Ik begin er een beetje gek van te worden. Ik heb hier regelmatig last van.
Niet op een speciaal moment heb ik het idee. Het enige wat ik dan wil is tot mijn tenen in willen ademen/gapen.
Mensen denken altijd dat ik dan moe ben, maar dat is het niet. Ik voel wel een beetje een druk op mijn maag, maar niet pijnlijk.
Het is gewoon zwaar irritant. Ik moet zeggen dat ik ook wel vaak duf ben, maar ik doe wel van alles en dat gaat gewoon. Alleen op het moment dat ik niets doe, voel ik me moe en duf.
Ik ben er ook achter dat ik hooikoorts heb. Ik dacht altijd dat ik vanaf de lente gewoon verkouden was, nooit een link gelegd. Totdat mijn vriend ermee kwam. Ik heb het vanaf nu (2 weken, licht) tot eind augustus. Maar ik betwijfel of dat er mee te maken heeft. Heb nu voor het eerst pilletjes gehaald bij de apotheek, maar heb niet het idee dat die helpen.
Voor die benauwdheid heb ik ook wel een een astma shotje geprobeerd, maar dat helpt dus ook niet
Ik loop ook weer hard sinds 3 weken en dat gaat ook niet altijd even lekker, omdat ik dat de hele tijd maar wil inademen tot mijn tenen. SOms doet mijn hele borstkas er pijn van.
Komt iemand dit bekend voor?
Gr. Jeannine
. Dan krijg ik het dus ook af en toe. En misschien is dat er zo ingeslopen dat ik nu een verkeerde ademhalingstechniek heb ontwikkeld.
omdat je dan kooldioxide goed kwijt raakt.