik wel jammer maar goed.. Clown ) Altijd werd mijn haar groen, als ik ging zwemen en dan de zon vol op mijn haar.. echt een ramp! dus dan is niet alleen met blondspray Knipoog

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:38

ne dat kan. Dan heb je een te assige tint erop maar als je dan naar een kapsalon gat en je vraagt of ze er even een blondeerwassing opzetten ben je het groene meteen kwijt. Alleen kan dat niet bij blondspray omdat dit product door blijft werken.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:04

iiCk_angel schreef:
blondspray? zoals hierboven ookal gezegt is. helpt wel, tenmisnte mij zo'n meisje uit mijn klas..

bij mij ook Ja ,,
ben nu echt nog 2 tinten blonder en was al behoorlijk blond...
De strijd om nog blonder te worden gaat door Huilen van het lachen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:06

Softijs schreef:
andrelon zomerblond werkte bij mij helemaal niet Blondspray wel, en een citroen persen wil ook wel helpen.

ja wel,, maar als je daarna ging douchen zonder je haar te wassen of in de regen liep was het weg Vork

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:40

@mywayzidane, waarom dan wel blonderen bij de kapper, volgens mij is dit ook niet goed voor je haar?
off-topic, het was inderdaad een spannende dag, maar wel een leuke Knipoog

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:45

met dat blondeerspray moet je uitkijken. mijn broertje had dat in zijn kuif gedaan een keer en dat werd oranje/rood... hij had iets te veel gedaan;)

dat citroensap lijkt mij ook niet echt goed voor je haar? hoe vaak zou je dat moeten doen dan?

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 00:35

ik heb toevallig vandaag en gister blondspray erin gedaan en bij mij is het wel wat lichter.

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 09:00

Geen blondspray gebruiken hoor! Het is echt superslecht voor je haar. Ik heb het 2.5 jaar geleden gebruikt. Het heeft ruim 2 jaar geduurd voor m'n haar weer 'de oude' was. M'n haar was helemaal afgebroken, supersteil (terwijl ik normaal een flinke slag heb) en het zag er heel futloos uit. Nu 2.5 jaar later kan ik pas echt zeggen dat m'n haar er weer goed uitziet. Het glanst, ik heb weer slag etc.

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 09:56

sronnie schreef:
@mywayzidane, waarom dan wel blonderen bij de kapper, volgens mij is dit ook niet goed voor je haar?
off-topic, het was inderdaad een spannende dag, maar wel een leuke Knipoog

Ze zouden de ts schrijfster dan adviseren om het te blonderen met 3% en dan veel highlights. En bij blondering kan je , als je wilt richting de winter ook weer wat donkerder ofzo. Bij blondspray wordt het dan 8 van de 10 keer groen. En zoals ik al eerder schreef blondspray blijft doorwerken en kan daarom vrij licht worden. Vaak spray je aan de ene kant meer als aan de andere kant dus, dan kan het ook nog eens zo zijn dat het aan de ene kant blonder is dan aan de andere kant of je krijgt vlekken. Lijkt me ook niet zo leuk. Daarbij is de kans dat als je gaat zwemmen het bij blondspray groen word en bij blondering (highlights) is deze kans veel kleiner.