Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:nou water kan je echt niet te veel drinken, 4 liter kan nog wel hoor. drink je buiten die 4 liter water nog iets anders?
Pascaline schreef:Ik drink dagelijks tussen de 2 en de 4 liter water, ik voel me er soms wat duizelig door en ik veronderstel dat dit niet gezond is. Maar ik wou dus weten wat té veel water drinken met je lichaam doet. Ik drink eigenlijk onbewust, en moet er echt op letten om niet aan die 4 liter te komen.
Pascaline schreef:Maar ik voel me alleen na het leegdrinken van een fles een beetje duizelig, overdag ofzo heb ik er helemaal geen last van, het is echt een gewoonte geworden om zoveel te drinken en m'n moeder neemt vaak de fles uit m'n handen zodat ik stop met drinken maar op de een of andere manier grijp ik toch steeds weer naar die fles, Als het geen lichamelijke gevolgen heeft, maak ik me geen zorgen, maar als het ongezond is moet ik er toch echt iet aan doen, vandaar mijn vraag
Vladeli schreef:Ik heb ook gehoord dat als je heel erg veel water drinkt, je blaas lui wordt en later meer kans hebt op incontinentie & een zwakke blaas.
Veirl schreef:Er is al een keer iemand dood gegaan aan TE veel water.
Myra schreef:@ Pascaline: daar komt ook nog eens bij dat je 1,5 liter water uit voedsel haalt (dit zou bij jou iets minder kunnen zijn).