Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
natasja1991 schreef:ja ik durf soms niet eens meer naar paardrijden te gaan , ik ga voor mezelf heen
ik probeerde het dieet maar als ik dan bijvoorbeeld iets lekkers zag kon ik het niet laten om een snoepje te nemen.
Deze zomer ga ik naar ponykamp en ik zie er enorm tegenop dat we gaan zwemmen(blubberbenen)
DresslOver schreef:vreselijk he, dat stresseten.
Dan voel je je te dik, daar voel je je klote over, en vervolgens trek je een zak chips open omdat je je klote voelt, dan voel je je nog stinkmodderder (bestaat niet, maar ach) omdat je net die buil chips opgegeten hebt en dan.. naja.. jullie kennen het! dan is het cirkeltje weer rond
natasja1991 schreef:[/quote]Als je een tijdje sonjabakkert dan voel je je lekkerder, en je hebt veel minder de neiging om een snoepje te pakken
missmiekie schreef:DresslOver schreef:vreselijk he, dat stresseten.
Dan voel je je te dik, daar voel je je stinkmodder over, en vervolgens trek je een zak chips open omdat je je stinkmodder voelt, dan voel je je nog stinkmodderder (bestaat niet, maar ach) omdat je net die buil chips opgegeten hebt en dan.. naja.. jullie kennen het! dan is het cirkeltje weer rond
Klopt zeker!
En dan denk ik: Nu ga ik afvallen. Ahh, maar ik heb zo'n zin om iets te eten(verveel je jezelf bv), nou doe dan maar een dit of dat. Of dan krijg je weer een lading: aahh jij afvallen, dat hou je toch niet vol, blabla. Waardoor je ook weer gaat eten. Echt verschrikkelijk!!!
natasja1991 schreef:klopt heb sonja bakker dieet al geprobeert maar dat helpt ook niet , (ik lust bijna niks , geen rode kool, bietjes, spruitjes, uien en asperges) heb maar 3 eitjes gekookt
het meest erge is ik durf bij iemand anders niet(iets lekkers)te eten, want dan denk ik dat HUN denken ''meid ben je al niet dik genoeg'', weet je wel, je kan niet gezellig doen