Vervolg op, al 2 weken hoofdpijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blackflag

Vervolg op, al 2 weken hoofdpijn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 22:09

Naar aanleiding van dit topic:

viewtopic.php?f=136&t=746945&p=24262128&hilit=#p24262128

Ik ben naar de dokter geweest, toen kreeg ik dus die ibrufen 600 mg dat werkte niet.
Weer terug, moest weer wat onderzoeken doen, reflectie testen enzo.
Begin april moest ik naar het ziekenhuis toen liep ik al 6 weken met hoofdpijn rond. Weer allerlei testjes, 3 buisjes bloed gegeven en nu moet ik morgen een mri scan. Ben er best zenuwachtig voor, maarja het is nu emaal zo. Verder heb ik ook een medicijn gekregen voor lichte migraine ... daar denken ze aan Verward beetje raar vind ik dit, want als je al 6 ( nu al 8 ) weken met hoofdpijn rondloopt, en het is er elke dag, bijna constant dan is dat toch geen migraine, en dan sowieso geen lichte?
Nouja ik ben iig geen dokter, en ik wacht ook braaf wat er ook gezegd word, maar dat vond ik een beetje raar :p

Ik laat het morgen horen! Over 5 weken moet ik terug en dan hoor ik alle uitslagen

ninja2

Re: Vervolg op, al 2 weken hoofdpijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 01:38

Ik heb het zelfde gehad. Ik loop al vanaf me 12de met hoofdpijn. Soms houd het wel 3 maanden aan en krijg ik bv iedere dag om 15.00 hoofdpijn. Ik ben 2x naar de oogarts geweest om te kijken of dat ik misschien een bril nodig had. Dit was niet het geval. Toen ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis. Ik heb daar verschillende tests enz gedaan. Helaas is er niets gevonden(of gelukkig) maar ik weet dus niet waar het aan ligt. De dokter zegt dat het spanningshoofdpijn is.
Ik hoop dat ze bij jouw wel een uitslag kunnen geven zodat je er iets aan kan doen met medicijnen o.i.d

katrienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 02:13

Citaat:
spanningshoofdpijn

hier heb ik ook veel last van jammergenoeg..

Ben benieuwd naar de uitslag. Succes alvast voor morgen, al is een scan laten maken niet pijnlijk gelukkig Lachen. Ik hoop dat ze de oorzaak vinden! Lachen

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 08:06

Veel succes vandaag, ben benieuwd naar de uitslag!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 08:08

Veel succes met de mri, hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 08:11

Succes vandaag!
Hopelijk vinden ze eindelijk wat het is

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:52

Hopelijk weten ze gauw wat het is. Ik heb ook een MRI gehad voor hoofdpijn en het viel 100% mee. Dacht dat ik er heel lang onder zou moeten liggen maar dat was dus helemaal niet zo. Hopelijk is dat voor jou ook! Bij mij was er ook niks te zien en ik heb nu 22 keer Mensendiecktherapie gehad (spierspanningshoofdpijn), dat verlicht wel iets (dat is dat je je houding gaat veranderen zodat je spieren ontspannen en je zo minder hoofdpijn hebt) en ik ga nu waarschijnlijk naar een Osteopaat. Hopelijk vinden ze gauw een oplossing voor je hoofdpijn, want het is echt naar Ach gut

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:56

iris Ach gut Veel succes meis,, stuur je pb/mail als je al wat meer weet? Zie je morgen wel Knipoog

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:18

Vertel even hoe je Mri is gegaan, ik moet ook morgen, ik ben echt zenuwachtig, ik haat ziekenhuizen!
(door val van paard nu bijna 5 weken geleden en nog steeds erge hoofdpijn)
Ik hoop voor je dat ze wat kunnen vinden en al helemaal dat ze er iets tegen kunnen doen!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:25

Elmira schreef:
Vertel even hoe je Mri is gegaan, ik moet ook morgen, ik ben echt zenuwachtig, ik haat ziekenhuizen!
(door val van paard nu bijna 5 weken geleden en nog steeds erge hoofdpijn)
Ik hoop voor je dat ze wat kunnen vinden en al helemaal dat ze er iets tegen kunnen doen!

een mri zelf is echt niet erg hoor. Ik heb er zelf ook een keertje ingelegen. Je mag je eigen muziek meenemen en anders hebben zij muziek van daar. Ik vond het harstikke meevallen Lachen

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:39

Mijn zus heeft dit ook gehad, toen ze klaar was met de havo in de zomervakantie had ze zo'n last van hoofdpijn. Bleek bij haar een burn-out te zijn. Scheve mond

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:50

Hier kan ik ook over meepraten.
Als kind zijnde had ik dag in dag uit hoofdpijn.
Ik stond er mee op en ging er vervolgens weer mee naar bed, ik het ziekenhuis verschillende onderzoeken gedaan maar nooit kwam er een echte reden uit.
Altijd werd er op spanningshoofdpijn gewezen.
Na weer een periode te hebben gehad van hoofdpijn, kon ik er echt niet meer goed tegen.
Mijn moeder is in het verleden een bij een homeopaat geweest en zo kwam ik ook bij die man terecht.
Ik moest daar elke week heen en kreeg dan electro ballen in mijn handen en electronen op mij hoofd.
Na een tijdje van onderzoeken, kamen ze erachter dat ik bepaalde allergieen had.
Waaronder ook voor cacao (chocolade dus)
Doordat ik dit wist heb ik alle dingen lange tijd niet meer gegeten.
Tot dat het kerst was en ik van mij vriendin een doos bonbons kreeg Vingers aflikken
Nou ik kon wel op mijn hoofd naar huis, van de pijn.
Maar voor mij was het toen wel duidelijk, dat ik slecht tegen chocolade kon.

Maar het is echt balen daarom veel succes!!

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 17:48

Dankjullie wel! Ik heb vanavond om 20.40 pas de mri scan, dus ik ben bang dat ik dadelijk in slaap ga vallen Tong uitsteken Maargoed heb een cd gebrand! Maar je mag geen make-up op ofwel?

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:52

Geen mascara en haarlak.

Succes vanavond

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:54

Geen mascara en haarlak?
Daar is tegen mij niks over gezegd, vaag..

@Ts; heel veel succes

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 19:30

Iris_safarii schreef:
Dankjullie wel! Ik heb vanavond om 20.40 pas de mri scan, dus ik ben bang dat ik dadelijk in slaap ga vallen Tong uitsteken Maargoed heb een cd gebrand! Maar je mag geen make-up op ofwel?

Ik mocht dat wel.. Iig ik had het toen wel op volgens mij Tong uitsteken

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 21:11

Elmira schreef:
Geen mascara en haarlak?
Daar is tegen mij niks over gezegd, vaag..

@Ts; heel veel succes

Stond op een formulier wat ik ooit kreeg toen ik een MRI scan kreeg.
Moet zeggen dat ik nu 3x een MRI heb gehad en alleen bij de laatste kreeg ik een formulier mee waar dat op stond.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 22:12

Nou, om half 9 waren mijn moeder en ik in het ziekenhuis. Ons gemeld aan de balie.
We moesten naar de wachtkamer, toen had ik de donald duck gelezen
Toen mocht ik me eigen gaan om kleden, en al het metaal van me af doen. Was niet veel dus, want daar had ik al rekening mee gehouden. Kreeg oordoppen in, en had een cd meegenomen. Ik wist wel dat het hard zou gaan maar dit had ik nou ook niet verwacht! Jeetje, wat een (Gecensureerd) herrie! Zelfs Amon Amarth en Arch Enemy hoorde ik amper In totaal heb ik daar 25 minuten in gelegen, en ik was ook zeer blij dat ik er uit mocht! Ik wou mijn ogen dicht doen, maar dat durfde ik niet Dus keek ik naar een spiegel, en zag daar 'zebra, zonnetje, tuinstoel' dat is het enige wat ik me nog kan bedenken. Maargoed, ben beniewd wat de uitslagen zullen zijn! Of misschien wel niet.

:p

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 07:45

Ach meisje,, behalve de herrie viel het toch wel mee Ach gut ? hopen dat er niets ernstigs uitkomt Lachen

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 08:02

Viel het erg mee? Hopelijk vinden ze iets(niks ernstigs) wat snel en makkelijk te verhelpen is. Zelf zit ik al vanaf oktober thuis. Hobbel ziekenhuis in en uit en ook bij mij dachten ze dat het een zeldzaam soort migraine was, maar geen enkele medicatie sloeg aan en het was dag en nacht aanwezig. Nu door de fysio word ik 2x in de week gemasseerd om de spanningen die de hoofdpijn veroorzaakt te verligten, en daar heb ik veel baad bij.
Ik moet 25mei door de mri. Heb ook al een CTscan gehad maar dat vond ik eigenlijk niet eng. De mri lijkt me wel heel eng omdat ik kleine ruimtes liever niet in ga.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte en beterschap toe.

sorry, moest ook even stukje verhaal kwijt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 08:03

denk ook eens aan een manueel therapeut of ostheopaat.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 08:05

Een vriendin van mij had het ook, en heeft onderzoeken gedaan waar je u tegen zegt. Ze heeft heel veel onderzoeken gehad, en uiteindelijk zelfs morfine tegen de hoofdpijn.. Atersen konden niks ontdekken..

Uiteindelijk is ze naar een hoofdpijnkliniek gegaan, op eigen houtje, en wat blijkt: ze heeft een te holle rug waardoor ze verkeerd beweegd, wat weer die hoofdpijn veroorzaakt!! In die kliniek wisten ze enkele punten te pakken, en te bewegen met haar lijf dat de pijn ineens weg trok.
Google maar eens naar hoofdpijnkliniek...

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 08:07

Hopen dat je hoofdpijn snel over gaat.
En hopen dat het niet ernstig is.
Heel veel sterkte.

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 08:13

hey femmefatale1 hoe gaat het nu met die vriendin?
Vind je berichtje heel goed. heb meteen even gekeken.
Ik loop zelf al zo lang te tobben en ben zo sterk uit de running door de hoofdpijn dat ik dit denk ik ook maar eens ga proberen.
Maar zag dat het helemaal in friesland is. Dus als je nog wat info hebt heel graag.
Mag ik je even pben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 08:16

Bloeddruk neem ik aan ook goed?

Idd je houding bv je schouders kunnen ook hoofdpijn veroorzaken. Monnikskapspier noemen ze die geloof ik.