Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amrah schreef:Ik heb er ook last van.. ook een brace maar mag die alleen dragen als ik er teveel last van heb...
Zelf heb ik geen operatie gehad maar ik heb nu inlegzooltjes (heb ook platvoeten) en moet elke dag minstens een half uur (hoog) op mijn tenen lopen... merk wel dat het al veel beter gaat:)
nadina schreef:Ik heb ook zwakke enkelbanden. Ik voel het nog nieteens als ik er weer eens doorheen ga. Maar gelukkig heb ik het niet zo erg als hierboven...
Ik heb vroeger steunzolen gehad maar van de podo&fysio moest het nu met goede lage schoenen kunnen. Dus leuke hakslippertjes zitten er voor mij helaas echt niet in...
Hebben jullie ook wel eens dat je in de beugels door je enkels gaat?
Veirl schreef:Touwtje springen bijvoorbeeld?
Ymke schreef:Veirl schreef:Touwtje springen bijvoorbeeld?
Spring, spring, krak, spring, krak, spring, krak, spring, spring, spring, krak, krak..
odetteke schreef:Ik wou net hetzelfde zeggen.. het is niet de bedoeling dat je na een oefening 2 dagen mank loopt
Zoals iemand in dit topic al eerder zei kunnen je enkelbanden operatief ingekort worden. Dit zullen ze alleen doen als je klachten echt heel ernstig zijn en waarschijnlijk ook pas als je helemaal uitgegroeid bent.
nadina schreef:Ik heb ook zwakke enkelbanden. Ik voel het nog nieteens als ik er weer eens doorheen ga. Maar gelukkig heb ik het niet zo erg als hierboven...
Ik heb vroeger steunzolen gehad maar van de podo&fysio moest het nu met goede lage schoenen kunnen. Dus leuke hakslippertjes zitten er voor mij helaas echt niet in...
Hebben jullie ook wel eens dat je in de beugels door je enkels gaat?