Ik zou eerst eventjes wat groter zeggen: ik ben niet van mijn paard gevallen
Nou kijk, ik was zaterdagmiddag bij Lianne (Pol @ bokt), haar man en haar twee dochters ( Julia 7(?) en Fay 9(?) ) heerlijk aan het spelen, we gingen naar de buren en daar op de trampoline springen. We zaten heerlijk even met zn allen en op een gegeven moment zat Julia op mijn rug, ze viel dus ik wou haar opvangen en toen viel ik kei hard met mijn (al zere) vinger op de rond, hij stond helemaal krom!!! Echt niet normaal, en het deed erg pijn
Het is mijn linkerringvinger!
Dus Lianne een ijszak gehaald, ik mn vinger erop en wij naar mijn huis gereden, papa was weg, mama was aan het werk (we hebben een eigen cafetaria
) En bij ons in het dorp was er wielerronde van Marianne Vos enz. en toen wouden wij dus de HA bellen maar die namen niet op
Wij naar waalwijk gebeld en daar hadden ze geen eerste hulp...Wat denk je, evelien over de zeik
Den Bosch gebeld (Lianne, mama moest nl. een klant helpen
) Lianne lekker overdreven en had gzegt dat ik een afwijkende stand aan mijn vinger had, nou we konden komen (HEHEH!) Mama, mijn tante opgebeld en ik en mijn tante naar Den Bosch naar t ziekenhuis Eerst een hoop vragen en mn naam enz. toen 2 paracetamols(asprientjes
) en toen voelen enz, (auw auw auw!!!) Nou, foto's maken, 20 min. wachten in de wachtkamer en toen konden we naar de gipskamer, ze zegt zo:"Je vinger is gebroken en mijn collega gipst je vinger in, veel beterschap alvast
) Nou dat gips was heerlijk warm, maar had zoveel pijn
Gips erom, en naar huis, onderweg Lianne gebeld enz.
Ik zit hier dus lekker te typen, mijn arm en mijn pink, ring- en middelvinger zitten in t gips en ik zit met mijn rechterhand en linkerduim en wijsvinger te typen dus het gaat allemaal niet zo lekker snel
Mensjes, ik zou alvast hopen dat je nooit wat breekt ( in ieder geval niet op deze manier) want het doet verschrikkelijk pijn!

Dikke kus en een gipsvingerarm Evelien

ps: Ik moet er 3 tot 4 weken inzitten...

enz.