te dik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

natasja1991

te dik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 12:34

meer mensen hier die te snel dik zijn geworden

ik wel, het begon eiigenlijks allemaal toen ik werd gepest op school omdat ik daar zoveel stress van had pakte ik dus na schooltijd een zak chips en at die helemaal leeg(stresseter dus),
Nadat ik een tijdje het atkins dieet had gedaan is het snoepen veel minder geworden.

was vroeger altijd slank en dun, ben nu 1.64 en weeg 75 kilo en voordat ik het atkinsdieet deed was ik 81 kilo,, soms durf ik niet te gaan paardrijden omdat iedereen slanker is

hoop dat ik niet de enige ben hier

Celiien

Re: te dik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:36

je bent niet de enige, hier nog een!!!

je moet je er gewoon niks van aantrekken. ik word zelfs nog steeds gepest: steek me middenvinger op en loop gewoon door naar me vrienden.

heb jij ook dt als je af wilt vallen, dat je je dan niet meer kan beheersen en iets neemt? ik in iedergeval wel

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:40

Ik ben ook een behoorlijke stresseter.. en ook snel te dik. Zit zowiezo in de familie bij ons.. maar dan nog. Volg ook het atkins dieet, vorige keer 17 kilo afgevallen, ben weer wat aangekomen (tijdje door veel gedoe en gezondheidsproblemen niet meer gevolgd) en nu ben ik weer bezig en ben ik inmiddels ook alweer 10 kilo kwijt.

dus je bent zekersteweten niet de enige! Haha!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:41

*Steekt voorzichtig haar vinger omhoog*
Ik ben vroeger verschrikkelijk gepest, omdat ik een klein beetje dikker was dan de anderen, hierdoor ben ik zoveel gaan eten(na elke opmerking tegen mij: zakje chips bv)dat ik nog dikker werd en daardoor werd dus nog erger. Ik ondervind daar nu nog steeds de consequenties van, in de vorm van mijn gewicht op dit moment en als iemand weer een rotopmerking maakt, dan verval ik zo weer in mijn oude fouten.
Ik ben nu alweer 5 kilo afgevallen en ik wil nog minimaal 6 kilo afvallen, dan zit ik op een 'voor het bmi goed gewicht', wel aan de hoge kant nog steeds, maar dan zit ik iig niet meer in het verhoogd risico gebied.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:44

vreselijk he, dat stresseten.
Dan voel je je te dik, daar voel je je klote over, en vervolgens trek je een zak chips open omdat je je klote voelt, dan voel je je nog stinkmodderder (bestaat niet, maar ach) omdat je net die buil chips opgegeten hebt en dan.. naja.. jullie kennen het! dan is het cirkeltje weer rond Clown
Laatst bijgewerkt door DL_ op 13-05-07 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:45

ik ben vroeg ook veel gepest nu niet meer maar let nog altijd op wat eet omdat ik mezelf tog nog te zwaar vind.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:47

ik heb het ook...
ik ben meer dan 1 jaar gepest.
omdat ik anders ben, en omdat ik van paarden houd.
en nu ben ik te dik door het chips eten en dropjes etc

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:48

Mensen die te snel dik worden, moeten zoiezo opletten. en aan de andere kant je bent zo als je bent

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:48

Nooit gepest gelukkig, maar wel altijd dik geweest.

Ik herken het helemaal, dan voel je je poedersuiker ga je eten en voel je je nog poedersuiker Clown . Gelukkig gaat het nu goed, ik ben aan het Sonjabakkeren Tong uitsteken (parttime) en meer aan het sporten. Ik val niet zo heel snel af, maar ik val af en ik voel me lekker omdat ik zo gezond bezig ben en omdat ik in de toekomst lekker dun word!!

Lach de mensen uit die je pesten, ze zijn je toch niet waard en geniet dubbel van de mensen die je wel waarderen.

edit; neem een voorbeeld aan mijn avater Tong uitsteken

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:49

ik ben 1.60 en weeg 71 kilo..
Ik at gewoon altijd omdat ik het zo lekker vond, ben nu aan de Sonjabakker.. Lachen

Les: Ik sonjabakker dus ook, maar er gaat ook niet veel af Koe

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:49

Hier ook eentje.. Vind mezelf niet heel dik, maar kleren kopen werd steeds lastiger.. en het vet werd steeds meer Bloos
Ben intussen 7 kilo afgevallen met Sonja Bakker. jaa Sonja bakker ja Clown .. Ik vind het goed te doen en kan het makkelijk volhouden. Af en toe moet er natuurlijk wel gesnoept worden Tong uitsteken Niet iedereen is het eens met haar manier van afvallen, maar voor mij werkt het..
Ben er niet mee gepest, maar het is natuurlijk heel vervelend als dat wel zo is.. Diegene die er opmerkingen over maken zijn vaak zelf diegene die onzeker zijn over hun gewicht..!!

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 12:49

ja ik durf soms niet eens meer naar paardrijden te gaan , ik ga voor mezelf heen
ik probeerde het dieet maar als ik dan bijvoorbeeld iets lekkers zag kon ik het niet laten om een snoepje te nemen.
Deze zomer ga ik naar ponykamp en ik zie er enorm tegenop dat we gaan zwemmen(blubberbenen)

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:51

natasja1991 schreef:
ja ik durf soms niet eens meer naar paardrijden te gaan , ik ga voor mezelf heen
ik probeerde het dieet maar als ik dan bijvoorbeeld iets lekkers zag kon ik het niet laten om een snoepje te nemen.
Deze zomer ga ik naar ponykamp en ik zie er enorm tegenop dat we gaan zwemmen(blubberbenen)

Als je een tijdje sonjabakkert dan voel je je lekkerder, en je hebt veel minder de neiging om een snoepje te pakken Lachen

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:51

DresslOver schreef:
Dan voel je je te dik, daar voel je je klote over, en vervolgens trek je een zak chips open omdat je je klote voelt, dan voel je je nog stinkmodderder (bestaat niet, maar ach) omdat je net die buil chips opgegeten hebt en dan.. naja.. jullie kennen het! dan is het cirkeltje weer rond Clown

Klopt zeker!
En dan denk ik: Nu ga ik afvallen. Ahh, maar ik heb zo'n zin om iets te eten(verveel je jezelf bv), nou doe dan maar een dit of dat. Of dan krijg je weer een lading: aahh jij afvallen, dat hou je toch niet vol, blabla. Waardoor je ook weer gaat eten. Echt verschrikkelijk!!!

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:53

natasja1991 schreef:
Als je een tijdje sonjabakkert dan voel je je lekkerder, en je hebt veel minder de neiging om een snoepje te pakken Lachen
[/quote]

Ik volg Sonja nu 7 week geloof ik, maar ik heb nu steeds de neiging om snoep te eten.. Misschien moet ik even afkicken van een weekje vakantie (met veel chocola Sigaar Bloos )

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:54

ja dat heb ik ook, ik houd niet van zwemmen
doordat ik te dik ben.

ik ben 1,65 lang en weeg ong 72 kilo

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:54

missmiekie schreef:
DresslOver schreef:
Dan voel je je te dik, daar voel je je stinkmodder over, en vervolgens trek je een zak chips open omdat je je stinkmodder voelt, dan voel je je nog stinkmodderder (bestaat niet, maar ach) omdat je net die buil chips opgegeten hebt en dan.. naja.. jullie kennen het! dan is het cirkeltje weer rond Clown

Klopt zeker!
En dan denk ik: Nu ga ik afvallen. Ahh, maar ik heb zo'n zin om iets te eten(verveel je jezelf bv), nou doe dan maar een dit of dat. Of dan krijg je weer een lading: aahh jij afvallen, dat hou je toch niet vol, blabla. Waardoor je ook weer gaat eten. Echt verschrikkelijk!!!

Ik heb er ook echt moeite mee, ik moet dagelijks naar het station en dat is echt een struikelblok. Ik kan gewoon niet goed dieeten, maar omdat ik het af en toe wel een tijdje vol hou gaan er toch kilo's af.
Ik merk wel dat als ik het eenmaal 3 dagen vol heb gehouden, het veel beter lukt.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:58

0riantje0: weeg jij het eten ook af? (van sonja-B)

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 12:58

klopt heb sonja bakker dieet al geprobeert maar dat helpt ook niet , (ik lust bijna niks , geen rode kool, bietjes, spruitjes, uien en asperges) heb maar 3 eitjes gekookt

het meest erge is ik durf bij iemand anders niet(iets lekkers)te eten, want dan denk ik dat HUN denken ''meid ben je al niet dik genoeg'', weet je wel, je kan niet gezellig doen

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:00

natasja1991 schreef:
klopt heb sonja bakker dieet al geprobeert maar dat helpt ook niet , (ik lust bijna niks , geen rode kool, bietjes, spruitjes, uien en asperges) heb maar 3 eitjes gekookt

het meest erge is ik durf bij iemand anders niet(iets lekkers)te eten, want dan denk ik dat HUN denken ''meid ben je al niet dik genoeg'', weet je wel, je kan niet gezellig doen

Aah, daar heb ik ook wellis last van.. Maar ik pak dan altijd het gezondste wat er op tafel ligt, bijvoorbeel komkommer ofzo Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:01

ik heb wel dat ik erg snel ineens dikker wordt, maar het gaat er bij mij ook weer erg snel af. ik ben dus niet te dik. (vroeger wel) ja, soms te dik, maar laatste tijd eerder te dun geweest.

ik eet als ik me rot voel, maar van stress val ik juist af:s

ik schommel heel erg met mijn gewicht. baal er ook van. maar wat kun je doen tegen dat eten als je je rot voelt? ik heb geen idee hoor. kan er niet af blijven die dagen... kan proberen wat ik wil, maar lukt niet. bij mij uit zich dat eten tegenwoordig eerder in meer puisten dan in echt te dik worden...

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 13:02

vooral met avondeten of feestdagen nemen de anderen wat jij niet mag en jij wilt het ook en dan denk je '' voor deze ene keer'' maar die dag daarna denk je hetzelfde bij een hamburger van de mac

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 13:03

maar het ergste is nu dat ik er enorm tegenop zie om naar ponykamp te gaan

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:06

Ja, ik was vorige week ook op vakantie, en dan ws het ook van: ja, dat kan wel voor een keertje..

maar als je nu naar ponykamp gaat kan je het best gewoon zo'n lange mannenbroek met een tankini Lachen Dat heb ik ook..
Sport je ook? Lachen

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 13:09

ja, zit op paardrijden, ben wel elke dag buiten en ik dans ook elke dag want ik ben gek op dansen