Eindelijk.......na jaren pielen,pulken en véél centjes heb ik een ongelofelijke simpele oplossing gevonden voor mijn prachtige krullenbos....
Wat was het probleem?
Als je niet wist dat ik blank ben dacht je bij het zien van mijn haar vast dat ik een halfbloedje was.....krul,kroes,pluis,pijpenkrullen,springveren,dof.....gek werd ik ervan!
Ik heb alles geprobeerd van john frieda tot da eiegn merk, niets hielp; zels producten van de kapper bleken na 2 uur niet meer te werken.....
Tot afgelopen weekend.....Ik had de nieuwe gel-olie gekocht van zwitsal(de nieuwe variant op babyolie zeg maar) voor mijn lichaam, na het insmeren waren mijn handen natuurlijk vet en ging ik met mijn handen door mijn haar heen(zonder er bij na te denken)
3 uur later toen mijn haar (natuurlijk) gedroogt was zij een vriend van mij: goh non, wat zit je haar mooi, het glanst en het pluist niet zo erg meer.
Ik natuurlijk gelijk kijken en ja hoor.......PERFECTE krullen, veel glans, niet vet(ter dan bijv wax of krul control creme)en AL MIJN HAAR krulde mooi dus ook boven op mijn hoofd!
Daarnaast ruikt hetlekker, is het superzacht en blijft het zitten totdat je het weer wast.........
ik ben blij blij blij blij.....