Heeft iemand ervaring en weet hoe dat in zijn werk gaat/wat te verwachten??groetjes+hoefjes van miss welsh
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heeft iemand ervaring en weet hoe dat in zijn werk gaat/wat te verwachten??
naalden.... ik ril al bj de gedachten!! Dan liever zo'n kapje. ben wel bang voor de vieze geur uit dat masker

miss_welsh schreef:Brrr....naalden.... ik ril al bj de gedachten!! Dan liever zo'n kapje. ben wel bang voor de vieze geur uit dat masker
ik rook niets toen?

Riss schreef:Ze zeggen ook dat als je onder narcose bent, dan is je lichaam in het begin wel verlamd maar hoor je de mensen wel praten enzo, en daarna val je in slaap.
dat lijkt me eng
Ik zou me er niet te druk over maken, hoor. Je wordt daar vast ook nog wel gerustgesteld.

Terwijl ik eerder dagen misselijk was van de narcose. Het scheelt volgens mij ook welke anesthesist je hebt, en wat voor operatie voor wat voor middelen ze gebruiken. Bij jou klinkt het in ieder geval erg vervelend.
De laatste keer had ik een enorm ei op mijn ader omdat ze tig keer hadden misgeprikt
Toen kwam er een ander het proberen, en die had hem in 1 keer. Dat weet ik nu dus voor de volgende keer!
Snoevie schreef:ze zijn verplicht he om na de 3e keer misprikken een ander te halen!

.