Meteen kreeg ik een pijn in mijn voet waarvan ik wist het niet zo 1,2,3 over zou gaan. Ik vreesde al voor het ergste. Nou ja, goed, ikke hem wakker maken en ik hinkelde maar weer naar boven, in de hoop dat de pijn zou verdwijen maar helaas. Mijn (ex) vriend had natuurlijk niets in de gaten

Nu 45 min later klopt mijn voet en doet nog steeds heel erg pijn, begint ook heel iets dik te worden. Het is zeg maar dat gedeelte onder je laatste 2-3 tenen. Daar begint het dik te worden, en doet het echt pijn als ik het aanraak, of erop sta.
Het grootste probleem is dus dat ik geen verzekering meer heb omdat ik problemen had met mijn verblijfsvergunning, dus naar een dokter kan ik toch niet.
Mijn vraag: Zou ik hiermee kunnen vliegen, als ik het niemand vertel? Geen idee eigenlijk of ik er goed op kan lopen straks, maar kan er dan niets gebeuren?? In amerika kan ik veel meer dan hier, stel dat er iets gebroken is.
Grrrr, waarom nu, op mijn laatste dag, MAAAAANDEN geen verzekering en niets aan de hand, ga ik eindelijk weg, en dan dit!!